Facebook lançon aplikacionin e saj të parë dedikuar realitetit virtual, Facebook 360 » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 09/03/2017

Facebook lançon aplikacionin e saj të parë dedikuar realitetit virtual, Facebook 360

Share
nga Fiorela Jaupi
Mar 09, 2017
Studied at Faculty of Economy, Master of Science in Marketing. Content Editor at Business Magazine Albania
lexo me teper >

Facebook i ka kushtuar burime të mëdha dhe miliarda dollarë realitetit virtual, por ka patur një vijë shumë të qartë ndryshimi mes asaj që ndodh në aplikacionin kryesor Facebook dhe asaj se çfarë ndodh në “Oculus Rift” dhe “Gear VR”.

Sot, Facebook është duke ndërthurur botën reale dhe atë virtuale duke lançuar aplikacionin e saj të parë të dedikuar, “Facebook 360”. Aplikacioni do të shërbejë si një qendër për videot 360° dhe për përmbajtjen e postuar në këtë faqe interneti.

Facebook mburret se ka patur më shumë se një milionë video 360° të postuara në faqen e internetit së bashku me më shumë se 25 milionë fotografi 360 deri më sot. Në fillim, aplikacioni “Facebook 360” do të jetë në dispozicion vetëm për syzet virtuale “Gear VR”. Përdoruesit mund ta shkarkojnë aplikacionin në “Oculus Store”.

Në fillim, Facebook 360 do të shfaqë katër rubrika kryesore duke dhënë përmbajtjen në shikimet e përdoruesve më afër se kurrë. Seksioni “Explore” do t’i japë përdoruesve një vështrim perspektiv të përgjithshëm për përmbajtjen 360 që është e njohur në të gjithë Facebook-un nga një shumëllojshmëri kompanish mediatike dhe krijuesish.

Ndërkohë, seksioni “Following” do të ju lejojë të kërkoni për përmbajtjen që është duke u postuar nga miqtë tuaj. “Saved” ju jep mundësi për të përjetuar përmbajtjen 360 që ju mund ta keni parë në internet në një përvojë 3D , ndërkohë që “Timeline” ju lejon të shikoni fotot tuaja 360 dhe videot të gjitha në një vend.

Aplikacioni do t’i lejojë përdoruesit të reagojnë kundrejt postimeve dhe gjithashtu do të jenë në gjendje të ruajnë dhe të ndajnë fotot 360 dhe videot. Facebook tha në një postim në blog që më shumë karakteristika sociale do të vendosen së shpejti në aplikacionin e parë zyrtar të kompanisë.

Muri i ndarjes mes Facebook dhe Oculus është pak “i errët”. Me aplikacionin e fundit, Facebook është duke shtuar forcën e videove të saj mbi aplikacioni “Oculus Video”, e cila më parë ka qenë një vend shumë i vizituar për përdoruesit e “Gear VR” për t’u angazhuar me video nga Facebook.

Ndërsa Facebook vazhdon të punojë në suitën e vet të karakteristikave sociale të VR është e qartë se kompania ka një vizion të madh në mendje për të sjellë rreth 2 miliardë përdorues të tij në botën e realitetit virtual dhe ky aplikacion mund të jetë një nga hapat e tyre të hershëm.

Burimi: techcrunch.com