Markat që preferohen më shumë nga të rinjtë


Të rinjtë amerikanë kanë folur dhe kanë treguar se e dashurojnë teknologjinë.

Sipas studimit Morning Consult’s Most Loved Brands, kompanitë e teknologjisë dominojnë markat e preferuara të të rinjve, me Netflix, Google, Amazon dhe YouTube duke marrë katër vendet e para.

Lexoni: SUPREME, marka falso puljeze, e legalizuar

Morning Consult intervistoi mbi 400,000 persona për anketën, ku pjesëmarrësit shënuan kompanitë bazuar në faktorë si favorizimi që bënjnë markat, besimi dhe ndikimi në komunitetit.

Kompanitë morën vlerësime nga 1.000 – 56.000 nga persona mbi moshën 18 vjeçare në SHBA nga Janari deri në Shkurt të vitit 2019.

Në këtë artikull po ju sjellim disa nga markat më të mira në renditjen e Morning Consult të votuar nga amerikanët:

20. Colgate
19. Pixar
18. The Home Depot
17. Disney
16. PlayStation
15. FedEx
14. Doritos
13. Gatorade
12. Dove
11. USPS
10. UPS
9. Android
8. Samsung
7. Dollar Tree
6. Nintendo
5. Target
4. YouTube
3. Amazon
2. Google
1. Netflix

Së shpejti BusinessMag do të bëjë një studim në lidhje me markat që preferojë më shumë të rinjtë shqiptarë dhe arsyet pse këto marka janë më të preferuarat. ^_^

Lexoni: Markat drejt implementimit të marketingut brenda kompanisë. Ja pse Reebok është kundër këtij trendi

burimi: BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale