Apple: “Studentët që përdorin laptopët e Google në shkollë nuk do të kenë sukses" - Business Magazine Albania

Apple: “Studentët që përdorin laptopët e Google në shkollë nuk do të kenë sukses”


Kreu i Marketingut të Apple, Phil Schiller në një intervistë për CNET ditën e mërkurë sulmoi Chromebooks të Google, duke thënë se studentët që i përdorin ato nuk do të kenë sukses.

Komentet janë një përshkallëzim i retorikës së Apple për tregun konkurues K-12 në Shtetet e Bashkuara, ku po humbet ndaj Google dhe Microsoft.

“Chromebook-et kanë arritur në klasa sepse, sinqerisht, ato janë mjete të lira për testimin e kërkuar,” tha Schiller gjatë një interviste për të promovuar një MacBook Pro me një çmim prej 2,400 dollarë. “Nëse gjithçka që dëshironi të bëni është të testoni fëmijët, dakord, mbase një fletore e lirë do ta bëjë këtë. Por ata nuk do të kenë sukses.”

Lexoni: Bëjeni iPhone-in tuaj të vjetër të duket si iPhone 11 Pro me këtë sticker të ri

Në një tweet të dërguar pasi u botua kjo histori, Schiller tha se “çdo fëmijë ka aftësinë që të ketë sukses”.

Tani për tani, ka shumë më tepër Chromebook që u shiten shkollave sesa lloje të tjera të kompjuterëve. Në vitin 2018, 60% e të gjithë laptopëve dhe tabletëve të blerë për klasat e SHBA ishin Chromebooks, me kompjuterë të mbështetur nga Microsoft Windows. IOS dhe macOS i Apple kishin 18% të tregut, sipas statistikave nga Futuresource Consulting.

“Në pikën kur distriktëve të SHBA u duhej të blinin pajisje për vlerësim online në shkallë masive, Chromebooks ishte qartësisht më i lirë se ofertat konkurruese”, tha analisti i Futuresource Michael Boreham në një email.

Argumenti i Schiller kundër Chromebooks mbështetet tek një studim i bërë “shumë vite më parë” brenda në Apple, i cili tregonte se fëmijët mësojnë më mirë kur angazhohen. Për të maksimizuar angazhimin, shkollat ​​duhet të blejnë “mjete mësimore të përparuara” si iPad i Apple.

Tregu i arsimit amerikan pritet të arrijë në 43 miliardë dollarë në shitje në vitin 2019, sipas një vlerësimi nga Technavio në fillim të këtij viti. Studentët, të cilët ndihen të kënaqur me programin e një kompanie të caktuar në shkollë mund të mbeten klientë kur rriten dhe blejnë kompjuterët e tyre.

Tregu i arsimit është i rëndësishëm për Apple, i cili mbajti një event për shtyp në një shkollë në Çikago në fillim të vitit 2018 duke diskutuar strategjinë e saj arsimore dhe programin “Të gjithë mund të kodojnë” në të cilin Apple krijon kurikula për shkenca kompjuterike që i shpërndan në shkolla falas. Vitin e kaluar, Apple njoftoi se do të krijojë një kurs të ri për nxënësit e shkollave të mesme duke u përqëndruar në gjuhën e programimit të Apple, Swift.

Lexoni: Trump qorton sërish drejtorin e Apple për butonin ‘home’

Apple njoftoi gjithashtu një përditësim në iPad-in e tij në këtë event dhe tha se do ta shesë atë në shkolla për 300 dollarë pas një zbritje arsimore.

Përveç kostos, Google gëzon një avantazh konkurrues ndaj Apple me programin e tij të Google Classroom, sipas Boreham. Google Classroom lejon studentët të hyjnë në çdo Chromebook për të parë profilin e tyre dhe punën e ruajtur. Programi i menaxhimit të pajisjes së Google është gjithashtu më i përshtatshëm për administratorët e IT, shtoi ai.

“Të dyja Microsoft dhe Apple kanë shtuar dhe zgjeruar zgjidhjet e tyre me pajisje të modernizuara dhe më të lira, e një gamë më të gjerë aplikacionesh dhe mjetesh, por deri më tani ka shenja të një ndryshimi të rëndësishëm të pjesës së tregut në OS,” tha Boreham.

/CBNC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0