Top 10 startup-et botërore me influencë më të lartë

Top 10 startup-et botërore me influencë më të lartë


Business Magazine ju sjell në këtë artikull se cilat janë sot 10 startup-et me influencë më të lartë në të gjithë botën:

Airbnb – SHBA

Airbnb është një treg i besuar në internet për njerëzit që duan të listojnë, zbulojnë dhe rezervojnë dhoma në mbarë botën. Me mbi 200,000 opsione në mbi 26,000 qytete në 192 vende, Airbnb ofron shumëllojshmërinë më të gjerë të hapësirave unike për të gjithë në mbarë globin.

E themeluar: 1 Gusht 2008

Medium – SHBA

Lexoni, shkruani dhe ndani histori që kanë rëndësi. Tregimet dhe idetë e secilit, vetëm në Medium.

Uber – SHBA

Shoferi privat i të gjithëve. Uber po bën revolucion në mënyrën se si bota lëviz duke i lidhur njerëzit me shoferët përmes aplikacionit. Që nga themelimi në vitin 2009 deri në lançimin në mbi 40 qytete sot, prania botërore e Uberit po zgjerohet me shpejtësi dhe vazhdon të afrojë njerëzit dhe qytetet.

Themeluar: 1 Mars 2009

Hootsuite – Kanada

Hootsuite është një platformë e marrëdhënieve sociale për bizneset dhe organizatat për të kryer në mënyrë bashkëpunuese fushatat nëpër rrjetet e shumta sociale nga një pult i sigurtë, i bazuar në web. Lançoni fushatat e marketingut, identifikoni dhe rrisni audiencën dhe shpërndani mesazhe duke përdorur panelin unik të mediave sociale të Hootsuite.

Themeluar: 28 Nëntor 2008

500 px – Kanada

500px është komuniteti për të frymëzuar fotografinë. Aty do të gjeni imazhet dhe historitë më të mira në internet – që nga peizazhet deri tek portretet e kafshëve të egra.

Themeluar: 10 Tetor 2009

Quora – SHBA

Një vend për të ndarë njohuritë dhe për të kuptuar më mirë çdo gjë.

Quora ju lidh me gjithçka që doni të dini. Ai synon të jetë vendi më i lehtë për të shkruar përmbajtje të re dhe për të ndarë përmbajtjen nga interneti.

Themeluar: 1 Qershor 2009

Canva – Australi

Dizajn grafik i mrekullueshëm i thjeshtë. Canva bën dizajne grafikë të mahnitshëm të thjeshtë për të gjithë, duke sjellë së bashku një mjet dizejnimi me një drag-and-drop me një bibliotekë me më shumë se 1 milion fotografi, elemente grafike dhe fonte.

Giphy – SHBA

Kërkoni dhe krijoni GIF-e

Motorri i parë dhe më i madh i kërkimit GIF, ku mijëra artistë dhe marka po e bëjnë shprehjen, argëtimin dhe informacionin e sotëm pak më shumë në lëvizje.

Themeluar: 1 Shkurt 2013

Prezi – Hungari

Prezantimet nuk kanë evoluar shumë gjatë 50 viteve që kur u krijuan slide-t, por Prezi po e ndryshon këtë. Prezi ju lejon të sillni idetë tuaja në një hapësirë të vetme, duke iu ndihmuar ju dhe audiencën tuaj të lidheni së bashku.

Themeluar: 1 Mars 2008

Fiverr – Izrael

Në Fiverr ju mund të shfletoni një shumëllojshmëri të gjerë të kategorive që përfshijnë që nga argëtimi dhe koncertet deri tek shërbimet e biznesit. Me mbi 750,000 koncerte të ofruara nga njerëz nga më shumë se 200 vende në mbarë botën, nuk do të keni asnjë vështirësi për të gjetur atë që ju nevojitet plus disa gjëra që ju dëshironi!

Më pas në renditje vijnë startup-e si: Slack, CloudFlare, Big Commerce, Freelancer, Duolingo, Buffer, Coursera, WeTransfer, Blockchain, Coinbase etj.

Para disa kohësh, Business Mag ka realizuar një artikull për top 10 startup-et shqiptare, të cilin mund ta lexoni në linkun: Top 10 startup-et shqiptare në renditjen botërore

/ startupranking

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0