Amazon, PayPal dhe Uber: Ja çfarë mund të mësoni nga këto startup-e që dukej se ishin të destinuara të dështonin - Business Magazine Albania

Amazon, PayPal dhe Uber: Ja çfarë mund të mësoni nga këto startup-e që dukej se ishin të destinuara të dështonin

Amazon PayPal dhe Uber

Më shumë se gjysma e amerikanëve duan të bëhen sipërmarrës, sipas një studimi të fundit. Fatkeqësisht, vetëm një pjesë e tyre do të jetojnë për ta parë realitet këtë ëndërr dhe kjo sepse disa ide nuk është e thënë të funksionojnë.

Edhe pse disa ide mund të mos duken të përshtatshme për peizazhin e biznesit sot, bota po ndryshon vazhdimisht, dhe po kështu edhe nevojat e njerëzve. Kjo do të thotë që një ide e çuditshme që nuk mund të ekzistojë sot mund të kthehet në një kompani Fortune 500 disa vjet ose dekada nga tani.

Askush nuk mund të parashikojë të ardhmen, pavarësisht sa vite përvojë ka apo sa miliona dollarë investon. Në fund, gjithmonë i takon konsumatorëve të vendosin se çfarë do të funksionojë dhe çfarë jo, dhe zgjedhjet e tyre, pavarësisht sa befasuese, i japin formë botës siç e njohim ne.

Lexoni: Amazon mohon të pranojë Bitcoin. Ndërkohë ulet vlera e kriptomonedhave në treg

Sot, popullariteti i disa kompanive është i pabesueshëm, por kur ato u konceptuan, konceptet ishin aq të çuditshme sa investitorët ose vendosën të mos i jepnin një mundësi ose shitën aksionet e tyre shumë shpejt, duke i privuar vetes miliarda dollarë me vlerë neto që mund të kishin tani nëse do të kishin qenë më të duruar dhe do t’u kishin besuar themeluesve.

Këtu janë disa nga shembujt më të mirë se si një ide në dukje “e keqe” doli të ishte e pabesueshme.

Snapchat

I gjithë qëllimi i shkrepjes së fotografive është kapja e momentit, kështu që duket kontradiktore të dëshironi që fotot tuaja të zhduken sekonda pasi i bëni ato. Pavarësisht kësaj, tre shokë të klasës në Stanford menduan ndryshe dhe vendosën të ndiqnin idenë e tyre.

Siç rezultoi, njerëzit folën dhe ndërsa koncepti i themeluesve nuk përputhej me të zakonshmen, në më pak se një vit, Snapchat po përpunonte 25 imazhe çdo sekondë. Sot, ne të gjithë jemi njohur me këtë aplikacion dhe nuk ka dyshim se njerëzit e duan opsionin e zhdukjes së fotografive. Në fakt, ka 265 milionë prej atyre njerëzve – numri i përdoruesve aktivë ditorë që Snapchat kishte në tremujorin e katërt të vitit 2020.

Paypal

Ka shumë gjëra për të cilat njerëzit shqetësohen, por në krye të asaj liste, ka para ose, më konkretisht, paratë tona. Kjo është arsyeja pse shumica e njerëzve do të ngurronin të besonin tek të huajt me kursimet e tyre të jetës, veçanërisht nëse teknologjia pas një shpikjeje të re ishte relativisht e errët dhe mezi e disponueshme për publikun e gjerë.

Megjithatë, kishte njerëz aq të guximshëm sa të nisnin një shërbim bankar përmes internetit, për të cilin shumë akoma nuk kishin dëgjuar. Ndarja e informacionit sensitiv të kërkuar për të hapur ligjërisht një llogari bankare me të huajt nuk dukej si ideja më e mirë, megjithatë disa kërkues të risive vendosën të provojnë shërbimin e ri. Sot, PayPal ka revolucionarizuar botën bankare dhe përbën 14% të pagesave në internet.

Amazon

Shumë njerëz do të ishin plotësisht të kënaqur me një punë të shkëlqyeshme që paguan faturat dhe i lejon ata të ndjekin pasionet e tyre, por jo Jeff Bezos. Në 1994, ai la punën e tij për të shitur libra në internet, i cili, në atë kohë, ishte një opsion i njohur nga vetëm disa, siç ishin akademikët, të cilët e përdornin atë për kërkime. Nuk ishte në dispozicion për publikun e gjerë.

Në një intervistë me David Rubenstein, Bezos kujton se si familja e tij e pyeti se për çfarë po e bëntë të gjithë këtë. Por kjo nuk e ndaloi Bezos, i cili e dinte thellë brenda vetes, se ishte një ide e zbatueshme dhe se publiku përfundimisht do të shihte potencialin e saj. Edhe pas rrëzimit të aksioneve në fillim të vitit 2000, kur çmimi u ul pothuajse dhjetë herë dhe dukej se vërtetonte se një librari online nuk mund të ishte një ide aq e madhe, kompania u rikthye dhe tani është e dyta më e madhe në botë.

Crocs

Industria e modës vlen 2.5 trilionë dollarë, dhe me kalimin e viteve, ne kemi parë shumë marka të përpiqen të marrin një copë nga ajo torte. Sigurisht, moda është subjektive, por ka një gjë me të cilën njerëzit duket se pajtohen në të gjithë internetin: Crocs nuk janë këpucët më të bukura në planet dhe, të kombinuara me çmimin e tyre relativisht të lartë, ideja duhet të ishte një dështim. Por mesa duket ky rast është larg dështimit.

Disavantazhi më i madh i kompanisë doli të ishte arsyeja e saktë pse njerëzit i blejnë ato, dhe vetëm gjatë vitit të kaluar, çmimi i aksioneve të kompanisë u rrit mbi nëntë herë. Kombinuar me pamjet e personazheve të ndryshëm të veshur me nallane, duket se Crocs janë këtu për të na treguar suksesin pavarësisht asaj që njerëzit mund të thonë për pamjen e tyre.

Uber

Automjetet me qira kanë qenë të pranishme që nga shekulli i 17-të, shumë më përpara se të shpikej makina e parë. Edhe pse ideja është e vjetër, një gjë që ka mbetur e pandryshuar janë njerëzit e caktuar si shoferë. Është siguria që ndiejmë me ta që në fund na bën të hipim në një makinë edhe pse ata janë krejtësisht të huaj. Pra, çfarë ndodh nëse e hiqni këtë faktor besimi dhe në vend të kësaj u ofroni njerëzve udhëtime më të lira me potencialisht më shumë rrezik të përfshirë?

Kjo është pikërisht ajo që bëri Uber në 2009, dhe pavarësisht se prindërit tanë na thanë të mos hipnim kurrë në makinë me një të huaj, kompania ka parë sukses të jashtëzakonshëm me shërbimin e saj novator. Edhe pas bojkotit rreth IPO-së, kompania është gjallë dhe mirë, duke qëndruar ende e fortë si kompania më e madhe e taksive dhe limuzinave.

Lexoni: Amazon, Google, Facebook nën shënjestër: Ministrat e G7-s arrijnë marrëveshje historike për taksën ndaj korporatave

Lëreni publikun të vendosë

Ndërsa definitivisht nuk është e lehtë të dalësh me një ide që do të tërheqë masat dhe pastaj do ta kthejë në realitet, ne shpesh priremi të mendojmë se vetëm për shkak se dikush në rrethin tonë më të afërt nuk do ta vlerësonte idenë tonë, njerëzit e tjerë nuk do t’i jepnin një mundësi gjithashtu. E vërteta është se nga mbi 7.5 miliardë njerëz, disa me siguri do të pëlqejnë atë që keni krijuar, dhe ndoshta do të ketë mjaftushëm prej tyre për ta bërë atë produkte/shërbim të vlefshëm në treg.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0