Markat dhe tregtarët njësoj kanë luftuar për të gjetur një përkufizim për përmbajtjen e markës, pjesërisht për shkak se industria po ndryshon vazhdimisht.
Markat shfrytëzojnë besimin, ekspertizën dhe shtrirjen e botuesve premium, duke i lejuar ata të lidhen me audienca të reja, shumë të synuara.
Vazhdimi me një industri në zhvillim
Përmbajtja e markës është bërë më shumë se një fjalë kryesore. Kjo formë reklamimi është transformuar që në ditët e para të reklamimit, me më shumë botues dhe reklamues që investojnë në të se kurrë më parë.
Pavarësisht nëse jeni një startup që synon të prishë një industri ose një kompani duke u përpjekur të ndërtojë marrëdhënie me gjeneratat e reja të klientëve, si bizneset e vogla ashtu edhe ato të mëdha janë në kërkim të mënyrave inovative për t’u angazhuar me audiencën – dhe më të mirat mënyra për ta bërë këtë është përmes tregimeve, jo reklamave.
Përveç të qenit një mjet për ndërtimin e marrëdhënieve, përmbajtja e markës po provon të jetë një përgjigje ndaj shqetësimeve për qëndrueshmërinë afatgjatë, duke u bërë një mundësi e madhe të ardhurash për shumicën e botuesve. Emrat më të mëdhenj të biznesit kanë rishikuar ekipet e tyre për ta bërë përmbajtjen e markës një pjesë thelbësore të të ardhurave të tyre nga reklamat dixhitale.
Dalja e reklamës së banerit
Pavarësisht nga ajo që krijoni, përmbajtja juaj duhet të përpiqet të bëjë më shumë sesa reklamat tradicionale. Pse? Sepse konsumatorët nuk janë më të interesuar për reklamat me baner (dhe ndoshta kurrë nuk kanë qenë).
Të dhënat tregojnë se rreth 25% e përdoruesve të internetit përdorin bllokues të reklamave; ndërmjet 2014 dhe 2018, Netflix, i cili është pa reklama, u rrit nga 50 milionë në 125 milionë abonentë. E vërteta e thjeshtë është se njerëzit thjesht nuk i pëlqejnë reklamat dhe ata do të paguajnë për t’i shmangur ato si në internet ashtu edhe gjatë shikimit të shfaqjeve të tyre të preferuara. Pra, tregtarët duhet t’u ofrojnë atyre diçka që komunikon vlerat e markës së tyre në një mënyrë që rezonon vërtet me ta.
Konsumatorët pëlqejnë përmbajtjen e markës sepse ka të bëjë më pak me shitjen e produkteve dhe më shumë me ofrimin e vlerës. Ascend Integrated Media raportoi se 70% e konsumatorëve donin të mësonin rreth produkteve përmes përmbajtjes dhe iu përgjigjën pozitivisht markave që u dhanë atyre ekspertizë të zhytur në mendime për çështjen.
Pse gjithnjë e më shumë kompani po investojnë në përmbajtje të markës?
Nuk është thjesht një mjet i kotë – megjithëse të kesh linjën tënde në Fast Company ose The Wall Street Journal është një ndjenjë e mahnitshme. Përmbajtja e markës është mënyra më efektive për të tërhequr vëmendjen dhe për të krijuar besim me audienca të reja – dhe siç e dinë të gjithë tregtarët, koha (a.k.a. vëmendja) është para.
Përmbajtja e markës është shpesh një produkt premium me çmime që variojnë nga 1,000 deri në 50,000 dollarë e lart në varësi të partnerëve tuaj dhe madhësisë së fushatës. Si e tillë, më shumë ekipe kanë marrë përsipër të provojnë efektivitetin e përmbajtjes së markës.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.