Rory Sutherland, zëvendës presidenti i Ogilvy & Mather UK është folësi kryesor i Spark.me 2017


Ekipi organizues i Spark.me, një nga konferencat më të rëndësishme të internetit dhe biznesit në Europën Juglindore, e cila është caktuar në muajin Maj në datat 29-30, në qytetin bregdetar të Budvës, Mali i Zi ka njoftuar folësin e parë kryesor të Spark.me 2017 – Rory Sutherland, zëvendës presidenti i Ogilvy & Mather UK, një agjenci globale marketingu dhe reklamimi, me bazë në Londër.

Rory iu bashkua Ogilvy në vitin 1988 si një praktikant i diplomuar. Ai kaloi 20 vite duke punuar si një copywriter dhe drejtor kreativ para bashkë-themelimit të #ogilvychange, i specializuar për praktikat e sjelljeve në ekonomi brenda grupit Ogilvy. Përveç se shërbeu si një zëvendës-kryetar për një nga agjencitë më të mëdha të marketingut në botë që punon me klientë si Unilever, Dove dhe American Express, Rory bashkë-themeloi një ekip psikologësh të diplomuar që kërkojnë “efektet flutur” në sjelljet e konsumit si pjesë e #ogilvychange. Departamenti kërkon për ndryshime shumë të vogla kontekstuale të cilat mund të kenë efekte të mëdha në vendimet që njerëzit bëjnë. Për shembull, trefishimi i normës së shitjes në një call center duke shtuar vetëm disa fjali në skenar. Vendos një mënyrë tjetër, #ogilvychange pret për gjëra të papritura për të transformuar mënyrën se si njerëzit mendojnë dhe veprojnë.

Gjatë karrierës së tij, Rory ka qenë president i Institutit të praktikantëve në reklamim, i njohur gjerësisht si vendi profesional më me ndikim në botë për praktikantë në reklama dhe komunikimin e marketingut, Kryetar i Jurisë në “Cannes Lions”, një ngjarje globale për ata që punojnë në komunikimet krijuese, reklamat dhe fusha të lidhura dhe ka folur në TED Global. Vlen të përmendet se TEDGlobal i tij në vitin 2009 ka 2.8 milionë shikime. Rory gjithashtu shkruan artikuj rregullisht për “Spectator”, “Market Leader and Impact” dhe gjithashtu për “Wired”.`

Organizatorët e Spark.me kanë lançuar deri më tani dy folës – Sharad Sagar (një sipërmarrës social indian i përfshirë në listën globale të Forbes “30 Under 30”) dhe Rob Fitzpatrick (një sipërmarrës teknologjik dhe autori i librit shumë të vlerësuar The Mom Test”). Më shumë folës do të lançohen në javët që do të vijnë.

Biletat e Spark.me janë në dispozicion në faqen zyrtare të konferencës. Çmimi i plotë i biletës është 300 €. Megjithatë, të gjitha palët e interesuara mund të përfitojnë nga ulja e çmimit të biletave dhe t’a marrin atë për vetëm 200 €, para datës 9 Prill. Studentët e shkollave të mesme, studentët në universitet, në studime pasuniversitare dhe PhD të cilët janë 27 vjeç ose më të rinj mund të marrin biletën e tyre për një çmim special prej 50 €.

Biletat e konferencës Spark.me përfshijnë: të gjitha sesionet e konferencës, seminaret dhe workshopet, drekën në të dy ditët e konferencës, të gjithë “coffee breaks” në të dy ditët e konferencës dhe një pritje koktejli në mbrëmjen e ditës së 1 të konferencës. Një biletë nuk përfshin akomodimin dhe transportin. Të gjitha biletat e blera më vonë mund të transferohen tek një person tjetër (“ndryshim emri”), por nuk mund të kthehen.

Spark.me, një nga konferencat më të rëndësishme të biznesit / internetit në Europën Juglindore, do të mbahet në datat 29-30 Maj, 2017, në Hotel Mediteran, në qytetin bregdetar të Budvës, Mali i Zi. Konferenca është organizuar çdo vit që nga viti 2013, nga Domain.ME, një kompani private që është në ngarkim të domain-it kombëtar të internetit të Malit të Zi – .ME

Spark.me sjell histori nga zgjidhjet teknologjike më inovative , modele të reja të biznesit, strategji angazhimi të markave, iniciativa për ndryshimin e botës dhe bashkon së bashku biznesin, teknologjinë, udhëheqësit e inovacionit, marketerët, startup-et dhe geeks.

Ju mund të gjeni më shumë informacion në lidhje me konferencën në faqen zyrtare të Spark.me, në faqen në Facebook dhe llogarinë në Twitter.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale