15 markat më të besueshme të makinave të vitit 2018


J.D. Power publikoi studimin e tij të besueshmërisë së automjeteve të vitit 2018, i cili mat numrin e problemeve të raportuara nga konsumatorët që kanë në pronësi automjetet e modelit të vitit 2015.

Studimi zbuloi se besueshmëria e automjeteve u rrit me 9% gjatë studimit të vitit 2017, e cila ishte rritja e parë që nga viti 2013.

Për pjesën më të madhe, prodhuesit e automobilave vazhdojnë të përmbushin pritshmëritë e besueshmërisë së automjeteve për konsumatorët,” tha në një deklaratë për shtyp zëvendës-presidenti i industrisë së automobilave Dave Sargent. “Një përmirësim prej 9% është jashtëzakonisht mbreslënës dhe besueshmëria e automjeteve është, pa dyshim, në nivelin më të mirë të parë ndonjëherë.

Lexoni: 15 makinat më të mira që mund të ngisni për 15 vite

Lexus kryesonte anketën për të shtatin vit radhazi me një rezultat prej 99 probleme të raportuara për 100 automjete, ndërsa mesatarja e industrisë ishte 142. Porsche, Buick, Infiniti dhe Kia renditen në top-pesëshe.

BusinessMag në këtë artikull ju sjell 15 markat më të besueshme të makinave:

  • Lexus RC 350: 99
  • Porsche Macan: 100
  • Buick Regal GS: 116
  • Infiniti Q70: 120
  • Kia Soul: 120
  • Chevrolet Colorado: 124
  • Hyundai Genesis: 124
  • BMW X3: 127
  • Toyota RAV4: 127
  • Lincoln Navigator: 133
  • Nissan Frontier: 133
  • Honda Accord Sport 2015: 140
  • Audi S4: 141
  • Mazda CX9: 144
  • Mercedes-Benz C-Class: 147

Të tjera:

  • Ford: 152 probleme të raportuara për 100 automjete
  • MINI: 153
  • GMC: 156
  • Volkswagen: 157
  • Acura: 159
  • Jaguar: 159
  • Volvo: 162
  • Dodge: 166
  • Ram: 167
  • Subaru: 167
  • Mitsubishi: 173
  • Cadillac: 186
  • Jeep: 188
  • Fiat: 192
  • Land Rover: 204
  • Chrysler: 211

burimi: BI

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale