Si i arriti Nike 50,000 shitjet e para të këpucëve - Business Magazine Albania

Si i arriti Nike 50,000 shitjet e para të këpucëve


Nga Nathan Grieve, shkrimtar dhe sipërmarrës

Dërgesa e parë e këpucëve të Phil Knight (CEO i Nike) mbërriti nga Japonia në prill të vitit 1964. Ai e la punën e tij si kontabilist për t’u përqendruar vetëm në shitjen e këpucëve, nga bagazhi i makinës së tij.

“Strategjia ime e shitjes ishte e thjeshtë dhe mendoj e shkëlqyer. Pasi u refuzova nga disa dyqane të mallrave sportive, unë udhëtova në tërë pjesën veriperëndimore të Oqeanit Paqësori, për t’u marrë pjesë në shumë ndeshje të ndryshme sportive. Kur kishte pauza unë bisedoja me trajnerët, vrapuesit, tifozët dhe i’a prezantoja produktet e mia. Përgjigja ishte gjithmonë pozitive. Nuk kisha kohë as t’i shkruaja porositë »- Phil Knight

Punonjësi i parë

Jeff Johnson filloi punën në Nike më 1965, si punonjësi i parë me orar të plotë. Në 10 muajt e parë ai shiti 3.250 palë këpucë, një shifër e jashtëzakonshme sipas Knight.

Strategjitë e tyre të shitjes ishin të ngjashme. Ata shfaqeshin në rrugën e duhur dhe bisedonin me trajnerët e atletikës.

Lista e adresave postare

Për çdo shitje që bënte, Johnson merrte shënime për blerësin, duke përfshirë këpucën e preferuar dhe madhësinë e këpucës. Ai i përdorte shënimet për të ndërtuar marrëdhënie me klientët. Dërgonte kartolina për ditëlindje, inkurajim para garave të mëdha dhe këshilla për ushtrimet.

Pastaj klientët dërgonin letra me detaje për rezultatet e tyre, lëndimet dhe nganjëherë vetëm probleme të përditshme të jetës. Xhonson po dërgonte qindra letra çdo muaj me ritme shumë të larta përgjigjesh, dhe krijoi një listë të adresave postare të klientëve. Ai merrte shumë mesazhe çdo muaj me ankesa për këpucët ose për markën. Dhe kjo strategji u bë një mënyrë e mrekullueshme për të marrë reagime të ndershme nga klientët.

Një klient ishte i mërzitur që këpucët e tij nuk ishin të përshtatshme për vrapime  në distanca të gjata. Menjëherë, Johnson punësoi një këpucëtar për të zëvendësuar thembrat me goma më të trasha përpara se t’ia kthente këpucët klientit. Disa javë më vonë ai mori një letër nga klienti duke përshkruar se si ai kishte fituar çmimin e parë në Maratonën e Bostonit.

Nike po rritej me shpejtësi në bregun perëndimor dhe tani ishte koha për të pushtuar Lindjen. Xhonson duhej të vendoste dorë me dorë markën në tregun e Atlantikut. Kjo do të thotë se ai do të duhej të krijonte listën e tij të shënimeve të nga e para.

Çfarë bëri Johnson?

Xhonson u mbështet në shënimet e tij derisa e gjeti një atlet nga Lindja me të cilin ai kishte komunikuar përmes letrave. Ai vendosi se ideja më e mirë ishte të shkonte në shtëpinë e atij djalit, pa paralajmërim. Për fat të mirë, familja ishte në shtëpi dhe ishte gjithashtu shumë miqësore. Ata e ftuan atë për darkë. Mëngjesin tjetër, Johnson doli për një vrap me djalin i cili i dha atij një listë të emrave, trajnerëve, klientëve potencialë dhe klubeve drejtuese. Për një natë, Johnson kishte ndërtuar një rrjet të klientëve në bregdetin lindor.

Klientët bëhen reklamuesit tuaj më të mirë. Kur një klient e do markën tuaj, ata do ta shesin atë për ju. Johnson ishte i pasionuar për atë që ai po shiste dhe kishte një aftësi të madhe për t’i kthyer klientët në mbështetësit më të mëdhenj të Nike. Në ditët e para të Nike, jo shumë njerëz kishin këpucë për vrapim. Sot ata i mbathin ato çdo ditë.

Krijo një vizion që klientët dhe punonjësit tuaj mund t’a zhvillojnë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0