Markat drejt implementimit të marketingut brenda kompanisë. Ja pse Reebok është kundër këtij trendi - Business Magazine Albania

Markat drejt implementimit të marketingut brenda kompanisë. Ja pse Reebok është kundër këtij trendi


Një numër gjithnjë e më i madh i markave po zgjedhin ta bëjnë vetë marketingun e tyre, një burim ky shqetësimi për agjencitë tradicionale. “Association of National Advertisers” zbuloi se 78% e markave të anketuara në një studim kishin forma të ndryshme marketingu që i implementonin vetë brenda agjencisë së tyre.

Verizon, JPMorgan Chase dhe Chobani janë ndër marketerët që po e nxisin këtë trend, i cili është motivuar nga një dëshirë për më shumë kontroll, transparencë dhe shkurtim të kostove.

Lexoni: Reklama e Reebok: Nëse vrapon shpejt sa duhet, fiton një palë atlete FALAS

Por nga ana tjetër Reebok është një marketer që po e kundërshton këtë trend.

Meqë është një kompani globale, Reebok mbështetet në agjencitë e jashtme për të siguruar që mesazhi i tij është i qëndrueshëm në të gjithë tregjet, tha Melanie Boulden, VP e marketingut pranë Reebok.

Ndërsa kompania e atleteve ka grupe të vogla PR, kreative dhe të medias brenda kompanisë, ajo lejon që agjenci të jashtme të merren me fushatat e mëdha globale.

“Ndërsa unë kam një ekip ekspertësh, të cilët janë të përgatitur për produktin dhe marketingun, është e rëndësishme që të kemi partnerë të jashtëm në tregje të ndryshme, pasi janë më të përditësuar me teknologjitë dhe trendet më të fundit, duke qenë se marketingu dixhital zhvillohet çdo ditë dhe ne duam të sigurohemi që jemi një organizatë moderne në marketing,” vazhdoi Boulden.

Për shumicën e marketerëve, marketingu brenda kompanisë, nuk është një vendim gjithçka ose asgjë. Në të vërtetë, anketa e ANA gjithashtu zbuloi se 90% e të anketuarve ende përdorin agjencitë në një mënyrë apo një tjetër.

Reebok kohët e fundit hoqi një reklamë nga mediat online pasi u kritikua në lidhje me të. Madje një drejtor marketingu i Reebok dha dorëheqjen.

Boulden tha se aksidenti nuk ishte i lidhur me qasjen e agjencisë së kompanisë, por ishte i lidhur me një “dështim në procesin e realizimit”.

Lexoni: Çfarë fshihet pas emrit të këtyre markave?

“Ishte krijimi i saj dhe mënyra se si u mor përmes sistemit,” tha ajo. “Nuk është krijuar e as nuk nënkupton diçka në mënyrë të papërshtatshme. Ne jemi një organizatë e madhe dhe tregje të ndryshme kanë disa autonomi për të bërë një punë të caktuar që lidhet me botën e tyre. Gjëja më e rëndësishme është të mësosh prej saj dhe të sigurohesh që je duke vendosur procedurat e duhura, kontrollet dhe balancat në vend, për të shmangur që diçka si kjo të ndodhë përsëri.”

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0