15 markat më të besueshme të makinave të vitit 2018

15 markat më të besueshme të makinave të vitit 2018


J.D. Power publikoi studimin e tij të besueshmërisë së automjeteve të vitit 2018, i cili mat numrin e problemeve të raportuara nga konsumatorët që kanë në pronësi automjetet e modelit të vitit 2015.

Studimi zbuloi se besueshmëria e automjeteve u rrit me 9% gjatë studimit të vitit 2017, e cila ishte rritja e parë që nga viti 2013.

Për pjesën më të madhe, prodhuesit e automobilave vazhdojnë të përmbushin pritshmëritë e besueshmërisë së automjeteve për konsumatorët,” tha në një deklaratë për shtyp zëvendës-presidenti i industrisë së automobilave Dave Sargent. “Një përmirësim prej 9% është jashtëzakonisht mbreslënës dhe besueshmëria e automjeteve është, pa dyshim, në nivelin më të mirë të parë ndonjëherë.

Lexoni: 15 makinat më të mira që mund të ngisni për 15 vite

Lexus kryesonte anketën për të shtatin vit radhazi me një rezultat prej 99 probleme të raportuara për 100 automjete, ndërsa mesatarja e industrisë ishte 142. Porsche, Buick, Infiniti dhe Kia renditen në top-pesëshe.

BusinessMag në këtë artikull ju sjell 15 markat më të besueshme të makinave:

  • Lexus RC 350: 99
  • Porsche Macan: 100
  • Buick Regal GS: 116
  • Infiniti Q70: 120
  • Kia Soul: 120
  • Chevrolet Colorado: 124
  • Hyundai Genesis: 124
  • BMW X3: 127
  • Toyota RAV4: 127
  • Lincoln Navigator: 133
  • Nissan Frontier: 133
  • Honda Accord Sport 2015: 140
  • Audi S4: 141
  • Mazda CX9: 144
  • Mercedes-Benz C-Class: 147

Të tjera:

  • Ford: 152 probleme të raportuara për 100 automjete
  • MINI: 153
  • GMC: 156
  • Volkswagen: 157
  • Acura: 159
  • Jaguar: 159
  • Volvo: 162
  • Dodge: 166
  • Ram: 167
  • Subaru: 167
  • Mitsubishi: 173
  • Cadillac: 186
  • Jeep: 188
  • Fiat: 192
  • Land Rover: 204
  • Chrysler: 211

burimi: BI

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0