Epoka e rrjeteve sociale, shqiptarët preferojnë Facebook dhe Instagram - Business Magazine Albania

Epoka e rrjeteve sociale, shqiptarët preferojnë Facebook dhe Instagram

Me mediat sociale që po bëhen gjithnjë e më të pranishme në jetët tona, nuk është çudi që përdoruesit e tyre po rriten në mënyrë të qëndrueshme çdo vit.

Ka rreth 8 miliardë njerëz në botë dhe 4.9 miliardë prej tyre përdorin mediat sociale këtë vit. Këto shifra nënkuptojnë gjithashtu se mbi dy të tretat e përdoruesve të internetit dhe një në tre persona në botë janë në platformat e mediave sociale.

Sipas DataReportal, në Shqipëri kishte 2.27 milionë përdorues të internetit në fillim të vitit 2023, ndërsa penetrimi i internetit ishte 80.1 për qind. Shqipëria ishte shtëpia e 1.60 milionë përdoruesve të mediave sociale në janar 2023, që barazohet me 56.4 për qind të popullsisë totale.

Të dhënat tregojnë se, një total prej 3.47 milionë lidhje celulare celulare ishin aktive në Shqipëri në fillim të vitit 2023, me këtë shifër ekuivalente me 122.2 për qind të popullsisë totale.

Ndërkohë, të dhënat e publikuara në mjetet e planifikimit të reklamave të platformave kryesore të mediave sociale tregojnë se në Shqipëri kishte 1.55 milionë përdorues të moshës 18 vjeç e lart që përdornin mediat sociale në fillim të vitit 2023, që ishte ekuivalente me 68.0 për qind të popullsisë së përgjithshme 18 vjeç e lart. në atë kohë.

Më gjerësisht, 70.4 përqind e bazës totale të përdoruesve të internetit në Shqipëri (pavarësisht moshës) përdori të paktën një platformë të mediave sociale në janar 2023. Për këtë periudhë, 42.4 për qind e përdoruesve të mediave sociale në Shqipëri ishin femra, ndërsa 57.6 për qind meshkuj.

Të dhënat e publikuara në burimet e reklamave të Metës tregojnë se Facebook kishte 1.10 milionë përdorues në Shqipëri në fillim të vitit 2023, duke u ulur me 104 mijë (-8.7 për qind) midis 2022 dhe 2023.

Numrat e publikuar në mjetet e reklamimit të Metës tregojnë se Instagram kishte 1.03 milionë përdorues në Shqipëri në fillim të vitit 2023, përdorimi u ul me 170 mijë (-14,1 për qind) midis 2022 dhe 2023.

Shifrat e publikuara në burimet e reklamave të LinkedIn tregojnë se LinkedIn kishte 520.0 mijë “anëtarë” në Shqipëri në fillim të vitit 2023, rritje me 40 mijë (+8,3 për qind) midis 2022 dhe 2023.

Numrat e publikuar në burimet e reklamave të Twitter tregojnë se Twitter kishte 136.9 mijë përdorues në Shqipëri në fillim të vitit 2023, me rritje me 42 mijë (+45.0 për qind) midis fillimit të 2022 dhe fillimit të 2023.

Në Botë

Kina ka më shumë përdorues të mediave sociale në mbarë botën, me rreth 1021 milionë (1.02 miliardë) përdorues që nga viti 2023.

Statista parashikon që numri i përdoruesve kinezë të mediave sociale do të arrijë në 1.21 miliardë në vitin 2027.

India ka bazën e dytë më të madhe të përdoruesve të mediave sociale me 755.47 milionë përdorues. Shtetet e Bashkuara dhe Indonezia pasojnë me përkatësisht 302.25 dhe 217.53 milionë përdorues./Monitor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0