Markat që preferohen më shumë nga të rinjtë


Të rinjtë amerikanë kanë folur dhe kanë treguar se e dashurojnë teknologjinë.

Sipas studimit Morning Consult’s Most Loved Brands, kompanitë e teknologjisë dominojnë markat e preferuara të të rinjve, me Netflix, Google, Amazon dhe YouTube duke marrë katër vendet e para.

Lexoni: SUPREME, marka falso puljeze, e legalizuar

Morning Consult intervistoi mbi 400,000 persona për anketën, ku pjesëmarrësit shënuan kompanitë bazuar në faktorë si favorizimi që bënjnë markat, besimi dhe ndikimi në komunitetit.

Kompanitë morën vlerësime nga 1.000 – 56.000 nga persona mbi moshën 18 vjeçare në SHBA nga Janari deri në Shkurt të vitit 2019.

Në këtë artikull po ju sjellim disa nga markat më të mira në renditjen e Morning Consult të votuar nga amerikanët:

20. Colgate
19. Pixar
18. The Home Depot
17. Disney
16. PlayStation
15. FedEx
14. Doritos
13. Gatorade
12. Dove
11. USPS
10. UPS
9. Android
8. Samsung
7. Dollar Tree
6. Nintendo
5. Target
4. YouTube
3. Amazon
2. Google
1. Netflix

Së shpejti BusinessMag do të bëjë një studim në lidhje me markat që preferojë më shumë të rinjtë shqiptarë dhe arsyet pse këto marka janë më të preferuarat. ^_^

Lexoni: Markat drejt implementimit të marketingut brenda kompanisë. Ja pse Reebok është kundër këtij trendi

burimi: BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale