10 sipërmarrësit e famshëm që dështuan para se të bëheshin të suksesshëm


1. Bill Gates
Bill Gates është tani një nga njerëzit më të pasur të botës, por rruga e tij nuk ka qenë një udhëtim i lehtë drejt suksesit. Gates ka hyrë në skenën sipërmarrëse me një kompani të quajtur Traf-O-Data, e cila kishte për qëllim analizimin e të dhënave nga kasetat e trafikut. Ai u përpoq të shiste idenë bashku me partnerin e tij të biznesit, Paul Allen, por produkti mezi punoi. Ishte një katastrofë e vërtetë. Megjithatë, dështimi nuk e mbajti Gates për të eksploruar mundësi të reja dhe disa vite më vonë, ai krijoi produktin e tij të parë Microsoft dhe nisi një rrugë të re drejt suksesit.

2. Walt Disney
Walt Disney është biznesmeni mbrapa parkut shumë të suksesshëm “Walt Disney World”. Walt Disney thuhet se u shkarkua nga një redaktor gazete sepse nuk kishte ide të mira dhe nuk kishte imagjinatë. Në përpjekje për të vazhduar, Disney formoi kompaninë e tij të parë të animacionit, e quajtur Laugh-O-Gram Films. Ai e ngriti kompaninë me 15,000$, por në fund u detyrua t’a mbyllte atë, pas mbylljes së një partneri të rëndësishëm shpërndarës. Disney World aktualisht është vlerësuar me 35 miliardë dollarë.

3. Steve Jobs
Steve Jobs është një sipërmarrës i rëndësishëm për shkak të risive të tij të pakufishme, por edhe për shkak të rikthimit të tij nga një dështim pothuajse i parikuperueshëm. Jobs gjeti suksesin në të 20-tat e tij, kur Apple u bë një perandori, por kur ai ishte 30, bordi i drejtorëve të Apple vendosi t’a pushonte atë. Jobs themeloi një kompani të re, të quajtur NeXT, e cila u ble më vonë nga Apple. Pasi rikthehet në Apple, Jobs provoi kapacitetin e tij duke lartësuar imazhin e kompanisë.

4. Oprah Winfrey
E cilësuar si “Queen of Daytime Talk TV” Winfrey u shkarkua nga puna, nga një stacion lajmesh në Baltimore. Por Oprah vazhdoi me krijimin e një talk show shumë të suksesshëm të quajtur “The Oprah Winfrey Show”, një program shumë i suksesshëm. Vlera neto e Oprah është vlerësuar aktualisht në 2.7 miliardë dollarë.

5. Tim Ferris
Ai është i njohur për librin e tij më të mirë “The 4 Hour Workweek”. Ky libër u hodh poshtë nga 25 botues para se të hidhej në treg më në fund. Libri i Tim u shit në miliona kopje duke e bërë atë një të njohur në botën e sipërmarrjes.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 72 të numrit 12 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 12 të saj.

6. Arianna Huffington
Është e vështirë të besohet se një nga emrat më të njohur në botimet në internet është hedhur poshtë nga tre botuesit më të mëdhenj. Libri i dytë i Huffington, për të cilin ajo u përpoq shumë për t’a publikuar shumë kohë më parë se ajo të ndërtonte perandorinë Huffington Post, u refuzua 36 herë para se të pranohej më në fund për botim. Natyrisht, Huffington i mposhti këto periudha të shkurtra dështimi dhe e ka forcuar emrin e saj si një nga “outlets” më të suksesshme në web.

7. Jeff Bezos
Amazon është një nga historitë më të mëdha të suksesit të kohës online. Por para se Amazon të bëhej i famshëm, CEO i kompanisë kishte disa ide të dështuara. Një nga më të dukshmet ishte një site online ankand, i cili kishte evoluar në zShops, një markë që në fund dështoi. Megjithatë, CEO Jeff Bezos do të risillte idenë e tij në atë që në fund do të bëhej Amazon Marketplace.

8. Larry Ellison
Kompania e Ellison, Oracle, ka patur uljet dhe ngritjet e saj. Pasi Ellison braktisi kolegjin dhe punoi si programues për tetë vjet, ai bashkë-themeloi kompaninë me ish-shefin e tij. Por, Oracle luftoi për vite të tëra para se t’a bënte kompaninë të madhe. Ellison madje ka lënë peng shtëpinë e tij për të marrë një kredi në mënyrë që të mbante biznesin të hapur gjatë asaj kohe.

9. Peter Thiel
Para fillimit të PayPal dhe investimit në emra të mëdhenj si Facebook, Thiel ka humbur shumë. Në kompaninë e tij e parë, Clarium Capital, humbi 90% të 7 miliardë $ të aktiveve të saj në tregun e aksioneve, monedhave dhe çmimeve të naftës.

10. Reid Hoffman
Para se të bashkë-themelonte LinkedIn dhe të investonte në emra të mëdhenj si PayPal dhe Airbnb, Hoffman krijoi SocialNet, një takim në internet dhe vend “social networking” që në fund dështuan.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 72 të numrit 12 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 12 të saj.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale