Trafiku i përdoruesve në Twitter thuhet se është ngadalësuar që nga lansimi i platformës Threads të bazuar në tekst të Meta, e cila tashmë ka tejkaluar 100 milionë regjistrime që nga debutimi i saj javën e kaluar.
Threads u lansua në SHBA të mërkurën dhe po reklamohet nga drejtuesit e Meta-s si një “shesh publik” më pozitiv për komunitetet “që kurrë nuk e përqafuan Twitter-in”.
“Threads arriti në 100 milionë regjistrime gjatë fundjavës. Kjo është kryesisht kërkesë organike dhe ne nuk kemi aktivizuar ende shumë promovime. Nuk më besohet se kanë kaluar vetëm 5 ditë!”, tha CEO i Meta, Mark Zuckerberg në një postim të hënën.
Lexo edhe: 9 këshilla për përmirësimin e marketingut digjital
Dhe Twitter duket se ka marrë një goditje.
Matthew Prince, CEO i Cloudflare, ndau një pamje të ekranit në Twitter të dielën që tregonte se trafiku në platformë po “po rëndohej”.
Sipas Similarweb, një kompani e të dhënave që specializohet në analitikën e uebit, trafiku i uebit në Twitter u ul me 5% për dy ditët e para.
Kompania tha se trafiku në internet i Twitter ka rënë 11% krahasuar me të njëjtat ditë në vitin 2022.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.