50 vendet më të mira të punës sipas LinkedIn

50 vendet më të mira të punës sipas LinkedIn


LinkedIn ka publikuar listën e tij vjetore me top kompanitë më të mira për të punuar, ku Amazon mban vendin e parë në renditjen për vitin 2018.

Kjo renditje është realizuar përmes të dhënave nga 546 milionë përdorues të LinkedIn në mbarë botën për të dalë me përzgjedhjet.

“Ne shohim veprimet e profesionistëve, atë që njerëzit po bëjnë, punët që kërkohen më shumë gjatë këtyre ditëve, dhe jo vetëm atë që po thonë”, thotë redaktorja e lajmeve LinkedIn Laura Lorenzetti.

Rritja e Amazon duket se reflekton qëllimin e punonjësve për atë që bëjnë çdo ditë, jo thjesht shpresën për paga fitimprurëse dhe përfitime bujare.

“Amazon është i gatshëm të sjell risi të mëdha dhe të rrezikojë”, thotë Lorenzetti. “Kemi dëgjuar vazhdimisht [nga punëkërkuesit] se ata me të vërtetë duan të bëjnë një ndryshim në botë. Ata duan të shohin punën e tyre të vijë në jetë. ”

Dhe pastaj ekzistojnë kompanitë më të këndshme, si zyrat më të reja të Alphabet, që ofrojnë parqe për qentë, oxhaqe të brendshme dhe mure për alpinizëm. Ose programi i Tesla’s carpool, i cili lejon stafin që të drejtojë një Tesla të lakmuar për të punuar dhe pastaj ta dorëzojë atë në fundjavë.

Këto janë Top Kompanitë 2018 të renditura më poshtë. Për më shumë detaje mbi kompanitë specifike, klikoni këtu.

  1. Amazon,
  2. Alphabet,
  3. Facebook,
  4. Salesforce,
  5. Tesla Motors,
  6. Apple,
  7. ComcastNBCUniversal,
  8. The Walt DisneyCompany,
  9. Oracle,
  10. Netflix,
  11. Spotify,
  12. Uber,
  13. McKinsey & Company,
  14. Adobe,
  15. Airbnb,
  16. Time Warner,
  17. Dell Technologies,
  18. JPMorgan Chase & Co.,
  19. LVMH,
  20. IBM,
  21. Samsung Electronics,
  22. Deloitte,
  23. Verizon,
  24. Goldman Sachs,
  25. PwC,
  26. Boston Consulting Group,
  27. Live Nation,
  28. Morgan Stanley,
  29. EY,
  30. Stryker,
  31. Cisco,
  32. Dropbox,
  33. National Basketball Association,
  34. Accenture,
  35. Nike,
  36. WeWork,
  37. Citadel,
  38. Kering,
  39. National Football League,
  40. Square,
  41. ADP,
  42. Capital One,
  43. Twitter,
  44. Box,
  45. Johnson & Johnson,
  46. Starbucks,
  47. PepsiCo,
  48. JLL,
  49. Tableau Software,
  50. Abbott

/Money

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0