Aplikacioni TikTok po shkarkohet më shumë se WhatsApp


TikTok është në rrugën e duhur për të tejkaluar WhatsApp për sa i përket numrave të përdoruesve. Ndërsa WhatsApp është shkarkuar nga 60.1 milionë njerëz deri më tani, në TikTok në fillim të vitit ky numër ishte vetëm 4.4 milionë. Por rritja e tij ishte e shpejtë. Sipas të dhënave nga kompania kineze e teknologjisë Bytedance, tashmë janë bërë rreth një miliard shkarkime.

Në TikTok çdokush mund të publikojë video dhe të ndryshojë zërin. Kjo veçori e ashtuquajtur lip-sync është bërë mjaft e popullarizuar.

Lexoni: Pothuajse gjysma e përdoruesve të internetit përdorin WhatsApp çdo javë

Edhe influencerët kanë hapur llogari në TikTok. Midis tyre është Falco Punch, një 23-vjeçar që flet shumë për jetën e tij të përditshme dhe ka miliona ndjekës në gjithë botën. Menaxheri i tij Brix Buchmann shpjegoi për Business Insider: “Është aplikacion interesant për kompanitë që duan të targetojnë një audiencë të moshës 8-18 vjeç. Këtu mund të fitoni vëmendjen e fëmijëve. Ata nuk lexojnë gazeta, nuk shikojnë TV. Kjo është arsyeja pse kompanitë si Lego dhe Marvel janë të interesuar për këtë aplikacion.

Ekziston edhe një funksion i mesazheve. Kjo është diçka e njëjtë me Facebook dhe Instagram – por me më shumë mundësi për t’u zgjeruar në të gjithë botën. Sepse ndryshe nga Facebook dhe Instagram, Tiktok lejohet edhe në Kinë.

Businessinsider

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale