LinkedIn

Linkedln ndyshon algoritmat e tij – Ja sesi postet tuaja do të marrin më shumë shikueshmëri tani

Nga JASON FEIFER 

Dëshiron të bëhesh viral në media sociale?  LinkedIn ka një mesazh për ty: Provojeni atë  në një vend tjetër.

LinkedIn-i bëri përditësime të rëndësishme në mënyrën se si funksionon feed-i i tij. Si rezultat, disa përmbajtje shpërblehen, disa kanë më pak shikueshmëri dhe shumë më pak “selfie”  shfaqen.

Nëse je ndër miliona sipërmarrës që angazhohen në LinkedIn, këto ndryshime do të ndikojnë tek ti  dhe vlejnë të dihen nga ty.  Prandaj, unë iu kërkova Roth-it dhe bashkëpunëtores së tij, Alice Xiong, drejtore e menaxhimit të produkteve që drejton produktet e kërkimit dhe zbulimit të LinkedIn-it, që t’i shpjegojnë ato.

Lexo edhe: LinkedIn konfirmon: punonjësit që nuk mund të rriten, largohen

Gjatë pandemisë, Roth tha se postimet e njerëzve u bënë shumë më personale. “Shtëpitë tona dhe jeta jonë profesionale u përfshinë,” u shpreh ai – dhe përdoruesit filluan të ndajnë lloj-lloj “selfie” dhe foto familjare që dikur mund të postoheshin në Facebook.

Dy ndryshime kryesore kanë ndodhur  me LinkedIn-in. Shkurtimisht, këto janë ato që kanë ndryshuar:

1.Nëse poston në LinkedIn, është më e mundur që ndjekësit të shohin postimin tënd. Pse? Sepse kështu thonë përdoruesit se duan.

“Njerëzit na tregojnë sei pëlqejnë më shumë përmbajtjet që bazohen në njohuri dhe këshilla,” thotë Xiong, “dhe e gjejnë më të vlefshme kur përmbajtja vjen nga njerëz që i njohin dhe që i duan.” Deri më tani, aplikacioni ka parë një rritje prej 10% në numrin e njerëzve që shikojnë postime nga njerëzit që ndjekin.

2.Postimet që ndajnë “njohuri dhe këshilla” tani i japin përparësi  të gjithë platformës.

Sistemi i LinkedIn tani vlerëson nëse një postim përmban njohuri dhe këshilla, dhe pastaj e shfaq për përdoruesit e tjerë që kanë gjasa të gjejnë informacionin relevant dhe të dobishëm. “Për ne, pjesa më e rëndësishme e ekuacionit është, a besojmë se po ndihmojmë audiencën tonë të jetë dhe të ndjehet më produktive dhe më të suksesshme?” thotë Xiong.

 

Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0