Cilat janë programet e filialeve dhe a duhet t'u besohet atyre? - Business Magazine Albania

Cilat janë programet e filialeve dhe a duhet t’u besohet atyre?

Kohët e fundit, gjithnjë e më shumë histori janë shfaqur në internet që tregojnë se si të fitoni para në programet e filialeve. Të ulesh në shtëpi në kompjuter, t’i kushtosh disa orë në ditë punës dhe të rimbushësh portofolin me të ardhura shtesë, për shembull, duke përdorur GGBET affiliates, është një ëndërr e shumë njerëzve. Cilat janë programet e filialeve dhe a duhet t’u besohet atyre? Le të zbulojmë.

Çfarë është një partneritet

Programi i Filialit ose Referimit është një marrëveshje e lidhur ndërmjet shitësit dhe partnerit të tij. Ky i fundit merr përsipër të marrë rolin e distributorit të reklamave për shërbimin në pronësi të shitësit ose produkteve të tij. Shitësi, nga ana tjetër, kursen në fushata reklamuese në shkallë të plotë, duke u besuar partnerëve të tyre për të tërhequr klientë të rinj.

Mënyra se si funksionojnë programet e filialeve është mjaft e thjeshtë. Secili partner merr një sërë mjetesh promovuese ose thjesht një lidhje referimi. Ai i vendos ato në burime të caktuara që ai zgjedh.

Pasi klientët e rinj të shërbimit ndjekin lidhjen e tij dhe regjistrohen në faqe / bëjnë një blerje, partneri merr përqindjen e tij të fituar me ndershmëri (nganjëherë një shumë fikse) për përdoruesin e ri, dhe shitësi fiton një blerës të ri. Të gjithë fitojnë, të gjithë janë të lumtur. Ka programe shoqëruese pothuajse në çdo platformë tregtare .

Kjo mënyrë fitimi është e mirë për shkathtësinë e saj. Të dy pronarët e burimeve të tyre dhe përdoruesit e zakonshëm të internetit që planifikojnë të reklamojnë shërbimin e shitësit përmes rrjeteve sociale , postës elektronike ose forumeve, domethënë me çdo mjet që mund të arrijë një audiencë të madhe, mund të bëhen partnerë.

Për një partner, gjëja kryesore është të joshni blerësin. Disa shitës ofrojnë parulla shumëngjyrëshe të gatshme. Ndonjëherë vetë partnerët krijojnë reklama të ndritshme nxitëse, shkruajnë artikuj se sa mirë jetojnë klientët e këtij shërbimi të veçantë. Materialit reklamues duhet t’i bashkëngjitet një lidhje referimi.

Programet shoqëruese mund të jenë me një, dy, shumë nivele. Numri i niveleve i referohet numrit të “hapave” në shkallën e të ardhurave të partnerit. Programet e një niveli ofrojnë një mundësi për të marrë shpërblime vetëm për blerjet / regjistrimin e referimit të referuar.

Ato me dy nivele ju lejojnë të fitoni jo vetëm nga blerjet e tij, por edhe të merrni një përqindje shtesë nëse ai vetë bëhet partner. Programet me tre nivele ofrojnë një mundësi për të fituar më shumë nga referimet e referimeve tuaja. Kjo është një lloj skeme piramidale.

Sipas kushteve të disa programeve, partneri merr një pagesë një herë, të tjera parashikojnë “caktimin” e referimit tek partneri për një periudhë të caktuar, e cila mund të jetë e kufizuar. Programet më “bujare” të filialeve bëjnë të mundur marrjen e interesit në mënyrë të vazhdueshme, domethënë referimi mbetet përgjithmonë me partnerin dhe çdo aktivitet i tij (zakonisht blerje) gjeneron të ardhura pavarësisht se kur ai e kryen atë: një muaj/vit. /pesë vjet pas regjistrimit në shërbim.

Ka shkëmbime të veçanta në ueb-in global. Ata mblodhën dhe kataloguan programet më të njohura të filialeve nga shërbime të ndryshme. Këto shkëmbime janë veçanërisht të përshtatshme për pronarët e faqeve. Këtu mund të zgjidhni programe shoqëruese që përputhen me temën e faqes tuaj , domethënë, audienca e synuar e shërbimit të reklamuar dhe kontigjenti kryesor i vizitorëve të faqes janë plotësisht të njëjta.

Kjo rrit mundësinë që referuesit e mundshëm të interesohen për ofertën për t’u regjistruar ose blerë diçka. Me ndihmën e shkëmbimeve të filialeve, ju mund të bëheni një i ashtuquajtur “referues”, domethënë një person që tërheq masivisht klientë të rinj për shitësin e tij.

Ia vlen të bëni një rezervim për partnerët më të ndërgjegjshëm, të cilët shqetësohen për “grabitjen” e referimeve të tyre. Ju nuk vidhni para nga klientët e referuar, ata nuk paguajnë më shumë për të mbuluar kostot e shitësit për të mbajtur një ushtri reklamuesish vullnetarë.

Çdo burim serioz ka një fond të veçantë (një lloj kazanësh të atdheut), fondet nga të cilat rezervohen dhe shkojnë ekskluzivisht për të paguar shërbimet e partnerëve. Të njëjtat para mund të ishin shpenzuar për një fushatë reklamimi, por shitësit kursejnë para, pasi puna me partnerët është më fitimprurëse dhe efektive për ta.

Lidhjet e Filialit: Çfarë është ajo?

Lidhjet e referimit janë lidhje për të shkuar te shërbimi i shitësit. Çdo referues (partner) ka lidhjen e vet. Për të marrë një lidhje unike, duhet të pajtoheni me kushtet e kontratës dhe të merrni zyrtarisht statusin e një partneri. Zakonisht ato vendosen në seksionin përkatës të llogarisë personale të referuesit.

Referimi përmban një identifikues unik që funksionon si një “thirrje” kur referimi kalon përmes tij në shërbim. Shitësi merr informacion se kush e solli saktësisht këtë klient të ri dhe i paguan atij një shpërblim.

Si të fitoni para në programet e filialeve: sa mund të merrni

Fillestarët janë të shqetësuar për të fituar para në programet e filialeve, ose më saktë, perspektivat e saj. A mund të fitoni vërtet para për këtë? Ju mundeni, por nuk mund të peshkoni asgjë nga pellgu pa përpjekje. Disa partnerë mezi fitojnë para për të paguar komunikimet celulare, ndërsa për të tjerët kjo mënyrë e fitimit nga shtesë bëhet kryesore. Rentabiliteti i punës si partner varet nga një kombinim faktorësh

Rëndësia e propozimit. Nëse shitësi ofron të reklamojë një produkt me cilësi të ulët ose me një kosto fantastike, atëherë nuk ka gjasa të merrni ndonjë gjë nga kjo sipërmarrje nëse kryesimi është një blerje.

Numri i ofertave. Sa më shumë mallra dhe shërbime të ndryshme të reklamojë një partner, aq më të larta janë shanset që referimet të bien për ta. Një shumëllojshmëri e pasur, mundësia e zgjedhjes tërheq gjithmonë më shumë të interesuar.

Cilësia dhe sasia e trafikut që vjen në ofertën tuaj. Le të supozojmë se jeni të interesuar për 50 persona, nga të cilët 1 u bë referimi juaj. Për të marrë 10 referime, do të duhet të interesoni 500 persona, domethënë, audienca midis të cilave shpërndahet oferta promocionale duhet të jetë e gjerë.

Goditja e audiencës së synuar. Është pak e padëshirueshme të reklamosh një stërvitje elektrike të përmirësuar në një faqe shtëpiake. Një partner nuk do të jetë në gjendje të tërheqë referime nëse vepron kaq pa menduar. Para se të zgjidhni një platformë për reklamim, duhet të krahasoni kategorinë e ofertës dhe interesat e audiencës së synuar të këtij burimi.

Në mënyrë që paratë të bien dhe numri i referimeve të rritet në mënyrë të qëndrueshme, ju duhet të merrni parasysh të pesë faktorët në aktivitetin e filialeve.

Programet e filialeve për të ardhurat: të mirat dhe të këqijat

Programet e referimit kanë avantazhet dhe disavantazhet e tyre. Përpara se të zhyteni me kokë në këtë botë të reklamave dhe promovimit, duhet të studioni me kujdes anët e ndritshme dhe të errëta të rrugës për të fituar para. Përparësitë e pamohueshme të partneritetit përfshijnë:

Te ardhura te larta. Siç u përmend më herët, me një qasje kompetente ndaj biznesit, mund të fitoni para të forta në programet e filialeve.

Disponueshmëria. Gjithçka që i duhet një partneri për të punuar është një kompjuter dhe kohë e lirë. Nuk kërkohen aftësi të specializuara.

Mundësi për të punuar nga e para pa investim. Programet e filialeve nuk janë skema piramidale financiare të dyshimta. Ju nuk duhet të paguani para nga xhepi juaj për të filluar të rrotulloheni në këtë zonë.

Filialet gjithashtu kanë disavantazhet e tyre:

paqëndrueshmëria e të ardhurave. Pavarësisht se sa mirë i llogaritni veprimet tuaja dhjetë hapa përpara, blerësit janë njerëz të paqëndrueshëm. Sot duan të marrin një fshesë me korrent të re me funksionin e fshesës elektrike dhe nesër do të shfaqet një model i përmirësuar nga një kompani tjetër ose do të shpërthejë një krizë e re ekonomike dhe kërkesa për ofertën tuaj do të bjerë ndjeshëm.

Humbje kohe. Nëse nuk keni sukses, nuk keni talent, nuk keni aftësi të mjaftueshme për të tërhequr në mënyrë aktive referime, atëherë rrezikoni të humbni kohën tuaj të çmuar dhe, siç e dini, vihet një shenjë e barabartë midis saj dhe parave.

Pika e fundit mund të konsiderohet edhe nga një këndvështrim pozitiv: partneri humbet kohë, por fiton përvojë.

Kush janë referime

Shumë njerëz ngatërrojnë konceptet e “partnerit” dhe “referimit”, duke besuar gabimisht se ato janë identike. Kjo eshte e gabuar. Një partner është një person (në këtë rast, një përdorues interneti) me të cilin shitësi (ai mund të quhet një punëdhënës informal) ndan fitimet e tij. Ata punojnë së bashku për të njëjtin rezultat, duke ndjekur një qëllim të përbashkët përfundimtar – të fitojnë para. Kjo bashkon partnerët dhe shitësit.

Një referim mund të quhet një mjet për të fituar një partner, një burim i të ardhurave të tij. Fitimi i partnerit varet drejtpërdrejt nga veprimet e referimit, domethënë referimi është personi që partneri josh në shërbimin e shitësit. Rrjedhimisht, llogaritjet e referimit janë fonde që një partner i merr për veprime të caktuara (udhëheqëse) të referimit të tij.

Udhëzime hap pas hapi për fillestarët për të fituar para në programet e filialeve

Kështu që ju keni vendosur të bëheni partner. Së pari ju duhet të gjeni një program të përshtatshëm referimi që të ketë kushte besnike dhe të ofrojë të ardhura të mira për partnerët. Më pas, duhet të studioni cilësinë e produktit që do të reklamoni.

Mënyra më e mirë për të vlerësuar në mënyrë adekuate është një pyetje e barabartë për veten “a do ta blej këtë?”. Nëse shihni perspektiva për promovimin e një produkti të tillë, atëherë është koha të regjistroheni në shërbimin e shitësit. Pas regjistrimit, duhet të merrni lidhjen tuaj të referimit në llogarinë tuaj personale.

Hapi tjetër është gjetja e një platforme reklamimi që vizitohet rregullisht nga anëtarët e audiencës së synuar. Ju mund të zgjidhni çdo opsion nga lista:

Grupet ose faqet në rrjetet sociale (Instagram, Twitter, Facebook). Kjo metodë duhet të zgjidhet nga ata që janë kryesuesit e grupit të vizituar (komuniteti, publiku) ose kanë një faqe të mirë-promovuar me një numër të madh abonentësh (miq, ndjekës).

Forume tematike.

Blogjet e veta dhe të tjera.

Teaser dhe reklama kontekstuale.

Faqet e veta dhe të tjera.

Faqet e internetit me një faqe (faqet e uljes). Kjo mënyrë e komunikimit me audiencën e synuar quhet ulje.

Nuk rekomandohet të vendosni një lidhje referimi “të zhveshur” në sajte. Në mënyrë që ajo të perceptohet mirë nga referimet dhe të zgjojë interes, është e nevojshme ta plotësoni atë me një eyeliner semantik.

Ky term nënkupton një pjesë të vogël teksti që vendoset përpara lidhjes. Qëllimi i tij kryesor është të udhëheqë një referim të mundshëm për veprim, intrigë dhe ngjall interes për produktin/shërbimin e reklamuar.

Pas kësaj, mbetet vetëm të prisni për fitimin tuaj. Kur janë grumbulluar fonde të mjaftueshme (zakonisht vendosen “pragjet” minimale), ato mund të vendosen në tërheqje dhe të presin përsëri, por tashmë për marrjen në një kartë ose portofol elektronik.

Ne vërtetuam se fitimi i parave në programet e filialeve pa një faqe interneti është një realitet. Gjithçka që duhet për të qenë i suksesshëm është koha dhe dëshira. Mos u fokusoni vetëm në një partner. Sa më shumë oferta të keni, aq më shumë referime mund të sillni.

Para se të filloni të punoni, duhet të studioni reputacionin e shërbimit, të rilexoni me kujdes kushtet e kontratës, të kërkoni me qëllim rishikimet e referuesve aktualë. Ka shumë mashtrues në këtë vend. Përqindja shumë e lartë e shpërblimit duhet të alarmojë. Nëse shitësi nuk e paguan komisionin plotësisht, atëherë ju keni një mashtrues. botasot

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0