Ja sa vite të jetës kalojnë njerëzit në media sociale

Shifrat janë “tronditëse” – ja sa “vite të jetës” shpenzon një përdorues tipik në media sociale

Çdo vit më 30 qershor festohet Dita e Mediave Sociale,  ditë që “u krijua” në vitin 2010 për të njohur ndikimin e mediave sociale në komunikimin global.

Ndryshe, MySpace ishte platforma e parë sociale që arriti 1 milion përdorues aktivë mujorë në vitin 2004, duke hapur rrugën për mediat sociale siç e njohim ne.

Dhe në hapësirën e shkurtër prej dy dekadash, përdorimi i mediave sociale ka shpërthyer me rreth 60 për qind të popullsisë së botës që e përdorin atë sot.

Por, cilat janë platformat sociale më të përdorura në botë?

Facebook ka “kurorën” si platforma më e përdorur e mediave sociale, me 2.96 miliardë përdorues aktivë mujorë, shkruajnë mediat e huaja

I themeluar nga Mark Zuckerberg në vitin 2004, aplikacioni Facebook transformoi peizazhin e mediave sociale. Duke filluar si një rrjet ekskluziv për kolegjet, ai u zgjerua shpejt globalisht.

Meta (më parë Facebook Inc) zotëron katër nga platformat më të mëdha të mediave sociale në botë: Facebook, WhatsApp, Instagram dhe Facebook Messenger.

Lexo edhe: Linkedln ndyshon algoritmat e tij – Ja sesi postet tuaja do të marrin më shumë shikueshmëri tani

Secili nga tre të parët tërheq të paktën 2 miliardë përdorues aktivë çdo muaj.

Ndërkohë, i lansuar në vitin 2005, YouTube ka një audiencë mbresëlënëse prej 2.51 miliardë përdoruesish, gjë që e bën atë aplikacionin e dytë më të madh të mediave sociale.

Videoja më e njohur në YouTube është Baby Shark Dance, e cila ka arritur 13 miliardë shikime.

WhatsApp dhe Instagram renditen në vendin e tretë dhe të katërt me nga 2 miliardë përdorues secili.

WhatsApp u themelua në vitin 2009 dhe është bërë shpejt një aplikacion i njohur i mesazheve në mbarë botën.

Ndërsa Instagram është bërë popullor për ndarjen e fotove dhe videove. Ai është i popullarizuar në mesin e ndikuesve të mediave sociale dhe ndjekësve të tyre.

Sa kohë mesatarisht shpenzon një person në rrjetet sociale?

Përdoruesi tipik shpenzon rreth 2.5 orë në ditë në mediat sociale, sipas DataReportal.

Kjo është 864 orë në vit “lëvizje” nëpër aplikacione, ekuivalente me 36 ditë ose pak më shumë se një muaj.

Dhe kur e zgjasim këtë afat kohor me atë të “gjithë jetës”, shifrat bëhen edhe më tronditëse.
Duke supozuar një jetëgjatësi mesatare prej 72 vjetësh, me moshën 16 vjeçare që është kriteri i përshtatshmërisë për të përdorur mediat sociale, përdoruesit mund të shpenzojnë rreth 5.5 vjet të jetës së tyre në mediat sociale.

Dhe arsyet pas këtij investimi të gjerë në kohë ndryshojnë.

Mediat sociale janë platforma të përshtatshme për komunikim, argëtim dhe për të qëndruar të përditësuar me përmbajtjen dhe lajmet më të fundit.

Megjithatë, studimet kanë treguar se përdorimi i përhapur i mediave sociale është i lidhur me ndikimet negative në shëndetin mendor me një studim që zbuloi se përdorimi i gjatë i mediave sociale ishte i lidhur me një rritje të simptomave depresive tek adoleshentët.

ALJAZEERA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0