Nike dhe Adidas, letër për presidentin Trump. I luten të ndalojë dhe të mendojë për ato që po bën - Business Magazine Albania

Nike dhe Adidas, letër për presidentin Trump. I luten të ndalojë dhe të mendojë për ato që po bën


Kur bizneset bëhen armët që politikanët përdorin për qëllimet e tyre, është e vështirë që ato biznese të qëndrojnë të qeta.

Ky ka qenë pikërisht rasti gjatë dy viteve të fundit.

Pse, kur ndodhi mbyllja e qeverisë, pilotët në Delta dhe United shkruan një letër të ashpër drejtuar Presidentit Trump duke i kërkuar atij të shqyrtonte implikimet ndaj sigurisë të veprimeve të tij.

Tani është radha e Nike, Adidas dhe 171 kompanive të tjera të këpucëve.

Ata besojnë se janë përfshirë padrejtësisht në raundin e fundit të rritjes së tarifave të presidentit të propozuar si pjesë e një konflikti tregtar në rritje me Kinën. Prodhuesit e këpucëve bënë publike letrën e tyre, në mënyrë që e gjithë bota të shohë se sa të zemëruar janë ata.

Letra kërkon që industria të përjashtohet nga çdo rritje tjetër. Përshkruan efektin e mundshëm në këtë industri si “katastrofike” dhe adreson synimin e presidentit për të rritur tarifat për këpucë me një tjetër 25% në këtë mënyrë:

Konsumatorët amerikanë paguajnë për tarifat për produktet që importohen. Si një industri që përballet me një projekt-ligj prej 3 miliardë dollarësh çdo vit, ne mund t’ju sigurojmë se çdo rritje në koston e importimit të këpucëve ka një ndikim të drejtpërdrejtë në konsumatorin amerikan që ble këpucë.

Lexoni: Stop me kriza! Letra e sipërmarrësve drejtuar politikës

Disa dyshojnë se presidenti mendon se Kina paguan tarifat. Megjithatë, në të vërtetë janë klientët e Nike, Adidas, Puma, Laundry Dirty, dhe pjesa tjetër e tyre. Kompanitë nuk e absorbojnë koston. Ato e pasojnë atë.

Kompanitë e këpucëve besojnë se 25% shtesë do të shtojë 7 miliardë dollarë në vit për kostot e konsumatorëve.

Në mesin e të gjitha këtyre numrave, njerëzit përpiqen të arrijnë në zemrën e presidentit:
Tarifat e larta të këpucëve bien në mënyrë joproporcionale tek individët dhe familjet e klasës punëtore.

Kjo e vërtetë ose jo, është e qartë se këpucët tashmë kanë një barrë të konsiderueshme tarifore.

Këtu lind pyetja se si një familje e klasës puntore të blejnë 150 dollarë një palë këpucë për fëmijët e tyre. Kjo bën që familjet e klasës punëtore të pyesin veten se si do të paguajnë për to.

Natyrisht, jo të gjitha këto kompani prodhojnë shumicën e këpucëve të tyre në Kinë. Për shembull, Skechers ka një ekspozim prej 65% në Kinë. Për Nike, kjo është vetëm 26%.

Bizneset, siç e shihni, duhet të parashikojnë erërat politike dhe ekonomike dhe të reagojnë në përputhje me rrethanat. Është e vështirë, pasi gjërat po ndryshojnë drejtimin shpejt dhe ndonjëherë në mënyrë të rastësishme.

A do të bëjë një letër e tillë ndonjë ndryshim? Apo thjesht kjo mënyrë e rritjes së tarifave do të inkurajojë prodhuesit e këpucëve të tërhiqen gjithnjë nga Kina dhe të gjejnë një vend me të cilin nuk ka luftë tregtare?

Domethënë nuk ka ende luftë tregtare.

Në të vërtetë, edhe pse këto kompani këpucësh kërkojnë të përjashtohen nga rritja e tarifave, ajo që ato duan shprehet në rreshtin e fundit:

Është koha për t’i dhënë fund kësaj lufte tregtare.

/INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0