Revista amerikane jehonë agroturizmit shqiptar

Revista amerikane jehonë agroturizmit shqiptar, Krifca: Njerëzit punëtorë krijojnë ekonomi duke inovuar në ferma

Revista amerikane jehonë agroturizmit shqiptar, Krifca: Njerëzit punëtorë krijojnë ekonomi duke inovuar në ferma

“Kinfolk”, revista e pavarur amerikane, që trajton stilin e jetesës së ngadaltë, e botuar nga Ouur, me qendër në Portland, Oregon, i ka kushtuar një vend të rëndësishëm modelit të agroturizmeve që po zhvillohen në Shqipëri.

Ministrja e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, Frida Krifca, publikoi në rrjete sociale, foto nga  revista prestigjioze amerikane “Kinfolk”, ku prezantohen sipërmarrësit shqiptar pranë agroturizmave që kanë ngritur në zona të ndryshme të vendit. Ndërsa vëmendja fokusohet tek ushqimi, që luan rolin kryesor, në tërheqjen e vizitorëve të shumë vendas dhe të huaj.

Lexo: Bëhuni një Superhero

“Duke shfletuar “Kinfolk”, revistën mjaft popullore me jehonën që bën në këtë media, ushqimi shqiptar, mbresat e njerëzve të lidhur me tokën, njerëzit punëtorë që krijojnë ekonomi duke inovuar në ferma e duke ruajtur fort rrënjët dhe origjinën në ushqim.
Super”, u shpreh Krifca.

Me larmi të bollshme informimi dhe foto, artikulli përshkruan takimet me sipërmarrësit e “Uka Farm”, “Gurra Perrise”, Mal i Dajtit, Pazari i Ri, TID Tirana, Mrizi i Zanave, që janë disa modele kuptimplotë të pasionit për jetesën në fshat dhe atraksione zhvillimi në disa plane.

ata

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0