2016 Warc Prize, Vodafone Turkey fituese në kategorinë e Inovacionit të Vitit


Një fushatë nga skuadra “e kuqe” e Vodafone Turkey e cila adresonte kauzën e dhunës në familje është bërë fituese e Grand prix në kategorinë “2016 Warc Prize for Innovation”, çmim i cili u akordua në një event mbrëmjen e shkuar në Londër.

Me Between Us, kompani telefonike fuqizoi pozitat e brandit të saj si një markë inovative dhe e besueshme duke krijuar një aplikacion mbrojtës për smartphone- the Vodafone Red Alarm- që u jep mundësi grave të telefonojnë për ndihmë në momentin e dhunës pa u vënë re.

Gati një e katërta e femrave në Turqi që kanë një smartphone e kanë shkarkuar aplikacionin, i cili është përdorur më shumë se 100,000 herë.

Kjo fushatë është cilësuar nga juria si e goditur, e fuqishme dhe një inovacion i vërtetë. Ajo ka mbetur e impresionuar nga mënyra se si kompania ka arritur të trajtonte një çështje të ndjeshme sociale, por jo vetëm subjekti emocional i kauzës e përzgjodhi atë si më të mirën. Nga një perspektivë marketingu e pastër fushata ka impresionuar në të gjitha aspektet e strategjisë dhe të ekzekutimit të saj.

Përveç çmimit prej 5,000 $ Grand Prix, asaj iu akorduan 5 Çmime Speciale (Special Awards) secila me një vlerë monetare prej 1,000 $, 5 medalje të arta, 5 të argjendta dhe 2 të bronxi.

Volvo rrëmbeu 2 Çmime Speciale (Special Awards), për kategorinë e Inovacionit dhe atë të Bashkëpunimit në Krijimin e Inovacionit për Lifepaint, një fushatë britanike nga Grey London ku kompania e prodhimit të automobilave në partneritet me një kompani bojërash krijuan një bojë reflektuese për t’i bërë më të sigurtë çiklistët.

Çmimi për Organizatën Jo Fitimprurëse u rrëmbye nga “Project Akshar”, zhvilluar nga FP7/DXB për SmartLife, një organizatë joqeveritare e cila operon në Emiratet e Bashkuara Arabe për dhënien e aksesit në trajnimet për anglisht për punëtorët me vështirësi në gjetjen e një pune në Dubai.

Për listën e plotë të fituesve klikoni këtu: http://www.warc.com/Topics/WarcPrizeInnovation2016.topic

 

/Warc 

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale