Kuptimi i vlerës së përmbajtjes së markës - Business Magazine Albania

Kuptimi i vlerës së përmbajtjes së markës

Markat dhe tregtarët njësoj kanë luftuar për të gjetur një përkufizim për përmbajtjen e markës, pjesërisht për shkak se industria po ndryshon vazhdimisht.
Markat shfrytëzojnë besimin, ekspertizën dhe shtrirjen e botuesve premium, duke i lejuar ata të lidhen me audienca të reja, shumë të synuara.

Vazhdimi me një industri në zhvillim

Përmbajtja e markës është bërë më shumë se një fjalë kryesore. Kjo formë reklamimi është transformuar që në ditët e para të reklamimit, me më shumë botues dhe reklamues që investojnë në të se kurrë më parë.

Pavarësisht nëse jeni një startup që synon të prishë një industri ose një kompani duke u përpjekur të ndërtojë marrëdhënie me gjeneratat e reja të klientëve, si bizneset e vogla ashtu edhe ato të mëdha janë në kërkim të mënyrave inovative për t’u angazhuar me audiencën – dhe më të mirat mënyra për ta bërë këtë është përmes tregimeve, jo reklamave.

Përveç të qenit një mjet për ndërtimin e marrëdhënieve, përmbajtja e markës po provon të jetë një përgjigje ndaj shqetësimeve për qëndrueshmërinë afatgjatë, duke u bërë një mundësi e madhe të ardhurash për shumicën e botuesve. Emrat më të mëdhenj të biznesit kanë rishikuar ekipet e tyre për ta bërë përmbajtjen e markës një pjesë thelbësore të të ardhurave të tyre nga reklamat dixhitale.

Dalja e reklamës së banerit

Pavarësisht nga ajo që krijoni, përmbajtja juaj duhet të përpiqet të bëjë më shumë sesa reklamat tradicionale. Pse? Sepse konsumatorët nuk janë më të interesuar për reklamat me baner (dhe ndoshta kurrë nuk kanë qenë).

Të dhënat tregojnë se rreth 25% e përdoruesve të internetit përdorin bllokues të reklamave; ndërmjet 2014 dhe 2018, Netflix, i cili është pa reklama, u rrit nga 50 milionë në 125 milionë abonentë. E vërteta e thjeshtë është se njerëzit thjesht nuk i pëlqejnë reklamat dhe ata do të paguajnë për t’i shmangur ato si në internet ashtu edhe gjatë shikimit të shfaqjeve të tyre të preferuara. Pra, tregtarët duhet t’u ofrojnë atyre diçka që komunikon vlerat e markës së tyre në një mënyrë që rezonon vërtet me ta.

Konsumatorët pëlqejnë përmbajtjen e markës sepse ka të bëjë më pak me shitjen e produkteve dhe më shumë me ofrimin e vlerës. Ascend Integrated Media raportoi se 70% e konsumatorëve donin të mësonin rreth produkteve përmes përmbajtjes dhe iu përgjigjën pozitivisht markave që u dhanë atyre ekspertizë të zhytur në mendime për çështjen.

Pse gjithnjë e më shumë kompani po investojnë në përmbajtje të markës?

Nuk është thjesht një mjet i kotë – megjithëse të kesh linjën tënde në Fast Company ose The Wall Street Journal është një ndjenjë e mahnitshme. Përmbajtja e markës është mënyra më efektive për të tërhequr vëmendjen dhe për të krijuar besim me audienca të reja – dhe siç e dinë të gjithë tregtarët, koha (a.k.a. vëmendja) është para.

Përmbajtja e markës është shpesh një produkt premium me çmime që variojnë nga 1,000 deri në 50,000 dollarë e lart në varësi të partnerëve tuaj dhe madhësisë së fushatës. Si e tillë, më shumë ekipe kanë marrë përsipër të provojnë efektivitetin e përmbajtjes së markës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0