Ja se për çfarë nuk i shpenzojnë paratë e tyre milionerët - Business Magazine Albania

Ja se për çfarë nuk i shpenzojnë paratë e tyre milionerët

Nga Tom Corley/ Kalova pesë vjet duke studiuar 233 milionerë për të mësuar rreth zakoneve të tyre dhe mënyrën se si ata mendojnë.

Më interesonte veçanërisht se për çfarë i shpenzojnë paratë e tyre. Por pothuajse të gjithë më thanë se ajo që kontribuoi më shumë në pasurinë e tyre ishte se ata ndaluan së shpenzuari para për disa gjëra të caktuara:

Ushqime të përpunuara

Për t’i dhënë përparësi shëndetit të tyre, ata ndaluan së bleri ushqime të përpunuara me cilësi të ulët dhe në vend të kësaj zgjodhën ushqime organike ose të shëndetshme që nuk kishin konservues.

Ata shpesh frekuentonin tregjet e fermerëve dhe tregjet ushqimore që njiheshin për prodhimet dhe mishin me cilësi të lartë.

Produkte të prodhuara me çmim të ulët

Ata refuzuan të hidhnin para për tendencat më të fundit të modës, apo mobilje të lira dhe të ndërtuara keq. Në vend të kësaj, shumë preferuan të investonin në pjesë cilësore të përjetshme për veshjet dhe shtëpinë e tyre që ishin ndërtuar për të qëndruar.

Shpesh, kostoja ishte dy deri në tre herë më shumë se veshjet dhe mobiljet me cilësi të ulët. Por ata ishin të kënaqur duke bërë blerje më të mëdha, sepse do të ishte akoma më pak e shtrenjtë se zëvendësimi i vazhdueshëm.

Riparime të mëdha në shtëpi ose makina

Në të njëjtën mënyrë, shumë prej milionerëve më thanë se ata preferonin të shpenzonin para për të zëvendësuar plotësisht gjëra si çatitë e vjetra, makinat larëse, pjatalarëse, frigoriferët, furrat dhe madje edhe automjetet, në vend që të investonin fondet e tyre të fituara me vështirësi për riparime.

Ndërsa kjo ishte shpesh më e kushtueshme, ata argumentuan se diçka e re do të zgjaste shumë më gjatë se diçka e riparuar.

Mjetet dhe pajisjet e jashtme

Ndërkohë që disave u pëlqente ende të bënin punë në natyrë, si kositja e lëndinës, pastrimi i barërave të këqija – sapo u pasuruan, punësuan dikë për t’u kujdesur për të gjithë mirëmbajtjen e jashtme.

Kjo do të thoshte se ata nuk shpenzonin më para për riparimin ose zëvendësimin e pajisjeve të vjetra. Shumë ua dhanë mjetet e tyre familjes dhe miqve.

Ajo që po blinin ishte koha. Duke qenë se ata nuk kishin më nevojë të krijonin një orë nga dy çdo javë ose muaj për të ruajtur pronën e tyre, kjo u dha atyre më shumë kohë për të pushuar, për t’u çlodhur ose për t’u përfshirë në aktivitete rekreative.

Biletat e lotarisë

Shumë nga milionerët iu shmangën kumarit ndërsa po ndërtonin pasurinë e tyre.

Ata treguan se pasi u pasuruan, refuzuan të shpenzonin para për biletat e lotarisë dhe do të inkurajonin punonjësit, familjen dhe miqtë e tyre të bënin të njëjtën gjë.

Meqenëse gjasat për të fituar ndonjë llotari janë të pakta , ata e panë atë si humbje parash. Në vend të kësaj, ishte më mirë që ato fonde të vendoseshin drejt përvojave të paharrueshme. cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0