50 vendet më të mira të punës sipas LinkedIn


LinkedIn ka publikuar listën e tij vjetore me top kompanitë më të mira për të punuar, ku Amazon mban vendin e parë në renditjen për vitin 2018.

Kjo renditje është realizuar përmes të dhënave nga 546 milionë përdorues të LinkedIn në mbarë botën për të dalë me përzgjedhjet.

“Ne shohim veprimet e profesionistëve, atë që njerëzit po bëjnë, punët që kërkohen më shumë gjatë këtyre ditëve, dhe jo vetëm atë që po thonë”, thotë redaktorja e lajmeve LinkedIn Laura Lorenzetti.

Rritja e Amazon duket se reflekton qëllimin e punonjësve për atë që bëjnë çdo ditë, jo thjesht shpresën për paga fitimprurëse dhe përfitime bujare.

“Amazon është i gatshëm të sjell risi të mëdha dhe të rrezikojë”, thotë Lorenzetti. “Kemi dëgjuar vazhdimisht [nga punëkërkuesit] se ata me të vërtetë duan të bëjnë një ndryshim në botë. Ata duan të shohin punën e tyre të vijë në jetë. ”

Dhe pastaj ekzistojnë kompanitë më të këndshme, si zyrat më të reja të Alphabet, që ofrojnë parqe për qentë, oxhaqe të brendshme dhe mure për alpinizëm. Ose programi i Tesla’s carpool, i cili lejon stafin që të drejtojë një Tesla të lakmuar për të punuar dhe pastaj ta dorëzojë atë në fundjavë.

Këto janë Top Kompanitë 2018 të renditura më poshtë. Për më shumë detaje mbi kompanitë specifike, klikoni këtu.

  1. Amazon,
  2. Alphabet,
  3. Facebook,
  4. Salesforce,
  5. Tesla Motors,
  6. Apple,
  7. ComcastNBCUniversal,
  8. The Walt DisneyCompany,
  9. Oracle,
  10. Netflix,
  11. Spotify,
  12. Uber,
  13. McKinsey & Company,
  14. Adobe,
  15. Airbnb,
  16. Time Warner,
  17. Dell Technologies,
  18. JPMorgan Chase & Co.,
  19. LVMH,
  20. IBM,
  21. Samsung Electronics,
  22. Deloitte,
  23. Verizon,
  24. Goldman Sachs,
  25. PwC,
  26. Boston Consulting Group,
  27. Live Nation,
  28. Morgan Stanley,
  29. EY,
  30. Stryker,
  31. Cisco,
  32. Dropbox,
  33. National Basketball Association,
  34. Accenture,
  35. Nike,
  36. WeWork,
  37. Citadel,
  38. Kering,
  39. National Football League,
  40. Square,
  41. ADP,
  42. Capital One,
  43. Twitter,
  44. Box,
  45. Johnson & Johnson,
  46. Starbucks,
  47. PepsiCo,
  48. JLL,
  49. Tableau Software,
  50. Abbott

/Money

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale