Një strategji e thjeshtë që të gjithë marketerët duhet të përdorin



Me miliarda dollarë shpenzohen për marketingun olnine çdo vit.

Njerëzit punojnë shumë fort për të siguruar një audiencë të re. Por, ata dështojnë të ushqejnë dhe të konvertojnë audiencën aktuale.

Në gjashtë muajt e kaluar, Joe Polish, themeluesi i Genius Network, filloi të dërgonte email-e me përmbajtje të mirë tre herë në javë. Ato ishin të fokusuar në shtimin e vlerës dhe edukimin e audiencës. Në fund të email-eve, ai listonte disa opsione me të cilat mund t’i ndihmonte.

Shumë marketerë nuk e përdorin në mënyrë efektive listën e email-eve.

Kryesisht, këto lista përdoren për të dërguar artikuj si newsletter. Por, vetëm një numër i vogël njerëzish angazhohen duke e klikuar vërtetë linkun bashkëgjitur apo artikujt e listuar.

Rreth 20-25% e listës hap email-et që ju dërgoni. Vetëm 4-7% e klikojnë linkun në brendësi.

Ky rezultat tregon se shumë email-e e humbasin vlerën e tyre.

Njerëzit që nuk e klikojnë linkun e hapin email-in, e shohin linkun dhe më pas mbyllin email-in.

0 vlerë.

0 lidhje.

0 risi.

Një marrëdhënie që nuk mund të vazhdojë më tej.

Por, strategjia e re e Joe Polish, bëri që të siguronte mbi 400 njerëz në eventin e tij të fundit Genius Network Annual.

Nëse keni një audiencë të caktuar, shprehini asaj dashurinë dhe mirënjohjen. Sigurisht, synoni dhe audiencë të re. Por, ju tashmë e keni dikë që ju pret krahë-hapur. Përdorini ata duke treguar më të mirën tuaj. Shërbejuni. Bëjeni çdo gjë më të lehtë për ta.

/INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale