"Suksesi i gjithi varet nga tregimi" Si kuzhinierja Adrianne Calvo po përgatit një biznes të madh përmes podcasting dhe mediave sociale - Business Magazine Albania

“Suksesi i gjithi varet nga tregimi” Si kuzhinierja Adrianne Calvo po përgatit një biznes të madh përmes podcasting dhe mediave sociale

Shumë sipërmarrës arrijnë sukses duke ndarë vizionin e tyre të guximshëm me klientët. Por shefja Adrianne Calvo po bën gjëra të mëdha të ndodhin duke i mbyllur sytë klientëve të saj.

Në moshën 22-vjeçare, ajo hapi restorantin e saj të parë, Chef Adrianne’s Vineyard Restaurant and Bar, në Miami, ku në darka ofrohen kuzhinë të vlerësuar me çmime të frymëzuara nga Napa Valley, si dhe një përvojë vërtet unike “Dark Dining”. Kjo përfshin të ftuarit që ulen në një dhomë të errësuar, me sy të lidhur dhe shërbehen ushqime misterioze. Adrianne e quan atë një “hap larg normës” dhe duke gjykuar nga statusi i tij i shitur në mënyrë rutinore, është lloji i aventurës kulinare që dëshirojnë konsumatorët.

Adrianne tani po sjell atë përvojë të të ngrënit në errësirë ​​në podcast/vodcast-in e saj të ri, Searching for Maximum Flavor.

Më poshtë vijon intervista në të cilën ajo ka folur për karrierën dhe sugjerimet personale që duhet të ndjekë dikush që do të nis një biznes:

Ju keni një restorant shumë i suksesshëm dhe autor librash gatimi dhe keni një biznes të lulëzuar të tregtisë elektronike – pse të keni një podcast?

Unë me të vërtetë besoj se sot në biznes, suksesi varet nga tregimi. Ju duhet të tregoni historinë e çfarëdo biznesi tuaj. E imja është ushqimi. Është përvoja e ushqimit. Njerëzit që vijnë për të blerë produkte tani më shumë se kurrë vijnë për shkak të arsyes , historisë pas saj. I vetmi ndryshim midis pjatës sime me ushqim dhe 7 milionë pjatave të tjera ushqimore është se është historia ime që më përket mua dhe është unike për mua.

Ju e keni përqafuar tregimin përmes mediave sociale shumë kohë përpara se shumë njerëz ta kuptonin fuqinë e saj në krijimin e markës.

Isha atje kur Facebook dhe Instagram filluan të shkëlqejnë. Kështu që ndjekësit e mi kanë qenë me mua që nga postimi im i parë në restorantin tim të parë në fillim të të 20-ave. Kemi kaluar së bashku ulje-ngritjet dhe tendencat e ndryshme, të gjithë librat e gatimit, shfaqjet televizive dhe shfaqjet e konkurrencës. Unë do t’i këshilloja njerëzit që sapo kanë filluar me ndërtimin e markës në mediat sociale se është një maratonë, jo një sprint. Gjeni një ritëm postimi që funksionon për ju dhe jetën tuaj, nuk keni pse të ndani gjithçka!

Me kalimin e viteve, cili është një trend për të cilin dyshonit se kishte vlerë, por tani e shihni si një pasuri të madhe?

Epo, së pari do të thosha se ka gjithmonë shumë tendenca të reja që ndodhin dhe se eksperimentimi është i mrekullueshëm, por vërtet duhet t’i përmbaheni gjërave që ju duken autentike. Ajo që është me klas, ajo që është elegante, ajo që është e mirë është gjëja më e rëndësishme. Kjo është ajo që njerëzit do të gravitojnë. Kjo është arsyeja pse një burger nuk do të dalë kurrë nga moda. Marrëdhënia e dashurisë në botë me një burger dhe patate të skuqura nuk do të vdesë kurrë.

Për sa i përket tendencave të biznesit, më kujtohet se kam thënë: “Unë kurrë nuk do të bëj dorëzim!” Uber Eats, Postmates, Grubhub dhe të gjitha këto platforma, thjesht nuk e mendoja se ushqimi i restorantit tonë do të përkthehej. Një pjesë e madhe e të ardhurave të mia tani vijnë nga dorëzimi. Pra, mbajini sytë dhe mendjen tuaj të hapur ndaj mundësive dhe përgatituni të rrotulloheni.

Duke folur për sytë hapur, na tregoni për segmentin me sy të lidhur të emisionit tuaj.

I çoj mysafirët në këtë udhëtim përjetues të sensit ku ua lidh sytë. Është kjo situatë e pambrojtur që të bën të përjetosh ushqimin si asnjë mënyrë tjetër. Është pothuajse si një metaforë për shumë mësime të jetës. Nëse heqim paragjykimet tona për atë që mendojmë se na pëlqen dhe nuk na pëlqen, ne i përjetojmë gjërat me një mendje shumë më të hapur. Kur hani me sy të lidhur, kuptoni me të vërtetë nuancat që mund t’i keni humbur me sytë hapur, shijet delikate në sfond, teksturat e ndryshme dhe madje edhe temperaturat që po përjetoni.

Çfarë u këshilloni njerëzve që janë të uritur për të filluar biznesin e tyre, por nuk e dinë se cili duhet të jetë ai biznes?

Gjëja e parë e madhe është se është shumë si një marrëdhënie dhe se duhet të qëndroni të dashuruar me të. Më pëlqen ajo që bëj. Jam shumë e bekuar që mund të bëj atë që dua çdo ditë. Unë thjesht ngrihem nga shtrati çdo mëngjes i emocionuar për të bërë diçka në këtë botë kulinare që e dua shumë. Dhe mund ta bëj me ekipin tim të jashtëzakonshëm. Një pikë e rëndësishme që do të doja të theksoja: Kjo nuk mund të drejtohet nga një person i vetëm, kështu që të kesh një ekip rreth teje që është po aq i dashuruar me markën dhe kulturën e kompanisë është jetike. Këto janë armët sekrete: dashuria dhe ekipi.

entrepreneur.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0