Truket e sukseshme të marketingut që duhet të mësojmë nga Taylor Swift - Business Magazine Albania

Truket e sukseshme të marketingut që duhet të mësojmë nga Taylor Swift

Truket e sukseshme të marketingut që duhet të mësojmë nga Taylor Swift

Si arriti Taylor Swift të gjenerojë më shumë se 1 miliard dollarë nga turneu i saj i fundit “Eras Tour”?

Një bagazh plot me Grammy, një shfaqje skenike që të lë pa frymë, legjione fansash adhurues dhe një romancë që tërheq vëmendjen me një atlet profesional me siguri që ndihmuan. Por, për një sipërmarrës të zakonshëm ose një profesionist të marketingut, është e paqartë të disponosh ndonjë prej këtyre elementëve. Pra, a ka ndonjë përbërës tjetër kyç në suksesin e Swift që mund të “vjedhim” për vete, edhe pa dhuratat e jashtëzakonshme në shkrimin e këngëve dhe aftësinë për të mbajtur çizme me gurë rhinestone?

Sipas një profesoreshe të marketingut në Universitetin e Tasmanisë, përgjigja është po. Fokusi qëndron tek lidhja dhe komuniteti.

Profesoresha australiane e marketingut, Louise Grimmer, së fundmi ofroi një analizë të thellë mbi brendin Taylor Swift, duke analizuar imazhin e këngëtares, duke llogaritur vlerën e brendit të saj dhe duke spekuluar mbi rreziqet e ardhshme për perandorinë e saj. Është një lexim i domosdoshëm për Swifties të dedikuar dhe profesionistë të interesuar të marketingut.

Lexo edhe:Ja se cila është ngjarja më e klikuar me një rekord shikueshmërie televizive!

Por, ndoshta pjesa më e dobishme menjëherë është kur Grimmer thellon në truket e zgjuara që Taylor ka përdorur gjatë viteve për të ndërtuar një ndjenjë të komunitetit dhe lidhjes me fansat e saj.

Swift “diferencon brendin e saj nga ai i artistëve të tjerë duke inkurajuar një komunitet organik fansash, i cili ka pamjen dhe ndjenjën e vet. Fansat vishen me ngjyra ose kostume të albumit dhe shkëmbejnë byzylykë miqësie,” shkruan Grimmer. “Përvoja e brendit manifestohet përmes mediave sociale, njoftimeve të papritura, “vezëve të fshehta” të Pashkëve, turneve koncertale dhe madje edhe filmit të turneut “Eras”. Fansat nuk mungojnë kurrë mundësinë për tu lidhur me yllin.”

Pritet që një yll pop të shkojë në turne dhe të shesë merch-in e saj, por Swift gjen gjithashtu mënyra nga më krijueset për të bërë që audienca e saj të ndihet sikur janë të gjithë në një aventurë të madhe së bashku.

Në periudhën përpara lançimit të albumit të saj 1989, ajo kaloi kohë duke shfletuar internetin dhe duke zgjedhur 89 fansa që u ftuan në shtëpinë e saj për seanca ekskluzive dëgjimi( tani të referuara si Sesionet Sekrete të 1989).

Efekti i përgjithshëm i të gjithë këtyre ritualeve “vetëm për të brendshmit” dhe referencave të zgjuara në realitetin e saj shumë publik rezulton në diçka të ngjashme me atmosferën intime, të lidhjes së një festë me pizhama, ku miliona fansa marrin pjesë. “Taylor trajton fansat si miq me të cilët ndan sekrete,” përfundon Grimmer.

Mësim për markat e tjera

Nëse shisni mjete për kafe ose software për HR, është e paqartë që kjo atmosferë e saktë është e përshtatshme për produktin tuaj dhe bazën e klientëve. Por, kjo nuk do të thotë që shumë biznese nuk do të përfitonin nga marrja e obsesionit të Swift me ofrimin e një rrjedhe të qëndrueshme të mundësive për klientët për të ndjerë si insiderë të informuar.

Ngjarje ekskluzive, veçori të fshehura për përdoruesit e fuqishëm, njoftime të papritura të prezantuara së pari tek të më të përkushtuarit, forume dhe komunitete ku klientët mund të diskutojnë për produktet tuaja mes tyre, shaka të brendshme dhe referenca në komunikimet tuaja, ose edhe merch i limituar që kap esencën tuaj janë të gjitha taktika që janë të përshtatshme përtej botës së muzikës.

Mësimi i përgjithshëm këtu është krijimi i ndjesisë më të gjerë se një markë dhe fansat e tij janë në të njëjtën anë. Pavarësisht nëse ndihmoni njerëzit të rregullojnë oborret e tyre ose të zgjohen në mëngjes, ose të përfshijnë punonjës të rinj të kompanive të tjera, kjo ndjenjë e komunitetit është një qasje e miratuar nga Swift që pothuajse çdo markë mund ta synojë.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0