Këto janë 4 armët që përdor Jeff Bezos për të mundur konkurrencën


Thuhet se Amazon në 10 vitet që vijnë do të jetë sipërmarrja me më shumë përfitime dhe kjo falë filozofisë së biznesit të ndjekur nga Jeff Bezos.

Lexoni: Cili është sekreti i suksesit të madh të Amazon? Këto janë tre principet që Jeff Bezos i çmon si më të rëndësishme

Megjithëse në një treg shumë konkurrues, Amazon vazhdon të mbajë vendin kryesues. Si ka arritur ta realizojë Jeff Bezos këtë? Cilët janë faktorët përgjegjës për dominimin e organizatës në treg?

  1. Ata fokusohen tek klienti

Shumë kompani flasin për fokusimin te klienti, por Amazon e vë në veprim këtë. Duke vendosur klientin të parin Amazon krijoi Amazon Web Services (AWS), një biznes që tani vlen mbi 10 miliardë dollarë.

Një artikull i CNBC thotë, “AWS u krijua për të zgjidhur problemet me hostimin e aplikacioneve shumë të shtrenjta dhe produkteve open-source, pasi kompanitë me rritje të shpejtë ose shumë të mëdha nuk mund t’i përballonin për t’i krijuar vetë.”

Kultura e Amazon për të dëgjuar konsumatorët, në vend të konkurrentëve, ka bërë që ajo të jetë numri një në treg. Nëse dëshironi të qëndroni një hap përpara konkurrentëve tuaj, përqendrohuni së pari te klientët tuaj.

  1. Ndërmarrin rreziqe

Përkundër dështimeve që Amazon ka pasur ajo me dëshirë ndërmerr rreziqe.

Edhe pse investitorët po bëjnë thirrje për të ulur shpenzimet, Bezos beson se shmangia e dështimit është strategji e gabuar. Ai thotë se do të ishte një problem më i madh nëse një kompani do të ndalonte rreziqet.

Lexoni: Rregulli i “picës” që Jeff Bezos ndjek për mbledhje produktive

Nuk kanë rëndësi gabimet që bëni gjatë marrjes së rreziqeve. Ajo që ka rëndësi është zhvillimi i kompanisë suaj.

  1. U japin punëtorëve aksione në kompani

Në “A Stake in the Outcome”, autorët Jack Stack dhe Bo Burlingham thonë se krijimi i një kulture pronësie u mundëson organizatave “të shfrytëzojnë burimet më të pak të përdorura sot – përkatësisht entuziazmin, inteligjencën dhe kreativitetin e njerëzve që punojnë në to.” Amazon e përdor këtë për të luftuar konkurrencën në treg.

Bezos dikur ka thënë:

“Ne do të vazhdojmë të përqendrohemi në punësimin dhe mbajtjen e punonjësve të talentuar duke i paguar ata me anë të aksioneve, në vend të parave të gatshme. Ne e dimë se suksesi ynë do të ndikohet kryesisht nga aftësia jonë për të mbajtur punonjësit të motivuar.”

Qoftë aksionet, shpërblimet ose ndarja e fitimit, duke i dhënë punëtorëve një rol në suksesin e kompanisë suaj, i motivoni dhe i fuqizoni ata për të dhënë maksimumin.

  1. Bëjnë diferencën

Autori Jack Trout shkruan në “Differentiate or Die” se diferencimi qëndron në zemër të marketingut të suksesshëm.

Lexoni : Jeff Bezos, CEO i Amazon, tregon teknikën për të patur mbledhje efektive

Një strategji diferencimi është ajo ku produkti ose shërbimi perceptohet të jetë i një vlere superiore dhe ka një çmim relativisht të ulët. Strategjia e bazuar në kosto është ajo ku çmimi mund të jetë i ngjashëm ose zakonisht më i ulët se konkurrenca, por shpenzimet janë sigurisht më të ulëta.

Lidershipi kushton, por diferencimi dhe strategjitë e fokusimit tek konsumatori e kanë ndihmuar Amazon të rrisë avantazhin e saj konkurrues.

Për të shmangur konkurrencën, ju duhet të dalloni dhe të qëndroni në treg, si Amazon.

burimi: INC 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale