Vendet më të mira në Europë për të bërë biznes - Business Magazine Albania

Vendet më të mira në Europë për të bërë biznes

Vendet nga Europa, Lindja e Mesme dhe Afrika, u vlerësuan në nëntë kategori, duke përfshirë taksat e drejta dhe të parashikueshme, qeverisjen, disponueshmërinë e punonjësve të kualifikuar dhe shëndetin dhe qëndrueshmërinë publike.

Sipas sondazhit të PricewaterhouseCoopers, Zvicra, është votuar si vendi më tërheqës, për të bërë biznes, në një sondazh të fundit në 33 vende brenda Europës, Lindjes së Mesme dhe Afrikës (EMEA). Shumica e vendeve të renditura më lart, që konsiderohen më të mirat për biznes, ishin në Europën veriore.

Indeksi i atraktivitetit të biznesit privat të PwC 2023, shqyrtoi vendet brenda rajoneve të EMEA, duke i krahasuar ato në nëntë kategori dhe duke parë 64 grupe në kategori të ndryshme.

Në renditje, Franca ishte në fund të listës së vendeve të ashtuquajtura “lider”, me pikët më të larta. Estonia mbylli radhët e kategorisë së dytë më të mirë “të përparuar”. Vendet, që shënojnë midis 40 dhe 50, përshkruhen si vende “në zhvillim” për bizneset dhe në fund të listës, përshkruhen si juridiksione “në zhvillim”, ku Greqia ka pikët më të larta mes tyre.

Ndër vendet kryesore, Suedia, Gjermania dhe Holanda, përmirësuan renditjen e tyre në krahasim me sondazhin e vitit të kaluar, ndërsa Norvegjia ra nga vendi i dytë në të gjashtën, në vitin 2023. Që kur raporti doli për herë të parë tre vjet më parë, pozicioni i MB ka mbetur statik, në vendin e shtatë .

Inflacioni i lartë dhe një rritje e mprehtë e kostos së jetesës, lanë gjurmë edhe në këtë studim, ku vendet e zhvilluara kanë pritshmëri më të ulëta të PBB-së dhe kosto në rritje.

Megjithatë, raporti thekson rëndësinë e faktorëve, përtej rritjes së PBB-së ose numrave të tjerë financiarë në favor të treguesve, që tregojnë për bazat afatgjata.

Partneri i PwC Gjermani, Peter Englisch, shkroi në raport. “Kjo përfshin forcimin e infrastrukturës, nxitjen dhe lulëzimin e bizneseve start-up me rrugë të ndryshme financimi, angazhimin për të arritur objektivat e emetimeve zero karbon dhe punën për politikat e barazisë gjinore e qeverisje të fortë publike.”

Sipas raportit, Zvicra është më e forta në kategoritë, që trajtojnë mjedisin e biznesit privat, taksat dhe rregulloret dhe arsimin dhe aftësitë.

lexo: Zbuloni përjetësinë e bukurisë natyrore dhe kulturës me sytë e ’20Minutos’

Suedia gjithashtu, shënoi shumë rezultate në mënyrën se si ofron një mjedis pozitiv dhe mbështetës për bizneset private si dhe bizneset start-up, por ia kaloi kandidatit kryesor dhe shënoi pikët më të larta për qëndrueshmërinë dhe klimën e biznesit.

Përgjegjësia sociale dhe qeverisja, shëndeti publik dhe teknologjia dhe infrastruktura, ishin gjithashtu më të larta në Suedi sesa në Zvicër. Megjithatë, treguesi makroekonomik ishte më i ulëti nga të gjitha 33 vendet.

Raporti sugjeroi që, në mënyrë që një vend të bëhet tërheqës për bizneset në afat të gjatë, është thelbësore, që jo vetëm të përqëndrohet në një ose dy atribute, si ofrimi i normave të ulëta tatimore, por të gjendet një ekuilibër në të gjitha kategoritë.

Ai gjithashtu vuri në dukje se Gjermania, e quajtur gjerësisht “e sëmura e Europës” gjatë muajve të fundit, pasi kishte pësuarrecesion teknik dhe inflacion të lartë, kishte arritur ende të rriste atraktivitetin e saj të përgjithshëm midis bizneseve, duke u ngjitur nga vendi i katërt në të tretin.

Ekosistemi fillestar i vendit shihej si shumë tërheqës, rezultatet për trajtimin e bizneseve private, ishin të larta dhe ofronte teknologji dhe infrastrukturë të mirë. Megjithatë, rezultatet e qëndrueshmërisë dhe përgjegjësisë sociale të Gjermanisë ishin të moderuara dhe të ulëta, respektivisht.

Nëse gjykohej vetëm për mjedisin fillestar, MB shihej si vendi ku duhet synuar për të bërë biznes, ndërkohë që teknologjia dhe infrastruktura, konsideroheshin më të mirat në Holandë. Portugalia dhe Spanja, shënuan rezultate të larta në pritjet makroekonomike. / Euronews

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0