Përdoruesit e rrjetit social Facebook të kompanisë mëmë Meta janë zgjuar me disa ndryshime të vogla në platformë.Kjo pasi Facebook ka marrë një logo të rifreskuar. Në thelb logoja është saktësisht e njëjtë me atë të fundit, përveçse ngjyra blu është më e errët dhe shkronja e vogël “f” ka disa ndryshime delikate.
“Synimi ynë ishte të krijonim një dizajn të rifreskuar të logos së Facebook-ut që të ishte më e guximshme, ‘elektrike’ dhe e përjetshme”, ka shkruar Meta në një postim të mërkurën.
Ndryshime në logo siç shihet ka pasur edhe në logon e veçorisë “home” në këtë platformë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.