Si po e përdorin brandet realitetin e shtuar (AR)? - Business Magazine Albania

Si po e përdorin brandet realitetin e shtuar (AR)?


Brandet po pranojnë se përfitimet e AR (Augmented Reality) shkojnë shumë larg faktorit të inovacionit dhe mund të nxisin rritjen e biznesit, thonë Hannah Robbins dhe Ophelia Stimpson nga Ekipi Kulturor i Inspektimit në Kantar Added Value.

Iteracioni i parë i përhapur i Realitetit të Shtuar (AR) filloi të ekzistonte në formën e Pokemon Go – aplikacioni i kultit mobile që pa një mori njerëzish në mbarë botën të dilnin në rrugë për të kërkuar për krijesat e preferuara Pokémon në kohë reale dhe në hapësirë.

Lexoni: SyncLab, startup-i i vetëm shqiptar i fokusuar në fushën e realitetit virtual

Ndryshe nga Virtual Reality (VR), e cila ju zhyt në një mjedis krejtësisht të ndryshëm nga ai që jeni, AR – siç sugjeron realiteti i shtuar – synon të integrohet në botën që tashmë po perceptojmë, për të ndihmuar ose për të përmirësuar përvojën tonë në një farë mënyre. Brandet po fillojnë të njohin përfitimet e AR deri në pikën ku mund të ndalojmë së dalluari aspektet reale dhe ato të shtuara të eksperiencës sonë të përditshme.

Pra, si mund të shkojmë përtej risisë së AR për të kapur potencialin e saj të rritjes? Këtu janë pesë brande që po bëjnë pikërisht këtë.

  1. Bëjeni atë praktike

McDonald’s ka integruar aftësitë e Snapchat në strategjinë e tyre të rekrutimit për të tërhequr punonjësit mileniëlls potencialë për të punuar për ta. Fushata e re e rekrutimit të “Snaplications” krijoi një filtër Snapchat që lejoi njerëzit të vendosnin një kapele virtuale të McDonald’s dhe etiketën e emrit, të regjistronin një video të shkurtër dhe ta dorëzonin atë në kompaninë e ushqimit të shpejtë pa pasur nevojë të dilnin nga platforma Snapchat.

Integrimi i një detyre funksionale në vendosjen e medias sociale në këtë mënyrë është një shembull i shkëlqyeshëm i aplikimit të mendimit lateral në AR për të hyrë në një audiencë të dëshiruar.

  1. Bëjeni atë edukative

Platforma e Crayola’s ‘Color Alive’ injekton argëtimin interaktiv në procesin e të mësuarit krijues duke sjellë në jetë krijimet e vizatuara me dorë nëpërmjet një aplikacioni për iPad ose tabletin tuaj. Duke sjellë krijimtarinë e fëmijëve në këtë mënyrë nuk është mungesë serioziteti – fuqia për të magjepsur përdorimin e AR forcon pozicionin e Crayola si një lehtësues i të mësuarit përmes krijimtarisë dhe lojës.

Lexoni: Ja cilat janë 10 trendet teknologjike, të cilat duhet t’i njihni në 2017

  1. Bëjeni atë të dobishme

Syzet AR të kompanisë së pajisjeve që vishen, Osterhaut Design Group ofrohen në një mori industrish që normalisht nuk do të lidheshin me teknologjinë AR, duke përfshirë kujdesin shëndetësor, minierat, hapësirën ajrore, automobilat dhe energjinë. Syzet ndihmojnë kirurgët të jenë multitaskë, ndërsa kanë të bëjnë me procesin e ndërlikuar të kirurgjisë, ose për ata që janë më të fokusuar drejt inxhinierisë, ata mund të ofrojnë një listë të udhëzimeve të montimit “pa duar” për diçka që po përpiqen të ndërtojnë.

  1. Bëjeni atë me funksion sipërmarrës

Apple iOS 11 ARKit ofron një kornizë për brand-et e mëdha dhe të vogla për të krijuar përvojën AR për produktet e tyre. Përzierja e objekteve dhe informacionit dixhital me mjedisin rreth jush, është një opsion i qartë dhe konkret për brandet që kërkojnë të pushtojnë botën tonë përtej ekraneve të vogla dhe konstruktive. ARKit lejon krijimin e karaktereve 3D dhe mund të analizojë një skenë dhe të gjejë plane horizontale mbi të cilat mund të vendosen objektet. Jo vetëm që ARKit i Apple e forcon më tej bastionin e markës si pioniere e teknologjisë, por e demokratizon teknologjinë AR për të lejuar që markat më të vogla të kenë akses në shkëmbin sipërmarrës të AR-së.

  1. Bëjeni atë të dobishme

AR gjithashtu mund të integrohet në aplikacione dhe software për të shtuar një funksion të vlefshëm dhe të dobishëm për platformat ekzistuese. Për shembull, Google Translate mund të ofrojë përkthime të menjëhershme vizuale të 27 gjuhëve nga një imazh i ngarkuar në aplikacionin iOS ose Android, gjë që heq nevojën për të shtypur manualisht fraza që duhen përkthyer (diçka që shpesh është e ndërlikuar për ta bërë në një vend me gjuhë të huaj) dhe përshpejton procesin e shkruajtjes sipas linguistikës gjuhësore.

Lexoni: Facebook lançon aplikacionin e saj të parë dedikuar realitetit virtual, Facebook 360

burimi: warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0