Dëshironi të jeni një lider më i mirë këtë vit? Filloni praktikoni këtë teknikë


Në esenë klasike të Robert K. Greenleaf të vitit 1970, “Shërbëtori si Udhëheqës”, ai regjistroi vëzhgimet e tij personale gjatë 38 viteve (ndërsa ishte i punësuar në AT & T) dhe përcaktoi me vendosmëri se udhëheqësit më të mirë janë “udhëheqësit shërbyes”.

Që nga ajo kohë, lëvizja udhëheqëse shërbyese ka fituar një moment të qëndrueshëm ndërsa praktikohet nga disa prej kompanive më fitimprurëse dhe më të suksesshme në planet. Po, një zakon i rrallë për të qenë një lider më i mirë këtë vit.

Ndihmoni njerëzit tuaj të rriten dhe të performojnë në nivelet e tyre më të larta.

Në studimet e Greenleaf, ai arriti në përfundimin se udhëheqësit që i vendosnin njerëzit e tyre përpara vetes ishin më të efektshmit. Ata ishin të efektshëm për shkak se u kushtonin vëmendje punëtorëve të tyre dhe u plotësonin nevojat e tyre. Dëshira e tyre ishte që t’i shërbenin punonjësit mirë dhe, nga ana tjetër, punonjësit u shërbenin klientëve edhe më mirë. Kjo gjë në fund të fundit forcoi çështjen e tyre të biznesit. Kjo filozofi e të shërbyerit të të tjerëve është pikërisht ajo që përcakton udhëheqësit në thelbin e tyre.

Lexoni: Çfarë kanë të përbashkët liderët e mëdhenj?

Heshtja e skeptikëve

Ndërsa skeptikët vazhdojnë të përhapen, lidershipi shërbyes është këtu për të qëndruar si një strategji e preferuar për angazhimin dhe mbajtjen e punonjësve në tregjet konkurruese. Kur ndihmoni njerëzit të rriten dhe të zhvillohen, rezultati është një treshe fituese: Punonjësit gjejnë përmbushjen, eksperienca e mirë e konsumatorit rritet dhe biznesi lulëzon në ekonomitë në ndryshim të shpejtë.

Skeptikët në strukturat e pushtetit të komandimit dhe të kontrollit kanë shumë mundësi për të kaluar në një vend pune më njerëzor, siç ilustrohet nga kompanitë e drejtuara nga shërbyesit, duke përfshirë:

  • Promovimin e një kulture të të mësuarit brenda organizatës ku njerëzit trajnohen, zhvillohen, këshillohen dhe udhëhiqen – në punën e tyre të tanishme ose për një punë në të ardhmen.
  • Sigurimin se vendi i punës i mban njerëzit të përparojnë në shtigje të reja karriere dhe të përjetojnë role dhe përgjegjësi të reja.
  • Përpjekjen për të krijuar një kulturë besimi, ku liria, autonomia, respekti, inkurajimi dhe mbështetja pozitive janë vlera themelore.
  • Mirënjohjen dhe shpërblimin e ekipeve për bashkëpunim të shëndetshëm dhe zhvillim të komunitetit.
  • Delegimin e vendimmarrjes në nivelin më të afërt me konsumatorin, sepse punonjësit dinë t’i shërbejnë më mirë, nëse u jepet mundësia.

Kent M. Keith, një dijetar i shquar i udhëheqjes shërbyese, autor dhe folës, e tha më së miri:

Të ndihmosh njerëzit të rriten dhe të zhvillohen për të performuar në nivelet më të larta është një strategji kyçe për suksesin afatgjatë. Kur punonjësit rriten, rritet kapaciteti i tyre prodhues. Kur rritet kapaciteti i tyre prodhues, rritet kapaciteti i organizatës – mund të bëjë gjëra më të mira, ose mund të bëjë gjëra që nuk ka qenë në gjendje të bëjë më parë. Kjo do të thotë se organizata mund t’i shërbejë më mirë konsumatorit dhe prandaj ka më shumë gjasa të ketë sukses. Kjo është një fitore për punonjësin, i cili rritet, organizatën, e cila rrit kapacitetin e saj dhe klientin, i cili shërbehet më mirë.

Lexoni: Leksione lidershipi nga Jul Çezari

burimi: INC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale