Pse Apple hoqi dorë nga makina e saj elektrike? - Business Magazine Albania

Pse Apple hoqi dorë nga makina e saj elektrike?

Pse Apple hoqi dorë nga makina e saj elektrike?

Apple Inc. po anulon një përpjekje dhjetëvjeçare për të ndërtuar një makinë elektrike, sipas personave me dijeni për çështjen, duke lënë pas një nga projektet më ambicioze në historinë e kompanisë.

Apple dha lajmin këtë javë  brenda kompanisë, duke i befasuar pothuajse 2,000 punonjësit që punonin në projekt, thanë personat, të cilët kërkuan të mbeten anonim sepse njoftimi nuk ishte bërë publik. Vendimi u nda nga Shefi i Operacioneve Jeff Williams dhe Kevin Lynch, një zëvendëspresident i përgjegjshëm për përpjekjen, sipas personave. Këta dy ekzekutivë i thanë stafit se projekti do të fillojë të mbyllet dhe shumë punonjës në ekipin e makinës – të njohur si Grupi i Projekteve Speciale, ose SPG – do të zhvendosen në ndarjen e inteligjencës artificiale nën drejtimin e ekzekutivit John Giannandrea. Këta punonjës do të përqendrohen në projekte të inteligjencës artificiale gjenerative, një prioritet gjithnjë e më kyç për kompaninë. Ekipi i makinës Apple ka gjithashtu disa qindra inxhinierë të harduerit dhe dizajnerë të automjeteve. Është e mundur që ata të jenë në gjendje të aplikojnë për vende pune në ekipe të tjera të Apple. Do të ketë shkarkime nga puna, por nuk është e qartë se sa.

Lexo edhe: Njihuni me laptopin më të ri me ekran transparent nga Lenovo!

Deri më tani, shtytja më e madhe e Apple në industrinë e automjeteve ishte softueri i saj CarPlay, i cili u lejon shoferëve të hyjnë në veçoritë e iPhone si hartat dhe Siri. Ky po rikonceptohet për të integruar më thellë me kontrollat e automjeteve dhe sistemet e argëtimit. Duke mos konkurruar me prodhuesit e automjeteve, Apple mund t’i japë një shtysë këtij softueri, duke ndihmuar në përhapjen e tij në modele më të shumta.

Në fund të fundit, fokusi në AI mund të jetë një bast më i mirë, thanë analistët e Bloomberg Intelligence, Anurag Rana dhe Andrew Girard, në një shënim. “Vendimi i Apple për të braktisur makinat elektrike dhe për të zhvendosur burimet drejt inteligjencës artificiale gjenerative është një lëvizje e mirë strategjike, sipas mendimit tonë, duke pasur parasysh potencialin afatgjatë të fitimeve nga rrjedhat e të ardhurave të AI në krahasim me makinat.”

Elon Musk, kreu i Tesla Inc., gjithashtu festoi lëvizjen. Ai ndau një postim në rrjetin social X me një emoji përshëndetëse dhe një cigare.

Vendimi për të mbyllur në fund projektin është një lajm bombë për kompaninë, duke përfunduar një përpjekje me vlerë shumë miliarda dollarë të quajtur Projekti Titan që do të kishte hedhur Apple në një industri krejt të re. Gjiganti teknologjik filloi të punojë në një makinë rreth vitit 2014, duke vendosur synimet në një automjet elektrik plotësisht autonom me një brendi si limuzinë dhe navigim me udhëzim zëror.

Deri më tani, shtytja më e madhe e Apple në industrinë e automjeteve ishte softueri i saj CarPlay, i cili u lejon shoferëve të hyjnë në veçoritë e iPhone si hartat dhe Siri. Ky po rikonceptohet për të integruar më thellë me kontrollat e automjeteve dhe sistemet e argëtimit. Duke mos konkurruar me prodhuesit e automjeteve, Apple mund t’i japë një shtysë këtij softueri, duke ndihmuar në përhapjen e tij në modele më të shumta.

Në fund të fundit, fokusi në AI mund të jetë një bast më i mirë, thanë analistët e Bloomberg Intelligence, Anurag Rana dhe Andrew Girard, në një shënim. “Vendimi i Apple për të braktisur makinat elektrike dhe për të zhvendosur burimet drejt inteligjencës artificiale gjenerative është një lëvizje e mirë strategjike, sipas mendimit tonë, duke pasur parasysh potencialin afatgjatë të fitimeve nga rrjedhat e të ardhurave të AI në krahasim me makinat.”

bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0