Reklama e një supermarketi në Itali që ka nxitur reagime të forta - Business Magazine Albania

Reklama e një supermarketi në Itali që ka nxitur reagime të forta

Në dy minuta, supermarketi Esselunga në Itali prezanton historinë e një vajze të vogël që vjen nga një familje e divorcuar. Vogëlushja teksa bën pazarin me nënën blen një pjeshkë, të cilën më pas ia dhuron të atit, duke i thënë se nëna ia dërgon atij.Qëllimi ishte të sillte paqe mes prindëve.

Shumë shpejt kanë shpërthyer polemika në rrjetet sociale. Si në shumë raste, edhe këtë herë janë ndarë në dy grupe.Ka nga ata që e mbështesin idenë e reklamës duke thënë se divorci vjen i parë nga sytë e fëmijës. Po ka edhe nga ata që e akuzojnë reklamën si stereotipizuese dhe promovuese të stereotipeve.

Po ju si mendoni? 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0