Edward Snowden: “Kompanitë si Amazon, Google dhe Facebook, kanë modele biznesi të barazvlefshme me abuzimin”


Aktivisti amerikan, i cili është personi më i famshëm për kopjimin dhe publikimin e informacionit sekret të Agjencisë për Siguri Kombëtare (NSA) ndërsa punonte si punonjës dhe nënkontraktor i CIA, po fliste përmes telekonferencës ditën e hënë në Web Summit në Lisbonë, Portugali. Videoja e tij po vinte nga Rusia, ku ai jeton në azil politik që nga viti 2013.

Duke folur për mënyrat se si bota ka ndryshuar për sa i përket sigurisë personale dhe teknologjike që prej se i publikoi informacionet sekrete, 36-vjeçari tha: “Shikoj se pas 6 vitesh, bota po ndryshon.”

Lexoni: Shtetet e Bashkuara kanë ngritur padi ndaj hakerit amerikan Edward Snowden

“Unë mendoj se sa më shumë shohim rritjen e zemërimit në mes njerëzve dhe zhvillimin e problemeve të mëdha të botës, njerëzit po zemërohen me njerëzit e duhur për arsyet e gabuara, pasi ata shohin sesi po grabitet privatësia e tyre” tha ai.

“Po, këta njerëz janë të përfshirë në abuzim, veçanërisht Google, Amazon, Facebook”, vazhdoi ai. “Modeli i tyre i biznesit është abuzim. E megjithatë, sipas argumenteve të tyre, çdo gjë që ata bëjnë është legale. Por, e vërteta është se ne kemi legalizuar abuzimin e personit. Ne kemi futur një sistem që e bën popullsinë të prekshme për përfitimet e të privilegjuarve”.

Snowden gjithashtu dha një vlerësim për një përpjekje madhore të kohëve të fundit për të frenuar përdorimin e të dhënave teknologjike: Rregullorja e Përgjithshme e Bashkimit Europian për Mbrojtjen e të Dhënave, e njohur si “GDPR”, e cila doli në fuqi në maj të 2018. Ky ligj vendos kërkesa të rrepta sesi të dhënat mund të ruhen dhe përdoren në BE.

Lexoni: A po e fsheh qeveria amerikane ekzistencën e alienëve?

/BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale