Radhë të mëdha, për një iphone15 - Business Magazine Albania

Radhë të mëdha, për një iphone15

Mijëra super fansa të Apple vërshuan dje, të premten, në dyqanet që shesin produktet e kompanisë, për të qenë ndër të parët që do të blejnë modelin e ri të iPhone.

Megjithatë, pritjet e gjata në radhët e mëdha që u krijuan dhe ankthi i konsumatorëve për t’u larguar duarbosh rezultuan në tensione në disa pjesë të botës, siç mund të shihet në videot që bëjnë xhiron e internetit. Një shembull tipik janë imazhet që u bënë virale nga Dubai Mall në Emiratet e Bashkuara Arabe.

Videot e postuara në mediat sociale tregojnë njerëz që presin në radhë të mëdha jashtë dyqanit të Apple, me turmën që shtrihet deri te shkallët lëvizëse. Disa pamje tregojnë fansat e Apple duke vrapuar për të shkuar në dyqan më shpejt apo edhe duke u shtyrë nga turma, duke kërkuar ndërhyrjen e oficerëve të sigurisë për të qetësuar shpirtrat.
Sipas Daily Mail, lëkundjet, paniku dhe shtytjet kanë bërë që disa njerëz të binin në tokë, duke rrezikuar të shkeleshin. Raportimet në rrjetet sociale flisnin për përleshje mes njerëzve në radhë, ndërsa komentuesit thanë se situata në qendrën e madhe tregtare dje ishte shumë më e keqe se vitin e kaluar, e cila pati edhe mbipopullim.

Radhë të gjata u krijuan natyrshëm në qytetet e tjera të mëdha dje, ditën e parë të lançimit në treg të iPhone 15. Në Londër, Pekin dhe Bangkok, interesi i konsumatorëve ishte sërish i lartë.
Në Indi, klientët e shqetësuar të Apple kanë zëne radhe që nga ora 3 e mëngjesit jashtë dyqaneve në Mumbai dhe Delhi.

Kujtohet se prezantimi i iPhone 15 dhe produkteve të tjera të Apple një javë më parë shkaktoi – kryesisht – reagime të vakëta nga publiku në rrjetet sociale, të cilët duket se kanë pritur ndryshime më revolucionare në modelin e ri dhe ndoshta janë zhgënjyer.

Sidoqoftë, vlen të theksohet se iPhone 15 është mjaft i përmirësuar në krahasim me 14, më miqësor për përdoruesit në disa nga veçoritë e tij individuale, duke ruajtur karakterin dhe elegancën e tij të veçantë, si një objekt i vendosur në mbarë botën si një simbol i statusit dhe dëshirës materialiste. twitter

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0