Ja çfarë i ndan liderët e mëdhenj nga pjesa tjetër, sipas Elon Musk. - Business Magazine Albania

Ja çfarë i ndan liderët e mëdhenj nga pjesa tjetër, sipas Elon Musk.

Që kur bleu Twitter dhe pushoi papritur gjysmën e fuqisë së tij punëtore pa paralajmërim, Elon Musk nuk ka qenë saktësisht shembulli tipik i liderit që frymëzon punonjësit e tij megjithatë, herë pas here Musk jep këshilla pozitive për atë çka i ndan liderët e mëdhenj nga grupi. Këtu janë tre shembuj:

1. Largohuni nga takimet e shpeshta.

Në vitin 2018, Musk u dërgoi punonjësve të Tesla-s një email , i cili shpejt u zbulua, duke paraqitur një numër “rekomandimesh produktiviteti” .

Musk vazhdoi duke thënë: “Hiqni qafe takimet e shpeshta, përveç nëse keni të bëni me një çështje jashtëzakonisht urgjente. Frekuenca e takimeve duhet të bjerë me shpejtësi pasi të zgjidhet çështja urgjente.”

Kjo është një këshillë e mirë. Takimet e shpeshta dhe “të tepërta” janë një mënyrë e sigurt për të prishur rrjedhën e punës dhe për të ulur produktivitetin. Nëse duhet të takoheni për shkak të një çështjeje urgjente, shfrytëzojeni atë kohë në mënyrë efikase për të bashkëpunuar dhe zgjidhur problemin tuaj urgjent ballë për ballë.
lexo: Dështojnë kompanitë hapësinore!

2. Kërkoni feedback të sinqertë.

Dëshironi të bëheni një  lider i jashtëzakonshëm ? Kërkoni reagime të sinqerta, edhe nëse komentet nuk janë ato që dëshironi të dëgjoni. Në një  intervistë për Mashable  vite më parë, Musk tha këtë citim të paharrueshëm:

“Mendoj se është shumë e rëndësishme të kesh një cikli reagimi, ku të mendosh vazhdimisht për atë që ke bërë dhe si mund ta bësh më mirë.

Në ekipet e besuara dhe kulturat pozitive të punës, reagimet negative dhe konstruktive do t’i shtyjnë udhëheqësit dhe punëtorët e tyre të pyesin nëse diçka po funksionon, në mënyrë që ata të mësojnë gjëra të reja dhe të marrin në konsideratë opsione të tjera më të mira për të rregulluar problemet komplekse të biznesit.

3. Ndryshoni rregullat që nuk kanë më kuptim.

Kompanitë që rriten shumë duhet të përdorin rregulla dhe politika për të mbajtur gjërat dhe njerëzit në linjë. Kjo është e pritshme dhe ka kuptim. Ajo që  nuk  ka kuptim është kur të njëjtat rregulla dhe politika bëhen joefikase. Në emailin e zbuluar të 2018-ës, Musk këshillon menaxherët e tij që gjithmonë të shkojnë me sensin e tyre të përbashkët për të udhëhequr vendimet e tyre, gjë që është këshillë e mirë për ne të tjerët:
lexo: Pepsi ndryshon logo.

Nëse ndjekja e një “rregulli të kompanisë” është padyshim qesharake në një situatë të caktuar, atëherë rregulli duhet të ndryshojë.

Vjen një moment kur çdo udhëheqës duhet të përballet me realitetin aktual dhe të mbajë pasqyrën për të pranuar pengesat që pengojnë rritjen. Siç shkroi trajneri ekzekutiv dhe autori Marshall Goldsmith, “Ajo që ju solli këtu nuk do t’ju çojë atje” inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0