Në dy minuta, supermarketi Esselunga në Itali prezanton historinë e një vajze të vogël që vjen nga një familje e divorcuar. Vogëlushja teksa bën pazarin me nënën blen një pjeshkë, të cilën më pas ia dhuron të atit, duke i thënë se nëna ia dërgon atij.Qëllimi ishte të sillte paqe mes prindëve.
Shumë shpejt kanë shpërthyer polemika në rrjetet sociale. Si në shumë raste, edhe këtë herë janë ndarë në dy grupe.Ka nga ata që e mbështesin idenë e reklamës duke thënë se divorci vjen i parë nga sytë e fëmijës. Po ka edhe nga ata që e akuzojnë reklamën si stereotipizuese dhe promovuese të stereotipeve.
Po ju si mendoni?
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.