Reklama e Reebok: Nëse vrapon shpejt sa duhet, fiton një palë atlete FALAS


Marka e atleteve është mjaft e apasionuar pas sfidave apo konkurseve të vrapimit ndaj dhe reklamat e tyre janë plot kreativitet për ti bërë këto sfida sa më reale.

Më parë ka qenë marka Asics e cila në reklamat outdoor të saj ka sfiduar njerëzit për të garuar kundër një imazhi dixhital të vrapuesit Ryan Hall. Ndërsa tani është Reebok që po sjell argëtimin.

Pak javë më parë në Stokholm, kjo markë implementoi një reklamë outdoor ku vendosën Brenda saj një kamera dhe një teknologji matëse të ritmit të kalimtarëve.

Cilido që vraponte pranë reklamës më shpejt se 17 kilometra në orë, bënte të mundur shkyçjen e një palë atletesh të reja ZPump 2.0.

Mund të shikoni videon mëposhtë:

Vetë njerëzit nuk e kanë idenë se çfarë është shpejtësia 17 km në orë, por është një ‘hile’ e përsosur për të vënë në lëvizje një turmë të madhe me njerëz.

“Na josh ideja për ta kthyer një billboard klasike në një diçka inovative dhe unike,” thotë Markus Schramm, drejtor krijues i agjencisë së reklamave Animal, e cila ideoi projektin në fjalë.

“Kjo i jep klientëve një përvojë të çastit, dhe ne si markë jemi në gjendje të sigurojmë diçka vërtet me vlerë.”

“Për ne tek Reebok, është e rëndësishme për ti bërë gjërat realisht dhe aktualisht të aktivizojmë target grupin tonë,” – shton Filip Lagerback, menaxher i PR-it të Reebok Nordic.

“Ne duam të frymëzojmë njerëzit të vrapojnë dhe përtej limiteve të tyre, edhe kur nuk janë në palestër. Kjo përbën edhe thelbin e sloganit tonë ‘Be More Human’ .

Nëse-vrapon-shpejt-sa-duhet-fiton-një-palë-atlete-FALAS-businessmag

/Adweek/

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale