Facebook do të blejë një kompani që mundëson kontrollin e kompjuterëve me mendjen tuaj


Facebook ka njoftuar se është duke u interesuar për CTRL-Labs, një kompani e themeluar para katër vitesh, për të punuar në atë që njihet si “informatikë e trurit”. Raporti i publikuar nga Bloomberg, pretendon se Facebook po paguan 500 milionë deri në një miliard dollarë, për të blerë këtë kompani.

Lexoni: Facebook do të lançojë monedhën dixhitale Libra vitin tjetër

CRTL-Labs me vendndodhje në New York, ka mbledhur 60 milionë euro nga investitorë si Google dhe Amazon.

Thomas Reardon është themeluesi dhe drejtori i përgjithshëm i CTRL-Labs, që do të bashkëpunojë me Facebook.

Rripi i CTRL-Labs do të dizenjohet për të ‘dekoduar’ sinjalet që dërgohen nga neuronet në palcën kurrizore, që i tregojnë muskujve të trupit të njeriut se si duhet të lëvizin. Sinjalet, do të përkthehen në sinjale dixhitale që një pajisje mund t’i kuptojë.

Lexoni: Produkti i ri i Facebook-ut mund të jetë më i dobishmi

Ky rrip, i kupton qëllimet tuaja në mënyrë që ju të keni mundësinë të bëni një fotografi me ndonjë mik tuajin duke përdorur një lëvizje të paperceptueshme.

Ky rrip i dorës, për një kohë të caktuar nuk mund të vihet në përdorim nga konsumatorët, bazuar në njoftimin e një përfaqësuesi të Facebook, që ka thënë se është disa vjet larg të qenit në dispozicion për konsumatorët.

Shikoni një video të CEO-s së CTRL-Labs, Thomas Reardon, duke demonstruar teknologjinë:

BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale