Çfarë mund të mësojmë nga gabimet e Uber dhe Travis Kalanick? » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 23/06/2017

Çfarë mund të mësojmë nga gabimet e Uber dhe Travis Kalanick?

Share
nga Anerola Torollari
Qer 23, 2017
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Travis Kalanick, themeluesi dhe CEO i Uber shpalli dorëhëqjen nga kompania para disa ditësh. Ekspertët e kompanisë mendojnë se kjo lëvizje ishte e duhura që Uber të rimarr veten. Uljet dhe ngritjet e Kalanick japin disa mësime të rëndësishme për shumë kompani të tjera.
Markat nuk duhet t’ia ulin vlerën kulturës, duhet të përballen shpejt me krizat, duhet të vendosin liderat e duhur dhe t’i trajtojnë punonjësit si mbështetësit e tyre, thonë ekspertët. Por ata thonë që kjo situatë mund të ishte shmangur.

Ja cilat janë disa leksione që kompanitë e tjera mund të mësojnë nga Uber dhe ish-CEO Travis Kalanick:

Gjatë një krize, reagoni shpejt

Në ditët e sotme, ku gjithçka është në lëvizje, kompanitë nuk mund të presin që problemet të zhduken vetë.
“Nuk ka një rrugëdalje të thjeshtë nga probleme të tilla si ato të Uber,” thotë Jeremy Morgan, anëtar i Lippincott. “Në këtë botë të hapur dhe transparente, zgjidhjet e lehta nuk bëjnë punë.”

Problemet e Uber dolën në pah vetëm kur Susan Fowler akuzoi kompaninë për diskriminim dhe ngacmime seksuale në muajin Shkurt. Kur kompania filloi të merrte veten si pasojë e një investigimi intensive, ishte tepër vonë. Ekspertët thonë se kompania jo vetëm duhet të kishte filluar të përmirësohej më shpejt, por Kalanick duhet të kishte dhënë dorëheqjen kohë më parë.

Lexoni: Cila është arsyeja që e çoi CEO-n e Uber drejt dorëheqjes?

“Ata u treguan jashtëzakonisht të ngadaltë për t’u përballur me krizën e kompanisë,” tha Andy Gilman, CEO i CommCore Consulting Group. “Vetëm tani e kuptuan sesa rëndë ishte situata.”

Lidershipi është çelësi i suksesit

“CEO i një kompanie nuk është vetëm fytyra e kompanisë, por edhe shembulli më i rëndësishëm i një korporate. Mendimi që krijohet për CEO-n e një kompanie reflekton menjëherë në mënyrën sesi njerëzit e shikojnë kompaninë,” thotë Ben Ricciardi, CEO i Times10.

“Kalanick ishte toksik për Uber, me indiferencën e tij për problemet e kompanisë, e cila solli mosbesim tek klientët,” thote Susan Cantor, CEO e Red Peak Branding. “Dorëheqja e tij ishte lëvizja e duhur për Uber tani për tani.”
Shumë kompani vazhdojnë punën e tyre normalisht pasi CEO largohet, duke përfshirë Wells Fargo dhe skandalit të kartës së kreditit, Volkswagen dhe skandali në 2015 ose kur Steve Jobs u largua nga Apple.

Lexoni: Si të bëhemi një lider i mirë

Bëji punonjësit e kompanisë mbështetësit e tu

“ Problemet e Uber filluan kur kompania zhgënjeu punonjësit e saj. Duke u fokusuar në produktet dhe shërbimet e kompanisë, ajo harroi personat më të rëndësishëm që i sillnin kompanisë suksesin,” thotë Ben Ricciardi.

“Uber duhet t’i trajtojë punonjësit e saj më mirë dhe të investojë në strategji për bashkimin e komunitetit,” thotë Chris Allieri, themelues i Mulberry & Astor. “ Ndoshta mund të marri shembull nga konkurrenti i saj Lyft. Rasti i Uber na tregon se kompanitë nuk duhet të fokusohen vetëm në investimet për marketing ose të mblidhen për të komunikuar vetëm në raste krizash, por ata duhet të fokusohen në zhvillim e lidhjes me punonjësit e kompanisë.”

Investoni në frymën e kompanisë

Uber-it i mungonte fryma e përbashkët në kompani dhe tani po shihen pasojat.

“Në ditët e sotme, një kompani duhet të ketë një qëllim, por fatkeqësisht këtu Uber ka dështuar,” thotë Allieri. “Nëse Uber do të ishte fokusuar më shumë në çështje të lidhura me komunitetin, ndoshta nuk do të ishte këtu ku është.”

Kultura dhe bashkëpunimi në kompani është më i rëndësishëm se kurrë në ditët e sotme dhe klientët presin që kompania të ketë një kauzë dhe të shpërblejë altruizmin,” shtoi Cantor.

Burimi: businessinsider.com