Çfarë duhet të dinë krijuesit dhe marketerët e mediave sociale për 2021?! - Business Magazine Albania

Çfarë duhet të dinë krijuesit dhe marketerët e mediave sociale për 2021?!

marketerët

Platformat e mediave sociale vazhdojnë të evoluojnë dhe rriten, dhe po kështu edhe baza e tyre e përdoruesve. Kjo është arsyeja pse duhet të mbani ritmin me të dhënat demografike dhe të përdorimit të platformave kur duhet të krijoni strategjinë tuaj për krijimin e përmbajtjes dixhitale.

Shkalla e rritjes, suksesi i reklamave, normat e klikimit (CTR) dhe tendencat e përdorimit për secilën platformë, si me kalimin e kohës ashtu edhe në momentin aktual, mund të bëjnë një ndryshim të madh në fushatat tuaja të marketingut dhe fushatave të paguara.

Në fund të fundit, Roi juaj për marketing në rrjetet sociale varet nga sa duhet të punoni për atë angazhim. Është më e lehtë për të ndërtuar një audiencë në mediat sociale nëse ata tashmë janë duke kërkuar në mënyrë aktive për përmbajtje si tuajat në atë platformë specifike.

Pra, cila është gjendja e mediave sociale për vitin 2021? Në ktë artikull janë disa nga pikat që ju duhet të mbani në mend ndërsa planifikoni aktivitetet tuaja të marketingut në rrjetet sociale për pjesën tjetër të vitit.

Lexoni: Mjeti i marketingut që duhet ta njohë çdo marketer në Shqipëri

Gjendja e mediave sociale në 2021: Demografia

Gjatë pesë viteve të fundit, numri i përgjithshëm i përdoruesve të mediave sociale (d.m.th., ata individë që përdorin të paktën një site të mediave sociale në çfarëdo mase) ka mbetur relativisht e qëndrueshme, nga 69% në 2016 në 72% në 2021.

Mosha

Të ndara sipas moshës, ekziston një ndryshim i rëndësishëm i gjeneratave:

  • 84% e atyre nga mosha 18 – 29 vjeç
  • 81% e moshave 30 – 49 vjeç
  • 73% e personave nga 50 – 64 vjeç
  • 45% e atyre të moshës 65 vjeç e lart

Përdoruesit e YouTube dhe Facebook mund të tejkalojnë platformat e tjera për sa i përket totalit të përdoruesve, por nëse po ndërtoni një audiencë më të re, do të keni më shumë të ngjarë t’i gjeni në rrjetet e tjera. 71% e të rinjve të moshës 18 – 29 vjeç përdorin Instagram, 65% përdorin Snapchat dhe rreth 50% përdorin TikTok.

Përafërsisht 78% e femrave dhe 66% e meshkujve përdorin mediat sociale (duke pasur parasysh se vetëm opsionet “meshkuj” dhe “femra” raportohen).

Të ardhurat

Ka shumë më pak ndryshime midis përdoruesve në nivele të ndryshme të të ardhurave, me përdoruesit në secilin prej katër niveleve që lëvizin midis 65% në 78%:

  • 69% e atyre që bëjnë më pak se 30 mijë dollarë në vit
  • 76% e përdoruesve fitojnë nga 30 në 49 mijë dollarë
  • 65% e atyre që bëjnë 50 deri 75 mijë dollarë
  • 78% e atyre që bëjnë mbi 75 mijë dollarë

Edukimi

Po kështu, nuk ka shumë ndryshim midis përdoruesve me background të ndryshëm arsimor.

Si të diplomuarit me master dhe ata që kanë vetëm bachelor janë afërsisht të barabartë me rreth 77%, ndërsa 64% e atyre me arsim të shkollës së mesme (ose më pak) përdorin media sociale.

Përdorimi global

Numri i përgjithshëm i përdoruesve të mediave sociale globalisht është rreth 4.2 miliardë ose pak më shumë se gjysma e popullsisë totale e botës. Kjo përfaqëson një rritje prej 490 milionë përdoruesish nga viti në vit. Një mesatare prej 1.3 milionë përdoruesish të rinj çdo ditë përqafojnë disa platforma të mediave sociale.

Megjithatë, këto statistika globale flasin për disa ndryshime domethënëse nga një vend në tjetrin. Për shembull, filipinasit kalojnë pak më shumë se katër orë në ditë në mediat sociale, ndërsa në skajin tjetër të spektrit, përdoruesit japonezë kalojnë rreth 51 minuta në ditë.

Gjendja e mediave sociale në 2021: Përdorimi i platformave

Cila është platforma më e njohur e mediave sociale sot në botë? Nëse keni menduar Facebook, përgjigjia do t’ju befasojë.

Popullariteti i platformave të mediave sociale

Në të vërtetë është YouTube, me 81% të botës që e përdorin. Facebook vjen në vendin e dytë me 69%, dhe prej andej, sipas rendit zbritës të përdorimit:

  • Instagram: 40%
  • Pinterest: 31%
  • LinkedIn: 28%
  • Snapchat: 25%
  • WhatsApp dhe Twitter lidhen me 23%
  • TikTok: 21%
  • Reddit: 18%

Por këto metrika përfshijnë gjithashtu përdorues shumë të rastësishëm, gjë që nuk është aq e dobishme kur po përpiqeni të lokalizoni audiencën tuaj në kanalet sociale për promovimin e përmbajtjes, marketing ose qëllime reklamimi.

Sa të përkushtuar janë përdoruesit e secilës platformë?

Çfarë është me të vërtetë e rëndësishme kur jeni duke u përpjekur të përcaktoni dhe lokalizoni audiencën tuaj dhe të gjurmoni metrikat e marketingut në rrjetet sociale që janë domethënëse për markën tuaj: Sa të përkushtuar janë përdoruesit e secilës platformë?

Sipas të njëjtit sondazh të Pew, 70% e të gjithë përdoruesve që përgjigjen Facebook janë përdorues të përditshëm, 17% janë përdorues të përjavshëm dhe afërsisht 12% përdorin faqen më pak se një herë në javë. Në të kundërt, përdoruesit e Twitter kanë përqindjen më të ulët të përdoruesve ditorë me 46%, javore me 29% dhe më pak se javore me 16%. Rreth gjysma e përdoruesve të Snapchat dhe Instagram janë përdorues të përditshëm të secilës faqe, ndërsa 54% e përdoruesve të YouTube vizitojnë site-n çdo ditë.

Lexoni: Rëndësia e rrjetëzimit për Startup-et dhe Marketerët!

Cilat platforma po rriten?

YouTube dhe Reddit ishin faqet e vetme të mbuluara nga sondazhi Pew 2021 që panë rritje të ndjeshme gjatë dy viteve të fundit. Në fakt, me këto dy përjashtime, shumica e platformave të mediave sociale janë rritur shumë pak që nga viti 2019. Facebook, për shembull, ka ngecur në rreth 69% që nga 2016.

YouTube

YouTube është një pikë kyçe për marketerët e mediave sociale dhe krijuesit e përmbajtjes. Statistikat tregojnë mbi dy miliardë përdorues të regjistruar, por ky numër është i ulët pasi përdoruesit shikojnë video në site pa u regjistruar.

YouTube ka një audiencë vërtet globale, me përdorues në mbi 100 vende. Platforma është veçanërisht e popullarizuar nga përdoruesit e rinj nën moshën 35 vjeç.

Dhe nëse audienca juaj përbëhet nga fëmijë, YouTube është një zgjedhje strategjike për markën tuaj. 80% e prindërve në SHBA thonë se fëmijët e tyre 11 vjeç e më shumë gjithashtu konsumojnë përmbajtje në YouTube çdo ditë. Shumica e faqeve të tjera të mediave sociale kërkojnë që përdoruesit të jenë të paktën 13 vjeç ose më të rritur.

Si një e tërë, përdoruesit e YouTube shikojnë mbi një miliard orë video çdo ditë, me shumicën e përdoruesve të rritur duke kaluar rreth 42 minuta në ditë në site. Bizneset po i kushtojnë vëmendje gjithashtu; 62% e bizneseve përdorën YouTube për marketing të përmbajtjes, reklamim ose përzierje të të dyjave.

Krijuesit që ndërtojnë kanale aktive të bazuara në subscribers po fitojnë shumë më shumë të ardhura sesa vitet e kaluara. Numri i përgjithshëm i kanaleve që fitojnë të paktën $ 10,000 në vit u rrit me 50%, ndërsa numri i kanaleve që fitojnë të paktën $ 100,000 u rrit me 40%.

Facebook

Sondazhi më i fundit i Pew zbulon mjaft për audiencën e gjerë të përdoruesve të Facebook dhe mënyrën se si ata ndërveprojnë me faqen dhe markat që gjejnë atje. Mesatarisht, përdoruesit e Facebook shpenzojnë rreth 34 minuta. Së dyti, është gjithashtu faqja e tretë më e vizituar në përgjithësi (pas Google dhe YouTube).

Dhe çfarë lloj përmbajtje preferojnë përdoruesit e Facebook? Siç matet nga nivelet e angazhimit, janë video, edhe pse video përfaqëson vetëm rreth 3% të të gjithë përmbajtjes në Facebook.

WhatsApp

Shërbimi i mesazheve dhe VOIP në pronësi të Facebook dhe me bazë në SHBA është një trend në rritje. Baza e saj e përdoruesve arrin në 2 miliardë. Ky numër është rritur me afërsisht 500 milionë çdo vit që nga viti 2019. Ishte aplikacioni i katërt më i shkarkuar në Prill të 2021.

WeChat

Faqja më e njohur e mediave sociale në Kinë, WeChat ka 1.17 miliardë përdorues në të gjithë botën dhe është aplikacioni i pestë më i popullarizuar i rrjeteve sociale në botë.

Instagram

Në 1.074 miliardë përdorues globalë, një rritje prej mbi 73 milionë në vitin e fundit, Instagram ka parë një rritje mbresëlënëse gjatë pandemisë. Është një normë e lartë rritjeje midis përdoruesve të rinj; plot 71% e atyre 1+ miliardë përdoruesve janë nën moshën 35 vjeç. Që nga Prilli 2021, ishte aplikacioni i tretë më i shkarkuar.

TikTok

Jo më vendqëndrimi ekskluziv i nxënësve të shkollave të mesme që tregojnë lëvizjet e tyre më të fundit të kërcimit, ky aplikacion për krijimin / redaktimin / ndarjen e videove me bazë në Kinë po rritet globalisht dhe gëzon 689 milionë përdorues në të gjithë botën. Është një nga aplikacionet e mediave sociale me rritjen më të shpejtë dhe ishte aplikacioni më i shkarkuar që nga Prilli 2021.

Pinterest

Me mbi 478 milionë përdorues aktivë mujorë, mbretëresha e kurimit dhe mbledhjes së imazheve është ende mjaft e popullarizuar, veçanërisht në mesin e femrave që përbëjnë 60% të bazës së përdoruesit të saj. 95% e kërkimeve në Pinterest janë të pa branduara, duke u dhënë përdoruesve mundësinë të provojnë ide të reja.

Snapchat

Snapchat ka afërsisht 265 milionë përdorues aktivë të përditshëm në të gjithë botën. Është aplikacioni i gjashtë më i shkarkuar që nga Prilli 2021. Snapchat tha se përdoruesit hapin mesatarisht 30 snaps në ditë dhe një mesatare prej 4 miliardë snaps dërgohen në platformë çdo ditë.

Reddit

Ky aplikacion i bordit të mesazheve ka marrë pak shkëlqim në vitet e fundit. Me 430 milionë përdorues, është më popullor në SHBA sesa në vendet e tjera. Koha e kaluar në site për vizitë është mbi 10 minuta. Sipas zbulimeve të Business of Apps, ka mbi 2.2 milionë subreddits, 130,000 prej të cilave konsiderohen komunitete aktive.

LinkedIn

Faqja profesionale raporton 766 milionë përdorues të përgjithshëm, me rreth 310 milionë nga ata që janë përdorues aktivë çdo muaj. Vetëm 3% e përdoruesve postojnë më shumë se një herë në javë, megjithatë, përdoruesit janë më aktivë në aplikimin për punë.

Twitter

Faqja mikro-blogging dhe e mesazheve mburret me 192 milionë përdorues aktivë të përditshëm, prej të cilëve 70% janë meshkuj.

Marketingu dhe reklamimi në mediat sociale

Reklamat e paguara të mediave sociale vazhdojnë të përbëjnë segmente të rëndësishme të planit të përgjithshëm të marketingut për shumë marka. Në përgjithësi, 83% e marketerëve B2B përdorin reklamat e mediave sociale në një ose më shumë platforma. Ata marketerë renditën reklamat e paguara në mediat sociale të dytat pas SEM për sa i përket fushatave të suksesshme (përkatësisht 29% deri 33%).

CTR-të e reklamimit të mediave sociale nga viti 2020 variojnë nga 0.22% për Instagram dhe LinkedIn në 0.86% për Twitter dhe 1.11% për Facebook. Të gjitha CTR-të për TM1 në vitin 2020 kanë shënuar rënie. Në rastin e Twitter, ajo rënie e CTR ishte një mjaft e mprehtë 61% mbi shifrat e vitit 2019.

Lexoni: Një strategji e thjeshtë që të gjithë marketerët duhet të përdorin

Reklamat në Facebook

Duke pasur parasysh bazën e tij të gjerë demografike dhe gjeografike të përdoruesve, nuk është për t’u habitur që Facebook dominon si një platformë e reklamave.

Përdoruesi mesatar i Facebook do të angazhohet me 12 reklama në site çdo muaj. Femrat ua kalojnë meshkujve këtu 15 në 10. Referimet në Facebook gjithashtu llogariten për mbi 80% të të gjitha rrugëtimeve me origjinë nga mediat sociale në faqet e-commerce. Mbi 200 milionë biznese të vogla janë aktive në site duke përdorur shërbimet e tij të ndryshme si Grupet, Faqet, Messenger dhe chat bots.

Shumëllojshmëria e këtyre veçorive, e shoqëruar me aksesin në miliona njerëz dhe opsionet tepër solide të targetimit të faqes për platformat e saj të reklamimit, e bën Facebook rrjetin më të njohur të mediave sociale për profesionistët e marketingut. Mbi 87% e të gjithë marketerëve amerikanë thonë se përfshijnë site-n në përpjekjet e tyre të marketingut. Për më tepër, nëntë milionë marka dhe kompani përdorin platformën reklamuese të Facebook.

Sigurohuni që përmbajtja juaj është e optimizuar për mobile nëse dëshironi të përfshini një fushatë të konsiderueshme reklamash në Facebook. Pothuajse 90% e përdoruesve hyjnë në site duke përdorur një smartphone ose pajisje tjetër mobile. Mesatarisht, ata përdorues të celularëve do të kalojnë pothuajse një orë të plotë në ditë në Facebook, duke ju dhënë shumë mundësi për të tërhequr vëmendjen e tyre.

Përdorni këto statistika për të krijuar strategjinë tuaj të mediave sociale

Për të përfituar sa më shumë nga planet tuaja të marketingut në rrjetet sociale, së pari njihni audiencën që synoni. Pastaj, hidhni një vështrim më të afërt të përdorimit dhe statistikave demografike të secilës platformë për të gjetur se ku audienca juaj është tashmë aktive.

/clearvoice

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0