Po aplikoni për punë? Ja çfarë duhet të shkruani në letrën tuaj të interesit - Business Magazine Albania

Po aplikoni për punë? Ja çfarë duhet të shkruani në letrën tuaj të interesit

Po aplikoni për punë? Ja çfarë duhet të shkruani në letrën tuaj të interesit

Promovimi i vetes mund të jetë i ndërlikuar kur nuk kemi akoma përvojë pune. Por. nuk është diçka e pamundur. Të arrish të fitosh një vend pune është një sfidë për shumë profesionistë. Të fitosh një vend pune pa ndonjë përvojë mund të jetë një sfidë edhe më e madhe.

Për një punëkërkues pa përvojë, është dekurajuese kur ka aplikuar për dhjetëra (ose qindra) pozicione pune dhe nuk ka marrë asnjë përgjigje nga asnjë punëdhënës. Edhe pse mund të ndiheni sikur doni të hiqni dorë nga kërkimi juaj për punë, është e rëndësishme të vazhdoni dhe shkruani letra interesi që do t’ju bëjnë të dalloheni për punëdhënësit.

Këtu janë disa këshilla për të shkruar një letër interesi kur keni pak ose aspak përvojë:

Lexo edhe:Threads fillon testimin e kamerës brenda aplikacionit dhe drafteve

Paragrafi i parë: Prezantoni veten sa më qartë

Paragrafi i parë është mundësia juaj për të dhënë një përshtypje të fortë të parë tek punëdhënësi. Kjo pjesë duhet të shpjegojë se kush jeni, pozicionin për të cilin jeni të interesuar dhe si e zbuluat mundësinë.

Prezantimi është gjithashtu një mundësi e shkëlqyer për të përmendur çdo lidhje që keni me organizatën. Për shembull, nëse njihni një praktikant ose alumni të mëparshëm që ka punuar për organizatën, sigurohuni që të përmendni emrin e tyre në prezantimin tuaj.

Paragrafi i dytë: Flisni për aftësitë dhe arritjet tuaja përkatëse

Kjo pjesë është sfida më e madhe për punëkërkuesit me pak ose aspak përvojë. Është gjithashtu seksioni ku shumë punëkërkues bëjnë gabime, sepse nuk dinë të nxjerrin në pah aftësitë dhe përvojën e tyre përkatëse.

Ndërsa shpjegoni pse jeni të kualifikuar për pozicionin, është e rëndësishme të lidhni pikat me punëdhënësin. Për shembull, nëse nuk keni pasur një praktikë në marketing dhe keni fituar shumë përvojë në marketing përmes një pune me kohë të pjesshme në shërbimet e studentëve, mund të theksoni aftësitë e komunikimit dhe përvojën që keni fituar përmes atij pozicioni.

Paragrafi i tretë: Nxirrni në pah cilësitë tuaja më të mira dhe shpjegoni pse jeni të përshtatshëm për pozicionin

Shumica e punëdhënësve dëshirojnë të punësojnë kandidatë që janë kreativë dhe me aftësi të forta të menaxhimit të kohës. Edhe pse e konsideroni veten një përshtatje të shkëlqyer për pozicionin, duhet të përdorni shembuj që ilustrojnë pse jeni të përshtatshëm për punën. Në fakt duhet të kuptoni se thjesht duke thënë që keni aftësi të shkëlqyera në menaxhimin e kohës dhe aftësi të mira për lidership nuk do t’ju punësojnë.

Kur flasim për cilësitë tuaja, është e rëndësishme të flasim për shembuj të jetës reale. Pika kyçe për të mbajtur mend këtu është të siguroheni që shembujt tuaj janë të përmbledhur dhe vizualë.

Paragrafi i katërt: Përfundoni me një thirrje për veprim

Paragrafi i fundit është pjesa që do të nënshkruajë marrëveshjen për një intervistë pune. Ju dëshironi të lini një përshtypje të qëndrueshme për lexuesin, kështu që sigurohuni që përfundimi juaj të jetë i sigurtë dhe i mirë dhe që e inkurajon menaxherin e punësimit t’ju kontaktojë.

Pasi të keni përfunduar letrën e interesit dhe të jeni të sigurtë se është pa gabime, ju jeni gati ta dërgoni atë tek menaxheri i punësimit. Sigurohuni që të keni përfshirë një header në krye të dokumentit, përfshirë informacionin tuaj të kontaktit dhe një URL të shkurtuar për llogarinë tuaj në LinkedIn. Pasi dokumenti të jetë gati, ruajeni si një PDF dhe bashkangjiteni atë në email-in që do të dërgoni. Kjo do të sigurojë që formatimi i letrës suaj të interesit nuk do të ndryshojë pasi të shkarkohet nga marrësi.

Vetëm sepse nuk keni eksperiencë nuk do të thotë që ju nuk mund të shkruani një letër interesi të mirë. Duke ndjekur këto këshilla, ju do të shkruani një letër interesi që do të vihet re nga punëdhënësit dhe do të keni mundësinë të fitoni punën tuaj të parë.

FastCompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0