Epoka e rrjeteve sociale, shqiptarët preferojnë Facebook dhe Instagram - Business Magazine Albania

Epoka e rrjeteve sociale, shqiptarët preferojnë Facebook dhe Instagram

~3 minuta lexim

Me mediat sociale që po bëhen gjithnjë e më të pranishme në jetët tona, nuk është çudi që përdoruesit e tyre po rriten në mënyrë të qëndrueshme çdo vit.

Ka rreth 8 miliardë njerëz në botë dhe 4.9 miliardë prej tyre përdorin mediat sociale këtë vit. Këto shifra nënkuptojnë gjithashtu se mbi dy të tretat e përdoruesve të internetit dhe një në tre persona në botë janë në platformat e mediave sociale.

Sipas DataReportal, në Shqipëri kishte 2.27 milionë përdorues të internetit në fillim të vitit 2023, ndërsa penetrimi i internetit ishte 80.1 për qind. Shqipëria ishte shtëpia e 1.60 milionë përdoruesve të mediave sociale në janar 2023, që barazohet me 56.4 për qind të popullsisë totale.

Të dhënat tregojnë se, një total prej 3.47 milionë lidhje celulare celulare ishin aktive në Shqipëri në fillim të vitit 2023, me këtë shifër ekuivalente me 122.2 për qind të popullsisë totale.

Ndërkohë, të dhënat e publikuara në mjetet e planifikimit të reklamave të platformave kryesore të mediave sociale tregojnë se në Shqipëri kishte 1.55 milionë përdorues të moshës 18 vjeç e lart që përdornin mediat sociale në fillim të vitit 2023, që ishte ekuivalente me 68.0 për qind të popullsisë së përgjithshme 18 vjeç e lart. në atë kohë.

Më gjerësisht, 70.4 përqind e bazës totale të përdoruesve të internetit në Shqipëri (pavarësisht moshës) përdori të paktën një platformë të mediave sociale në janar 2023. Për këtë periudhë, 42.4 për qind e përdoruesve të mediave sociale në Shqipëri ishin femra, ndërsa 57.6 për qind meshkuj.

Të dhënat e publikuara në burimet e reklamave të Metës tregojnë se Facebook kishte 1.10 milionë përdorues në Shqipëri në fillim të vitit 2023, duke u ulur me 104 mijë (-8.7 për qind) midis 2022 dhe 2023.

Numrat e publikuar në mjetet e reklamimit të Metës tregojnë se Instagram kishte 1.03 milionë përdorues në Shqipëri në fillim të vitit 2023, përdorimi u ul me 170 mijë (-14,1 për qind) midis 2022 dhe 2023.

Shifrat e publikuara në burimet e reklamave të LinkedIn tregojnë se LinkedIn kishte 520.0 mijë “anëtarë” në Shqipëri në fillim të vitit 2023, rritje me 40 mijë (+8,3 për qind) midis 2022 dhe 2023.

Numrat e publikuar në burimet e reklamave të Twitter tregojnë se Twitter kishte 136.9 mijë përdorues në Shqipëri në fillim të vitit 2023, me rritje me 42 mijë (+45.0 për qind) midis fillimit të 2022 dhe fillimit të 2023.

Në Botë

Kina ka më shumë përdorues të mediave sociale në mbarë botën, me rreth 1021 milionë (1.02 miliardë) përdorues që nga viti 2023.

Statista parashikon që numri i përdoruesve kinezë të mediave sociale do të arrijë në 1.21 miliardë në vitin 2027.

India ka bazën e dytë më të madhe të përdoruesve të mediave sociale me 755.47 milionë përdorues. Shtetet e Bashkuara dhe Indonezia pasojnë me përkatësisht 302.25 dhe 217.53 milionë përdorues./Monitor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0