Roli i komunitetit në gjetjen e suksesit afatgjatë dhe mënyrat për ta kultivuar atë - Business Magazine Albania

Roli i komunitetit në gjetjen e suksesit afatgjatë dhe mënyrat për ta kultivuar atë

Sukses

Mos nënvlerësoni mundësitë e rritjes së një komuniteti të udhëhequr nga qëllimi. Është një nga mjetet më me ndikim në paketën e mjeteve të sipërmarrësit për të ndihmuar në udhëheqjen e biznesit drejt jetëgjatësisë dhe lumturisë afatgjatë.

Askush nuk dëshiron të jetë i pakënaqur në biznesin e tij. Prandaj, është e nevojshme të mësohet se sa rëndësi ka ndërtimi i një komuniteti me qëllime të përbashkëta dhe se si ai ndikon në suksesin e vazhdueshëm të biznesit.

– Suksesi i sipërmarrjes qëndron në qendër të qëllimit

Bizneset e drejtuara nga qëllimi drejtohen nga sipërmarrës që udhëheqin nga zemra dhe me bindjen se biznesi i tyre po bën mirë në botë. Biznesi zgjidh një problem të rëndësishëm, ndoshta një që është shoqëror ose mjedisor. Bizneset e drejtuara nga qëllimi nuk drejtohen vetëm nga fitimi, por nga ndryshimi që sipërmarrësi dëshiron të shohë në botë. Kur krijoni një komunitet interesash të përbashkëta, shihni më shumë projekte biznesi në përputhje me vlerat tuaja, mundësi më të mira bashkëpunimi dhe vertikale të reja shërbimi që shfaqen. Mos e nënvlerësoni fuqinë e bashkëpunimit dhe lidhjes me liderët e tjerë të biznesit me qëllim. Ngritja e këtij komuniteti është një përbërës i suksesshëm për rritjen e biznesit, po aq krahasuar me taktikat organizative, të marketingut dhe të shitjeve.

– Identifikoni komunitetin tuaj

Me kë do ta ndërtoni komunitetin tuaj të udhëhequr nga qëllimi? Kjo pyetje merr përgjigje duke identifikuar vlerat dhe qëllimin si një sipërmarrës. Filloni procesin duke identifikuar qëllimin e biznesit tuaj. Pasi të keni identifikuar qëllimin, gjeni komunitetin. Komuniteti LinkedIn është një platformë e shkëlqyer për t’u lidhur me sipërmarrësit dhe për të identifikuar ata që mund të ndajnë të njëjtat vlera me ju. Është me të vërtetë platforma më e madhe e rrjeteve sociale të biznesit në botë me 1 miliard anëtarë. Ju mund të përdorni funksionin e kërkimit për të identifikuar anëtarët që ndajnë dhe flasin për tema të ngjashme me tuajat.

Por, angazhimi aktiv në komunitet do t’ju ndihmojë të identifikoni ata me vlera të përbashkëta. Këta individë janë “ari i pastër” dhe do të ndihmojnë biznesin të rritet. Ata mbrojnë idetë tuaja, ju lidhin me mundësitë dhe e shtyjnë industrinë përpara. Mos harroni, identifikimi i grupit është vetëm fillimi. Suksesi afatgjatë vjen nga nxitja e marrëdhënieve me ata që kanë një qëllim të përbashkët.

Si të ndërtoni një komunitet me qëllim të përbashkët

Pasi të keni ndërtuar urën, mund të ndiqni këto tre rrugë për të ndërtuar një komunitet sipërmarrësish me qëllime të përbashkëta.

  1. Ndryshimi i mentalitetit: Afatgjatë – Për të ndërtuar një komunitet, duhet të keni mentalitetin e duhur. Së pari, lini mënjanë përfitimet personale dhe përqendrohuni te komuniteti. Do të habiteni kur të shikoni se mentaliteti i parë i komunitetit çon në lidhje më autentike që ndërtojnë rritje afatgjatë të biznesit. Ai gjithashtu fokuson pamjet tuaja në të ardhmen, duke krijuar lidhje që zgjasin vite dhe nuk ndalen në fund të një transaksioni.
  2. Kontribuoni – Kontributi është një hap tjetër i rëndësishëm drejt ndërtimit të një komuniteti sipërmarrësish të drejtuar nga qëllimi. Ju nuk mund të kërkoni vlerë nga të tjerët nëse nuk jeni të gatshëm të rriteni dhe t’i jepni vetë vlerën. Lidhjet kuptimplote krijohen duke i dhënë një dorë ndihmëse, duke kaluar mundësitë e biznesit në komunitetin tuaj dhe duke ofruar mundësi bashkëpunimi. Për të ndërtuar një komunitet me qëllime të përbashkëta, ju duhet të mishëroni vlerat tuaja dhe t’i praktikoni ato hapur.
  3. Bëhu mbështetës i sipërmarrësve të tjerë – Suksesi sipërmarrës afatgjatë vjen duke ju nxjerrë jashtë ekuacionit. Qëllimet tuaja të rritjes, objektivat dhe strategjia e biznesit nuk janë gjërat më të rëndësishme në rrethin sipërmarrës. Mbështesni punën e të tjerëve, jepni referime dhe krijoni lidhje domethënëse.

Gjeni sipërmarrës me të njëjtat vlera dhe një udhëtim të ngjashëm si juaji. Pastaj, punoni në krijimin e një komuniteti me qëllim të përbashkët me ata sipërmarrës. Është kjo një taktikë biznesi që do t’ju sjellë jetëgjatësi dhe sukses afatgjatë në biznes.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0