Dëshironi të jeni një lider më i mirë këtë vit? Filloni praktikoni këtë teknikë

Dëshironi të jeni një lider më i mirë këtë vit? Filloni praktikoni këtë teknikë


Në esenë klasike të Robert K. Greenleaf të vitit 1970, “Shërbëtori si Udhëheqës”, ai regjistroi vëzhgimet e tij personale gjatë 38 viteve (ndërsa ishte i punësuar në AT & T) dhe përcaktoi me vendosmëri se udhëheqësit më të mirë janë “udhëheqësit shërbyes”.

Që nga ajo kohë, lëvizja udhëheqëse shërbyese ka fituar një moment të qëndrueshëm ndërsa praktikohet nga disa prej kompanive më fitimprurëse dhe më të suksesshme në planet. Po, një zakon i rrallë për të qenë një lider më i mirë këtë vit.

Ndihmoni njerëzit tuaj të rriten dhe të performojnë në nivelet e tyre më të larta.

Në studimet e Greenleaf, ai arriti në përfundimin se udhëheqësit që i vendosnin njerëzit e tyre përpara vetes ishin më të efektshmit. Ata ishin të efektshëm për shkak se u kushtonin vëmendje punëtorëve të tyre dhe u plotësonin nevojat e tyre. Dëshira e tyre ishte që t’i shërbenin punonjësit mirë dhe, nga ana tjetër, punonjësit u shërbenin klientëve edhe më mirë. Kjo gjë në fund të fundit forcoi çështjen e tyre të biznesit. Kjo filozofi e të shërbyerit të të tjerëve është pikërisht ajo që përcakton udhëheqësit në thelbin e tyre.

Lexoni: Çfarë kanë të përbashkët liderët e mëdhenj?

Heshtja e skeptikëve

Ndërsa skeptikët vazhdojnë të përhapen, lidershipi shërbyes është këtu për të qëndruar si një strategji e preferuar për angazhimin dhe mbajtjen e punonjësve në tregjet konkurruese. Kur ndihmoni njerëzit të rriten dhe të zhvillohen, rezultati është një treshe fituese: Punonjësit gjejnë përmbushjen, eksperienca e mirë e konsumatorit rritet dhe biznesi lulëzon në ekonomitë në ndryshim të shpejtë.

Skeptikët në strukturat e pushtetit të komandimit dhe të kontrollit kanë shumë mundësi për të kaluar në një vend pune më njerëzor, siç ilustrohet nga kompanitë e drejtuara nga shërbyesit, duke përfshirë:

  • Promovimin e një kulture të të mësuarit brenda organizatës ku njerëzit trajnohen, zhvillohen, këshillohen dhe udhëhiqen – në punën e tyre të tanishme ose për një punë në të ardhmen.
  • Sigurimin se vendi i punës i mban njerëzit të përparojnë në shtigje të reja karriere dhe të përjetojnë role dhe përgjegjësi të reja.
  • Përpjekjen për të krijuar një kulturë besimi, ku liria, autonomia, respekti, inkurajimi dhe mbështetja pozitive janë vlera themelore.
  • Mirënjohjen dhe shpërblimin e ekipeve për bashkëpunim të shëndetshëm dhe zhvillim të komunitetit.
  • Delegimin e vendimmarrjes në nivelin më të afërt me konsumatorin, sepse punonjësit dinë t’i shërbejnë më mirë, nëse u jepet mundësia.

Kent M. Keith, një dijetar i shquar i udhëheqjes shërbyese, autor dhe folës, e tha më së miri:

Të ndihmosh njerëzit të rriten dhe të zhvillohen për të performuar në nivelet më të larta është një strategji kyçe për suksesin afatgjatë. Kur punonjësit rriten, rritet kapaciteti i tyre prodhues. Kur rritet kapaciteti i tyre prodhues, rritet kapaciteti i organizatës – mund të bëjë gjëra më të mira, ose mund të bëjë gjëra që nuk ka qenë në gjendje të bëjë më parë. Kjo do të thotë se organizata mund t’i shërbejë më mirë konsumatorit dhe prandaj ka më shumë gjasa të ketë sukses. Kjo është një fitore për punonjësin, i cili rritet, organizatën, e cila rrit kapacitetin e saj dhe klientin, i cili shërbehet më mirë.

Lexoni: Leksione lidershipi nga Jul Çezari

burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0