“Ai takim mund të ishte një email”. Biznesmeni dhe producenti amerikan, Mark Cuban ka një këshillë - Business Magazine Albania

“Ai takim mund të ishte një email”. Biznesmeni dhe producenti amerikan, Mark Cuban ka një këshillë

Biznesmeni dhe producenti amerikan, Mark Cuban ka një këshillë se si ta minimizoni kohën e cila mund të shpenzohet për gjëra produktive në punë. “Ai takim mund të ishte një email”, thotë Mark Cuban.

Në një bisedë me autorin më të shitur Chris Voss në platformën interaktive të transmetimit Fireside, të cilën Cuban e bashkëthemeloi, ai tha se njerëzit “takohen më shumë se që duhet dhe telefonojnë më shumë se që duhet. Kjo u vret shumë kohën atyre”.

Cuban ka qenë i zëshëm për angazhimin e tij për të pasur pushtet mbi kohën e tij – ai thotë se kjo është pjesërisht ajo që e shtyu atë të dëshironte të bëhej i suksesshëm. Për të, takimet janë një pengesë për të kontrolluar orarin e tij.

Rutina e tij e përditshme fillon me një zgjim në orën 6:30 të mëngjesit, ku ai i përgjigjet një numri të madh emailesh në mëngjes, pastaj vazhdon me ngrënien e mëngjesit dhe stërvitet përpara se të zhytet në pjesën tjetër të ditës së tij të punës. Orari i tij i ngjeshur e bën menaxhimin rigoroz të kohës një çelës të suksesit të tij. “Përpiqem të bëj takime vetëm nëse më duhet të arrij në një përfundim ose nuk ka rrugë tjetër – e njëjta gjë me telefonatat”, tha Cuban Voss në fund të qershorit.

Ai thotë se shumica e takimeve anashkalohen nga bisedat e parëndësishme si “Kush i mori biskotat?” dhe “Si janë fëmijët?” në vend që të punoni përmes një agjende produktive. Në vitin 2019, sipas një sondazhi nga firma konsulente organizative “Korn Ferry”, më shumë se gjysma e punonjësve të anketuar thanë se takimet ishin thjesht shpërqendrim për të kryer punën e tyre.

Fillimi i pandemisë Covid-19 i përkeqësoi gjërat. Dhomat e konferencave u bënë thirrje në Zoom. Vrapimi drejt tavolinës së dikujt për të bërë një pyetje të shpejtë u shndërrua në grumbullime në Microsoft Teams ose Slack. Me pak fjalë, tani kishte më shumë mënyra për të organizuar takime dhe kështu organizoheshin më shumë takime.

Rezultati: Sipas hulumtimit të Microsoft, njerëzit janë deri në tre herë më shumë në takime të ekipeve në javë sot në krahasim me shkurtin e vitit 2020.

Cuban ka qenë gjithmonë një kritikues i takimeve. Ai i tha Voss-it se në fillim të karrierës së tij, nëse do t’i duhej të mbante një takim, do të hiqte qafe të gjitha karriget në sallën e konferencave, në mënyrë që kushdo që ishte i pranishëm të qëndronte në këmbë.

Është e mahnitshme se sa shpejt përfundojnë takimet nëse askush nuk ka një karrige apo ndonjë vend për t’u ulur” tha Cuban me shaka.

Por edhe tani, Cuban preferon të komunikojë çështjet e biznesit përmes emailit.

“Unë mund t’u përgjigjem atyre në mes të natës. Ose mund t’u përgjigjem atyre në programin tim, në vend që të duhet të rregulloj gjithçka rreth njerëzve të tjerë, “thotë Cuban.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0