Një copë e vogël trotuari po ndez një luftë në terren në qytetet e SHBA.
Ju ndoshta nuk mendoni shumë për bordurat e rrugëve. Por ato janë disa nga pasuritë e paluajtshme më të vlefshme dhe më të ngarkuara të qyteteve.
Ka një mori përdoruesish që konkurrojnë për hapësirën e kufizuar: kalimi i këmbësorëve, nanorët në kërkim të parkimit, punëtorët lënë paketat e ushqimit, autobusët e shkollave, biçiklistë, restorante në trotuar, kamionë ushqimor dhe dërgesa ushqimore, automjetet e urgjencës, kamionët e plehrave, stacionet e karikimit të automjeteve elektrike dhe me shume.
Pandemia e Covid-19 e përkeqësoi kaosin në anë të rrugës. Një numër në rritje qytetesh po përpiqen t’i bëjnë këto pika kalimi më efikase dhe të aksesueshme për këdo që ka një pretendim për to. Zgjidhja, thonë disa avokatë, është heqja e parkimit falas dhe tarifimi i vendeve në bazë të kërkesës.
Megjithatë, pjesa më e madhe e infrastrukturës amerikane është projektuar në mënyrë eksplicite për makina mbi gjithçka tjetër
Parkim falas
Burimi i kaosit vjen nga parkimi falas në rrugë, thonë kritikët.
Në qytetin e Nju Jorkut, ku vetëm 80,000 nga 3 milionë hapësirat janë të matura, “ndarja e hapësirës për parkim falas në pjesët më të ngarkuara të qytetit përfiton vetëm pakicën e njujorkezëve që zotërojnë makina dhe parkojnë në rrugë”, Departamenti i Transportit tha në një raport të fundit mbi reformën e menaxhimit të frenimit.
Deri në vitet 1920, parkimi i përhershëm në qytetin e Nju Jorkut ishte i ndaluar. Njujorkezët i konsideronin rrugët e ndërtuara për transport dhe jo për ndalimin e makinave.
Por, shumë qytete në të gjithë vendin filluan të shkatërrojnë qendrat e tyre për të ndërtuar më shumë parkingje.
Zonat inteligjente të ngarkimit
Edhe nëse qytetet do t’i menaxhonin në mënyrë më efikase problemet e tyre të parkimit në rrugë për automjetet private, çiklistët, punonjësit e dërgesave, ngrënies në natyrë dhe përdorime të tjera do të vazhdonin të grumbullonin bordurën.
Kështu që disa qytete po i japin përparësi këtyre nevojave alternative, duke përdorur sensorë dhe teknologji të tjera për të mbledhur të dhëna për herë të parë se si hapësirat e frenuara po përdoren më shumë.
Omaha, Nebraska dhe qytete të tjera kanë krijuar “zona inteligjente ngarkimi” në zonat më të ngarkuara të qytetit ku shoferët përdorin një aplikacion për të rezervuar pikat e disponueshme për ngarkimin dhe shkarkimin e mallrave dhe tarifohen në bazë të kërkesës.
Qytetet po përpiqen të menaxhojnë mbipopullimin nga dërgesat edhe në mënyra të tjera.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.