ChatGPT regjistroi rënien e parë të numrit të përdoruesve në muajin qershor - Business Magazine Albania

ChatGPT regjistroi rënien e parë të numrit të përdoruesve në muajin qershor

Pas një rritjeje meteorike të popullaritetit vitin e kaluar dhe në fillim të këtij viti, chatbot i AI i OpenAI ChatGPT duket se ka filluar të humbasë vrullin e tij.


Të dhënat nga kompania analitike Similarweb tregojnë se në qershor, trafiku celular dhe desktop në faqen ChatGPT ra me 9.7 për qind në mbarë botën. Nëse këto të dhëna janë të sakta, rënia në fakt përfaqëson herën e parë që chatbot ka pësuar një ulje të numrit të përdoruesve. Në qershor, gjurmuesi i aplikacioneve Sensor Tower gjithashtu pati një rënie në shkarkimet e ChatGPT për iOS pasi arriti kulmin në fillim të atij muaji. OpenAI ende nuk ka njoftuar.

Rënia e interesit për ChatGPT mund të jetë pjesë e një tendence të industrisë. Numrat e Similarweb tregojnë se më pak njerëz vizituan faqet e desktopit dhe celularit për Microsoft Bing, Google Bard dhe Character.AI muajt e fundit. Për shembull, Microsoft pa një rritje të trafikut në motorin e tij të kërkimit midis shkurtit dhe marsit kur Bing AI u bë i disponueshëm, por që atëherë trafiku mujor ka rënë gradualisht dhe është kthyer pothuajse në nivelin që ishte përpara se Microsoft të “pajiste” Bing me modelin GPT. -4.

Similarweb gjithashtu regjistroi një rënie në angazhimin në ChatGPT, me numrin e minutave të përdoruesve që ra me 8.5 për qind në maj të vitit 2023.

Arsyeja e rënies mund të jetë fundi i vitit shkollor dhe pushimet, pasi shumë të rinj në moshë madhore nuk përdorin ChatGPT për të shkruar punimet e tyre. Një arsye tjetër mund të jetë se kompanitë si Samsung i ndalojnë punonjësit të përdorin chatbot me AI për shkak të frikës reale të “rrjedhjes” së mundshme të të dhënave.

Pavarësisht nga arsyeja e rënies, OpenAI definitivisht nuk është në panik, përkundrazi, kompania mund të jetë e lumtur që më pak njerëz po përdorin versionin publik të ChatGPT, i cili po i kushton shumë kompanisë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0