Pamja ka rëndësi: Si të krijoni imazhin e përsosur të markës tuaj? » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 14/10/2017

Pamja ka rëndësi: Si të krijoni imazhin e përsosur të markës tuaj?

Share
nga Anerola Torollari
Tet 14, 2017
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Paraqitja është çelësi për çdo biznes të suksesshëm. Ja se si të krijoni një imazh të qëndrueshëm të markës që klientët tuaj do ta kujtojnë gjithmonë.

Lexoni: Kur brandet dhe trendet trokasin në shtëpinë tënde… Hapi derën!

Nga faqja e internetit deri tek kartvizitat e biznesit, logoja, imazhi i markës shpesh jep përshtypjen e parë të biznesit tuaj. Krijimi i imazhit të duhur për një biznes të vogël është art dhe shkencë. Ju duhet një dizajner i zoti me siguri, por gjithashtu duhet të merrni një qasje strategjike për të ndërtuar një markë që pasqyron mesazhet, tonin dhe pozicionin tuaj në treg, duke mbajtur parasysh audiencën e synuar. Le të hedhim një vështrim në praktikat më të mira dhe të marrim parasysh kur dhe si të bëjmë partneritet me një profesionist dizajni.

  1. Jini reflektivë

Imazhi i markës tuaj përfshin logon tuaj, shkronjat, ngjyrat, stilin grafik dhe çdo përfaqësim vizual të markës suaj, qoftë online dhe offline. Nuk ka të bëjë me atë që ju pëlqen apo nuk ju pëlqen, është për atë që po përpiqeni të thoni për klientët tuaj.

“Kur filloni të krijoni imazhin e markës tuaj, duhet të kultivoni përvojën që dëshironi që klientët dhe konsumatorët tuaj të kenë – përvoja është gjithçka,” këshillon Courtney Herda, Drejtoreshë e Kërkimeve Smarter, një agjenci marketingu dixhital në Knoxville, Tennessee. Konsideroni t’u përgjigjeni pyetjeve të mëposhtme për t’ju ndihmuar të kuptoni më mirë markën tuaj:

  • Çfarë bën biznesi juaj? Cila është propozimi thelbësor i vlerës së tij?
  • Si është biznesi juaj? Përshkruani markën tuaj me tri deri në pesë mbiemra kryesorë. Konsideroni edhe kulturën e kompanisë gjithashtu. Si është të punosh në kompaninë tuaj?
  • Çfarë doni që njerëzit të mendojnë dhe të ndihen kur shohin markën tuaj? Çfarë doni që njerëzit të mendojnë dhe të ndihen kur bëjnë biznes me ju?
  • Si krahasohet biznesi juaj me të tjerët në treg? Çfarë e bën të ndryshëm? Si është i ngjashëm?

Lexoni: Brandless, startup-i i blerjeve të së ardhmes

Herda shpjegon se përgjigjet në pyetje si këto duhet të ndikojnë në “zgjedhjet e ngjyrave, sloganin, dhe madje edhe layout-ëve të faqes tuaj, sepse këto të gjithë japin ndjesinë e atyre që marrin në markën tuaj.”

  1. Qëndroni konsistentë

Çdo aspekt i biznesit tuaj duhet të punojë së bashku për të krijuar një imazh koheziv që reflekton mesazhin dhe tonin tuaj kryesor. Asnjë detaj nuk është shumë i vogël. “Kanalet dixhitale nuk duhet të jenë të ndryshme nga materialet e marketingut tuaj tradicional të printimit. Edhe faqja juaj nuk duhet të krijojë një eksperiencë tjetër nga përvoja juaj personale. Identiteti i markës përshkon çdo ndërveprim me markën tuaj, prandaj sigurohuni që eksperienca është pa dyshim e qëndrueshme në të gjitha kanalet,” shprehet Herda.

Betsy Miller, themeluesi i organizatës 2B, një organizatë profesionale organizimi, mendon se qëndrueshmëria është e rëndësishme për bizneset e vogla që përqendrohen në rritjen ekonomike. “Ju duhet të thurni imazhin e markës tuaj në çdo pjesë të biznesit tuaj, gjë që krijon një eksperiencë më të paharrueshme dhe të dallueshme për klientët tuaj.” Kjo është e rëndësishme nëse konkurroni me biznese më të mëdha që kanë më shumë buxhet për të shpenzuar në marketing,” thotë ajo.

Për të mbajtur organizatën tuaj në të njëjtën linjë, Herda sugjeron ndërtimin e një biblioteke që përmban imazhet tuaja të preferuara, fotografitë, preferencat e ngjyrave, fontet e kompanisë etj. Mund ta bëni këtë në mënyrë të thjeshtë duke shtuar materiale në Google Drive ose Dropbox.

  1. Gjeni partnerin e duhur

Nëse nuk keni ekspertizën e dizajnit dhe strategjisë brenda vendit ose kohën për të investuar në branding, ju duhet të gjeni një partner.

Miller thotë se zgjedhja e një partneri është gjithçka rreth përshtatjes. Ajo ka punuar me UPS Store për më shumë se 10 vjet dhe përdor shumë nga ofertat e saj të biznesit të vogël. Përveç shërbimeve të printimit dhe të transportit detar, dyqani i saj lokal i UPS ofron mbështetje të madhe grafike. Milleri e vlerëson këtë, si dhe ndjenjën e ngrohtë të dyqanit dhe vëmendjen e ekipit në detaje.

“Ne të gjithë kemi pikat e forta dhe talente të ndryshme, gjithmonë u them klientëve të mi se nuk është turp të më kërkojnë ndihmë në organizimin e jetës së tyre, është e njëjta gjë me partnerët e UPS Store.

Lexoni: Intervistë me Stella Sallakun: Hapat drejt krijimit të një Premium Brand

Do të më duhen orë, ndoshta ditë, të kuptoj se si të vendos një sprovë të marketingut së bashku dhe unë do të përfundoja me një produkt jo shumë të mirë. Pse mos të bëhesha partner me dikë që e di se çfarë po bën për të bërë që unë dhe biznesi im të duken më mirë?” shpjegon ajo.

Kur vlerësoni shitësit, mos kini frikë të bëni pyetje. Vërtetë nuk mund të kërkosh shumë, por konsideroni gjëra të tilla si:

  • Çfarë përvoje kanë në industri të ngjashme?
  • A kanë studime rastesh, referime ose shembuj portofoli që ju të ekzaminoni?
  • Si duket zakonisht koha e kthimit?
  • Cilat janë aftësitë e tyre? Cilat shërbime shtesë ofrojnë nga ato që mund të jenë relevante?
  • A janë në gjendje të përballojnë ngarkesat e larta nëse kërkesat tuaja rriten kur biznesi juaj rritet?

Imazhi i markës suaj është përshtypja e parë që ju lini dhe luan një rol vendimtar në ndërtimin e një marrëdhënie me klientët tuaj. Është shumë e rëndësishme që të merrni kohën e duhur për të kuptuar biznesin tuaj dhe të zgjidhni partnerin e duhur të dizajnit, në mënyrë që të krijoni një brand të drejtë për kompaninë tuaj.

burimi: INC