10 startupet globale që po ndryshojnë botën ku jetojmë - Business Magazine Albania

10 startupet globale që po ndryshojnë botën ku jetojmë


Një startup është një kompani e re që po fillon të zhvillohet. Startupet janë zakonisht të vogla dhe fillimisht financohen dhe operojnë nga pak themelues ose vetëm një individ. Këto kompani ofrojnë një produkt ose shërbim që aktualisht nuk ofrohet në treg, ose që themeluesit besojnë se ofrohet në mënyrë inferiore. Business Magazine do t’ju tregojë sot se cilat janë 10 startupet më të mëdha në të gjithë botën:

Airbnb

Airbnb është një treg i besuar në internet për njerëzit që duan të listojnë, zbulojnë dhe rezervojnë dhoma në mbarë botën. Me mbi 200,000 opsione në mbi 26,000 qytete në 192 vende, Airbnb ofron shumëllojshmërinë më të gjerë të hapësirave unike për të gjithë në mbarë globin.

E themeluar: 1 Gusht 2008

Uber
Shoferi privat i të gjithëve. Uber po bën revolucion në mënyrën se si bota lëviz duke i lidhur njerëzit me shoferët përmes aplikacionit. Që nga themelimi në vitin 2009 deri në lançimin në mbi 40 qytete sot, prania botërore e Uberit po zgjerohet me shpejtësi dhe vazhdon të afrojë njerëzit dhe qytetet.

Themeluar: 1 Mars 2009

 

Medium

Lexoni, shkruani dhe ndani histori që kanë rëndësi. Tregimet dhe idetë e secilit, vetëm në Medium.

 

 

 

HootSuite

Hootsuite është një platformë e marrëdhënieve sociale për bizneset dhe organizatat për të kryer në mënyrë bashkëpunuese fushatat nëpër rrjetet e shumta sociale nga një pult i sigurt, i bazuar në web. Lançoni fushatat e marketingut, identifikoni dhe rritni audiencën dhe shpërndani mesazhe duke përdorur panelin unik të mediave sociale të Hootsuite.

Themeluar: 28 Nëntor 2008

 

500px
500px është komuniteti për të frymëzuar fotografinë. Aty do të gjeni imazhet dhe historitë më të mira në internet – që nga peizazhet deri tek portretet e kafshëve të egra.

Themeluar: 10 Tetor 2009

 

Quora

Një vend për të ndarë njohuritë dhe për të kuptuar më mirë çdo gjë.

Quora ju lidh me gjithçka që doni të dini. Ai synon të jetë vendi më i lehtë për të shkruar përmbajtje të re dhe për të ndarë përmbajtjen nga interneti.

Themeluar: 1 Qershor 2009

 

Giphy

Kërkoni dhe krijoni GIF-e

Motori i parë dhe më i madh i kërkimit GIF, ku mijëra artistë dhe marka po e bëjnë shprehjen, argëtimin dhe informacionin e sotëm pak më shumë në lëvizje.

Themeluar: 1 Shkurt 2013

 

9GAG

9GAG është burimi juaj më i mirë për argëtim.

Ndani çdo gjë që ju duket interesante, merrni përgjigje reale nga njerëzit në mbarë botën dhe zbuloni se çfarë ju bën të qeshni.

Themeluar: 1 Janar 2008

 

Prezi

Prezantimet nuk kanë evoluar shumë gjatë 50 viteve që kur u krijuan slide-t, por Prezi po e ndryshon këtë. Prezi ju lejon të sillni idetë tuaja në një hapësirë të vetme, duke ju ndihmuar dhe audiencën tuaj të lidheni së bashku.

Themeluar: 1 Mars 2008

 

Buffer

Një mënyrë më e zgjuar për të ndarë përmbajtje në mediat sociale.

Buffer është mënyra më e lehtë për të ndarë link-e, fotografitë dhe videot që i gjeni në Twitter, Facebook dhe LinkedIn.

Themeluar: 12 Tetor 2010

 

 

Para disa kohësh, Business Mag ka realizuar një artikull për 10 startupet më të mëdha shqiptare, të cilin mund ta lexoni KËTU.

Burimi: startupranking.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0