Markat që preferohen më shumë nga të rinjtë - Business Magazine Albania

Markat që preferohen më shumë nga të rinjtë


Të rinjtë amerikanë kanë folur dhe kanë treguar se e dashurojnë teknologjinë.

Sipas studimit Morning Consult’s Most Loved Brands, kompanitë e teknologjisë dominojnë markat e preferuara të të rinjve, me Netflix, Google, Amazon dhe YouTube duke marrë katër vendet e para.

Lexoni: SUPREME, marka falso puljeze, e legalizuar

Morning Consult intervistoi mbi 400,000 persona për anketën, ku pjesëmarrësit shënuan kompanitë bazuar në faktorë si favorizimi që bënjnë markat, besimi dhe ndikimi në komunitetit.

Kompanitë morën vlerësime nga 1.000 – 56.000 nga persona mbi moshën 18 vjeçare në SHBA nga Janari deri në Shkurt të vitit 2019.

Në këtë artikull po ju sjellim disa nga markat më të mira në renditjen e Morning Consult të votuar nga amerikanët:

20. Colgate
19. Pixar
18. The Home Depot
17. Disney
16. PlayStation
15. FedEx
14. Doritos
13. Gatorade
12. Dove
11. USPS
10. UPS
9. Android
8. Samsung
7. Dollar Tree
6. Nintendo
5. Target
4. YouTube
3. Amazon
2. Google
1. Netflix

Së shpejti BusinessMag do të bëjë një studim në lidhje me markat që preferojë më shumë të rinjtë shqiptarë dhe arsyet pse këto marka janë më të preferuarat. ^_^

Lexoni: Markat drejt implementimit të marketingut brenda kompanisë. Ja pse Reebok është kundër këtij trendi

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Ndërto diçka që njerëzit e duan dhe gjithçka tjetër do të vijë vetvetiu.”
— Paul Graham
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0