2016 Warc Prize, Vodafone Turkey fituese në kategorinë e Inovacionit të Vitit - Business Magazine Albania

2016 Warc Prize, Vodafone Turkey fituese në kategorinë e Inovacionit të Vitit


Një fushatë nga skuadra “e kuqe” e Vodafone Turkey e cila adresonte kauzën e dhunës në familje është bërë fituese e Grand prix në kategorinë “2016 Warc Prize for Innovation”, çmim i cili u akordua në një event mbrëmjen e shkuar në Londër.

Me Between Us, kompani telefonike fuqizoi pozitat e brandit të saj si një markë inovative dhe e besueshme duke krijuar një aplikacion mbrojtës për smartphone- the Vodafone Red Alarm- që u jep mundësi grave të telefonojnë për ndihmë në momentin e dhunës pa u vënë re.

Gati një e katërta e femrave në Turqi që kanë një smartphone e kanë shkarkuar aplikacionin, i cili është përdorur më shumë se 100,000 herë.

Kjo fushatë është cilësuar nga juria si e goditur, e fuqishme dhe një inovacion i vërtetë. Ajo ka mbetur e impresionuar nga mënyra se si kompania ka arritur të trajtonte një çështje të ndjeshme sociale, por jo vetëm subjekti emocional i kauzës e përzgjodhi atë si më të mirën. Nga një perspektivë marketingu e pastër fushata ka impresionuar në të gjitha aspektet e strategjisë dhe të ekzekutimit të saj.

Përveç çmimit prej 5,000 $ Grand Prix, asaj iu akorduan 5 Çmime Speciale (Special Awards) secila me një vlerë monetare prej 1,000 $, 5 medalje të arta, 5 të argjendta dhe 2 të bronxi.

Volvo rrëmbeu 2 Çmime Speciale (Special Awards), për kategorinë e Inovacionit dhe atë të Bashkëpunimit në Krijimin e Inovacionit për Lifepaint, një fushatë britanike nga Grey London ku kompania e prodhimit të automobilave në partneritet me një kompani bojërash krijuan një bojë reflektuese për t’i bërë më të sigurtë çiklistët.

Çmimi për Organizatën Jo Fitimprurëse u rrëmbye nga “Project Akshar”, zhvilluar nga FP7/DXB për SmartLife, një organizatë joqeveritare e cila operon në Emiratet e Bashkuara Arabe për dhënien e aksesit në trajnimet për anglisht për punëtorët me vështirësi në gjetjen e një pune në Dubai.

Për listën e plotë të fituesve klikoni këtu: http://www.warc.com/Topics/WarcPrizeInnovation2016.topic

 

/Warc 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0