Panairi Gamescom sivjet më i madhi ndërkombëtar - Business Magazine Albania

Panairi Gamescom sivjet më i madhi ndërkombëtar

Gamescom, panairi më i madh tregtar i videolojërave në botë, ka hapur dyert (23. 08 – 27.08.2023) në Këln. Më shumë se 1220 ekspozues nga 63 vende shfaqin produktet e tyre të reja gjatë pesë ditëve. Qindra mijëra lojtarë do të bashkohen me durim në radhët e gjata për të shpenzuar 15 minuta kohë duke provuar lojërat e planifikuara për t’u prezantuar në muajt e ardhshëm. Ka dinamikë e gjallëri në sallat e mbushura me njerëz të ekspozitës së Këlnit, ku bashkohet industria ndërkombëtare e lojërave.

“Këtë vit më shumë se kurrë, Gamescom është një reflektim i kulturës globale të lojërave: dinamike, ndërkombëtare, krijuese, e larmishme dhe e madhe,” krenohet Felix Falk në një deklaratë për shtyp. Ai është drejtori menaxhues i Shoqatës Gjermane të Industrisë së Lojërave, e cila bashkëorganizon panairin.

Por nuk ishte një përfundim i paramenduar që Gamescom do të zhvillohej këtë vit. E3 (Electronic Entertainment Expo) në Los Anxhelos, prej dekadash panairi më i rëndësishëm tregtar për videolojërat, nuk është rikthyer pas anulimeve të detyruara nga pandemia COVID-19.

Kjo pjesërisht sepse, gjatë pandemisë, shumë kompani lojërash eksperimentuan me prezantimin e titujve të tyre të rinj përmes transmetimeve të drejtpërdrejta. Ndërkohë, formatet e transmetimit si Nintendo Direct, State of Play, Xbox Games Showcase, State of Unreal ose Ubisoft Forward kanë zënë vend të mirë në treg.

Për herë të parë ndonjëherë, një vend i Amerikës së Jugut është vendi zyrtar partner i Gamescom. Industria e lojërave në Brazil është rritur ndjeshëm vitet e fundit dhe është përqendruar kryesisht në tregun e lojërave kompjuterike dhe celulare. Më shumë se 1000 studio lojërash janë të vendosura tani në Brazil, në ndryshim nga 133 kompanitë në vitin 2014. Rreth 13,200 njerëz janë të punësuar në këtë sektor në Brazil dhe po prodhojnë gjithnjë e më shumë për tregun ndërkombëtar, i cili bëhet i përballueshëm nga kanalet e shpërndarjes dixhitale.

Sipas “Brazil: Game Industry Report 2022”, më pak se gjysma e studiove në vend marrin mbështetje shtetërore. Shumë lojëra financohen nga vetë themeluesit, me ndihmën e miqve dhe familjes së tyre dhe investitorëve individualë. Rezultati është se, deri më tani, asnjë nga lojërat vërtet të mëdha nuk ka ardhur nga vendi i pestë më i madh në botë. Zhvillimi i të ashtuquajturave lojëra AAA, filmat e suksesshëm të botës së lojërave, si “Elden Ring” ose “Hogwarts Legacy”, mund të kushtojë të paktën 100 milionë dollarë (91 milionë euro).

Por studiot braziliane nuk e kanë këtë lloj buxheti. Pra, vendi prodhon kryesisht lojëra indie, të paraqitura në grafikë piksel ose një stil komik. Delegacioni brazilian në Gamescom përbëhet nga pothuajse 60 studio, të cilat po sjellin tituj nga zhanre të ndryshme, duke përfshirë lojëra horror, lojëra me ritëm, lojëra me role, kërcime dhe vrapime 2D dhe lojën e lezetshme komode “Gaucho and the Grassland”. “Një lojë simuluese ferme.

Kjo ka të ngjarë të tërheqë lojtarët në Gjermani, ku lojërat simuluese kanë një bazë të dedikuar fansash. Loja e quajtur “Farming Simulator” është sërish e pranishme në Gamescom me një stendë të gjerë ekspozite. Ekspozuesit kryesorë si Bandai Namco Entertainment (“Armored Core 6: Fires of Rubicon”, “Naruto x Boruto: Ultimate Ninja Storm Connections”), Microsoft (“Cyberpunk 2077: Phantom Liberty”, “Forza Motorsport”, “Immortals of Aveum” “Payday 3”, “S.T.A.L.K.E.R. 2”, “Starfield”) dhe Nintendo (“Prince of Persia: The Lost Crown”) janë ndër ato që ofrojnë një pamje paraprake të publikimeve të tyre të ardhshme.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0