Të flasësh pak por saktë. Sfida e të mençurve - Business Magazine Albania

Të flasësh pak por saktë. Sfida e të mençurve

Bisedat e vogla nuk janë vetëm një mënyrë për të kaluar kohën, por edhe një mjet për t’u lidhur me të tjerët dhe mund të jetë fillimi i mundësive të mëdha

Bisedat e vogla janë fjalë të lehta, për tema asnjanëse dhe intime, që i vendosim me ato që kemi pak besim. Këto trajtojnë tema të tilla si moti, programet televizive, shijet muzikore apo aktivitetet dhe interesat e përbashkëta, por ato nuk na vendosin në asnjë mënyrë në një pozitë të hapur apo të prekshme në lidhje me tjetrin.

Me fjalë të tjera, çdo lidhje ndërtohet bazuar në vetë-zbulesën (duke ndarë me vetë informacionin e tjetrit për mendimet, emocionet apo synimet që janë me interes dhe që nuk do ta dinin ndryshe). Por ajo rritet në mënyrë progresive dhe ndjekja e ritmit të duhur është kyçe.


Cilat janë dobitë e saj?
Si qenie shoqërore, ne duhet të mendojmë se mund t’u besojmë të tjerëve dhe se nuk jemi vetëm, kështu që një shkëmbim i vogël fjalësh me një fqinj, me asistentin e dyqanit ose me këdo që ulet pranë nesh në autobus, kontribuon për të përmbushur këtë nevojë.

Për shembull, një studim zbuloi se, kur porositnin një kafe, njerëzit që bashkëvepronin dhe bënin një bisedë të vogël me barista-n, përjetonin një humor më të mirë dhe ndjenjë më të madhe përkatësie sesa ata që nuk e bënin këtë.

Përveç kësaj, këto marrëdhënie, të cilat mund t’i quajmë lidhje të dobëta, japin akses në informacion dhe mundësi unike. Nëse lidhemi vetëm me rrethin tonë të mbyllur, humbasim shansin për të mësuar dhe zbuluar, për t’u lidhur me realitete të tjera dhe për të zgjeruar perspektivat.

Në planin profesional, një fjalim i vogël është gjithashtu një avantazh. Një studim i Universitetit Rutgers tregon se ata që angazhohen lehtësisht në biseda të vogla dhe marrëdhënie të lehta perceptohen më pozitivisht nga bashkëmoshatarët dhe eprorët e tyre. Po ashtu, ata janë në një pozitë më të mirë për t’u angazhuar me klientët dhe për të krijuar një përvojë të kënaqshme për të dy.

Si të flasim më mirë pak?

Bëni pyetje: Njerëzve u pëlqen të mendojnë se të tjerët interesohen për ne dhe kur kjo ndodh, ka më shumë të ngjarë të hapemi dhe të bëjmë një bisedë të këndshme.

Jini të përgatitur: nëse nuk ju jepet shumë për të zhvilluar bisedime banale, mendoni për disa tema që mund t’i prekni, kur gjendeni në këtë situatë. Përpiquni të shmangni tema të diskutueshme, të tilla si politika apo feja, dhe optoni për tema më miqësore dhe neutrale.

Analizoni kontekstin: nuk është njësoj të flisni me parukieren tuaj sesa me një koleg të ri pune, kështu që temat e përshtatshme do të jenë të ndryshme në secilin rast. T’i japësh asaj një prekje më personale ose më profesionale është diçka për t’u marrë në konsideratë, si dhe bazuar në përvojat e përbashkëta, interesat e përbashkëta apo elementët që ndodhin pikërisht në atë moment.

 Mbani një qëndrim të hapur dhe pranues: Gjithashtu, përpiquni ta ndihmoni bisedën të rrjedhë. Ndonjëherë, ndrojtjet ose frika e refuzimit na paralizojnë dhe na çojnë të përgjigjemi shumë shkurt, gjë që e pengon bisedën. Pra, kur personi tjetër t’ju pyesë, përpiquni të ofroni disa informacione të tjera në mënyrë që dialogu të vazhdojë. 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0