Çfarë mund të mësojmë nga gabimet e Uber dhe Travis Kalanick?


Travis Kalanick, themeluesi dhe CEO i Uber shpalli dorëhëqjen nga kompania para disa ditësh. Ekspertët e kompanisë mendojnë se kjo lëvizje ishte e duhura që Uber të rimarr veten. Uljet dhe ngritjet e Kalanick japin disa mësime të rëndësishme për shumë kompani të tjera.
Markat nuk duhet t’ia ulin vlerën kulturës, duhet të përballen shpejt me krizat, duhet të vendosin liderat e duhur dhe t’i trajtojnë punonjësit si mbështetësit e tyre, thonë ekspertët. Por ata thonë që kjo situatë mund të ishte shmangur.

Ja cilat janë disa leksione që kompanitë e tjera mund të mësojnë nga Uber dhe ish-CEO Travis Kalanick:

Gjatë një krize, reagoni shpejt

Në ditët e sotme, ku gjithçka është në lëvizje, kompanitë nuk mund të presin që problemet të zhduken vetë.
“Nuk ka një rrugëdalje të thjeshtë nga probleme të tilla si ato të Uber,” thotë Jeremy Morgan, anëtar i Lippincott. “Në këtë botë të hapur dhe transparente, zgjidhjet e lehta nuk bëjnë punë.”

Problemet e Uber dolën në pah vetëm kur Susan Fowler akuzoi kompaninë për diskriminim dhe ngacmime seksuale në muajin Shkurt. Kur kompania filloi të merrte veten si pasojë e një investigimi intensive, ishte tepër vonë. Ekspertët thonë se kompania jo vetëm duhet të kishte filluar të përmirësohej më shpejt, por Kalanick duhet të kishte dhënë dorëheqjen kohë më parë.

Lexoni: Cila është arsyeja që e çoi CEO-n e Uber drejt dorëheqjes?

“Ata u treguan jashtëzakonisht të ngadaltë për t’u përballur me krizën e kompanisë,” tha Andy Gilman, CEO i CommCore Consulting Group. “Vetëm tani e kuptuan sesa rëndë ishte situata.”

Lidershipi është çelësi i suksesit

“CEO i një kompanie nuk është vetëm fytyra e kompanisë, por edhe shembulli më i rëndësishëm i një korporate. Mendimi që krijohet për CEO-n e një kompanie reflekton menjëherë në mënyrën sesi njerëzit e shikojnë kompaninë,” thotë Ben Ricciardi, CEO i Times10.

“Kalanick ishte toksik për Uber, me indiferencën e tij për problemet e kompanisë, e cila solli mosbesim tek klientët,” thote Susan Cantor, CEO e Red Peak Branding. “Dorëheqja e tij ishte lëvizja e duhur për Uber tani për tani.”
Shumë kompani vazhdojnë punën e tyre normalisht pasi CEO largohet, duke përfshirë Wells Fargo dhe skandalit të kartës së kreditit, Volkswagen dhe skandali në 2015 ose kur Steve Jobs u largua nga Apple.

Lexoni: Si të bëhemi një lider i mirë

Bëji punonjësit e kompanisë mbështetësit e tu

“ Problemet e Uber filluan kur kompania zhgënjeu punonjësit e saj. Duke u fokusuar në produktet dhe shërbimet e kompanisë, ajo harroi personat më të rëndësishëm që i sillnin kompanisë suksesin,” thotë Ben Ricciardi.

“Uber duhet t’i trajtojë punonjësit e saj më mirë dhe të investojë në strategji për bashkimin e komunitetit,” thotë Chris Allieri, themelues i Mulberry & Astor. “ Ndoshta mund të marri shembull nga konkurrenti i saj Lyft. Rasti i Uber na tregon se kompanitë nuk duhet të fokusohen vetëm në investimet për marketing ose të mblidhen për të komunikuar vetëm në raste krizash, por ata duhet të fokusohen në zhvillim e lidhjes me punonjësit e kompanisë.”

Investoni në frymën e kompanisë

Uber-it i mungonte fryma e përbashkët në kompani dhe tani po shihen pasojat.

“Në ditët e sotme, një kompani duhet të ketë një qëllim, por fatkeqësisht këtu Uber ka dështuar,” thotë Allieri. “Nëse Uber do të ishte fokusuar më shumë në çështje të lidhura me komunitetin, ndoshta nuk do të ishte këtu ku është.”

Kultura dhe bashkëpunimi në kompani është më i rëndësishëm se kurrë në ditët e sotme dhe klientët presin që kompania të ketë një kauzë dhe të shpërblejë altruizmin,” shtoi Cantor.

Burimi: businessinsider.com

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale